Zhao Feng'in gözleri ışıldıyordu. Ölüm'ün Takibi'nden sonra karşılaştığı kişilerden biri Ölümün Lanetli Sözleri olduğunu görebiliyordu ve bu kişi bunu ilk bakışta gördü.
Zhao Feng ama biraz umutla bekledi; doğru kişiyi bulmuş gibi görünüyordu.
Bilge en azından Ölümün Lanetli Sözleri hakkında bir şeyler biliyor gibi görünüyordu.
Ancak Bilge konuşurken yüz ifadesi ciddiydi.
“Bilge, Ölümün Lanetli Sözlerini biliyor gibi duruyorsun.” Zhao Feng sordu.
Bilge sanki bir şeyler düşünüyormuş gibi bir an sessiz kaldı. Bir süre sonra çok fazla şey görmüş geçirmiş gibi görünen gözleriyle gökyüzüne baktı, “Ölümün Lanetli Sözleri On Bin Kadim Irk'ın iki numaralı ırkı olan Kadim Şaman Irkı kökenlidir ve bu beceriyi etkinleştirmenin bedeli ölümdür. Kullanan kişi ne kadar güçlü olursa, bu lanetin gücü de o kadar korkutucu olur. Kadim Şaman Irkı'nın uzmanları bunu Antik Çağ'da kullandıklarında, On Bin Kadım Irk'ın soyuna sahip Tanrılar bile hayatta kalmayı başaramamıştı.”
Bunu duyan Zhao Feng'in feleği şaştı resmen. Ölümün Lanetli Sözleri beklediğinden daha korkunçmuş gibi görünüyordu. On Bin Kadim Irk soyuna sahip Tanrılar bile hayatta kalamadı; Buz Pullu Mistik Irk soyunun da giderek zayıflıyor olmasına şaşmamalıydı.
“Fan Evreninde Kadim Şaman Irkı'nın varlığı neredeyse tamamen tükendi ama yine de tekniklerini araştıran insanlar var. Bu yeteneklerin gücü Kadim Şaman Irkı'nın varolduğu dönemde kullanılan kadar güçlü olmasa da yine de hafife alınmamalı.”
Konuşmasını sürdüren Bilge merakla Zhao Feng'e baktı.
“Ölüm İmparatoru.” Zhao Feng söyledi.
“Ölüm İmparatoru, tam da düşündüğüm gibi. Tüm Cang Okyanusu'nda onun ruh ustalığı zirveye ulaştı ve daha da önemlisi, Ölümün Lanetli Sözlerini geliştirebilecek güçlü Ölüm Gözü'ne de sahip,” Bilge iç çekti.
Zhao Feng, Ölüm İmparatoru'nun ruh ustalığının kendi ustalığını fazlasıyla aştığını itiraf etmek zorunda kaldı ama Ölüm İmparatoru ne yazık ki, gerçek Tanrı düzeyinde bir göz olan Zhao Feng'in Tanrı'nın Manevi Gözü ile karşılaştı ve mükemmel bir şekilde bastırıldı. Başka bir İmparator seviyesi insan olsaydı, Ölümün İmparator'unu öldürmeyi bırak onu ne kovalayabilir ne de mağlup edebilirdi. Kutsal Lordlar bile Ölüm İmparatorunun sinirlerini bozmak istemiyordu.
“Size bir şey sorabilir misin Bilge... Ölümün Lanetli Sözlerini etkisiz kılmak için ne yapabilirim?” Zhao Feng'in kalbi heyecandan hızla attı.
“Birkaç yöntem var ancak bu yöntemlerin çoğunun sıkı gereksinimleri var,” Bilge bir an duraksadı ve Zhao Feng ise Bilgeyi pür dikkat dinledi. Bilge'nin Ölümün Lanetli Sözleri'ni çözmesini beklemiyordu, ancak bu adam bilgeliği ve Yaşam, Eğlence ve Cazibe Dao'su konusunda olan ustalığıyla tanınıyordu. Zhao Feng Bilgenin ona birkaç ipucu ve tavsiye vermesini umuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantastikKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince