Bölüm 680: Kıta Bölgesi

13 3 0
                                    


Zhao Feng'in Göz Niyeti, Zhao Yufei'nin yarım adım Kral Niyeti'ni kolayca ezdi.

Ruh boyutu içinde Zhao Yufei'nin bilinci soğuktu ve huzursuzca titredi. Bastırılınca Yufei'nin yüzü kırmızıya döndü.

Arkasında hâlâ Küçük Gök ve Yer olmasına rağmen yine de bu oldu.

Zhao Feng'in Göz Niyeti, ruhu delip geçen ve normal Boş Tanrı Alemi Kralları bastıran korkunç bir güç içeriyordu.

"Ruh Zincirleri!”

Zhao Yufei'nin etrafını şeffaf mor şimşek zincirleri sardı.

Ruh Zincirleri kişinin ruhunu tuzağa düşürürdü ve kişinin ruhu kısıtlandığında savaş gücü artık bir şey ifade etmiyordu.

"Bedenim!"

Zhao Yufei, parlak mor bir ışıltı yayarak mücadele etti. Cildi parlamaya başladı. Kristal bir tanrıça gibi görünüyordu.

Ancak fiziksel güç ruh boyutunu etkilememişti.

Zhao Feng'in Göz Niyeti ruh gücünü maksimuma yoğunlaştırmıştı ve bir Kral'ın Muhteşem Gücü'ne benziyordu.

"Sınırsız Labirent!”

Zhao Feng'in sol gözü rüya gibi bir mora dönüştü.

"Yufei, gözlerine bakma!”

Mor Azize Kısmi Ruhu uyardı ama artık çok geçti.

Shua!

Zhao Yufei'nin önündeki sahne aniden puslu bir labirente dönüştü.

Labirent büyük görünmese de ne kadar uzağa yürürse yürüsün, çıkışa ulaşamadı.

Birinci kat, ikinci kat, üçüncü kat... Labirent hiç bitmeden devam etti.

“Sınırsız Labirent, İllüzyon Şehri Labirenti'nin güçlendirilmiş bir versiyonudur. Hedefin bilincini sonu olmayan bir labirente düşürüyor.”

Zhao Feng'in yüzünde bir tebessüm belirmişti.

Tanrı'nın Manevi Gözü'nün evriminden sonra Ruh göz kan bağı teknikleri, rüzgarı ve yağmuru çağırma yeteneğine sahipti.

Sol gözünün boyutundaki Mor Ruh Denizi bin metreye ulaşmıştı ve şimdi muazzam bir güç gösteriyordu. Asıl mavi göl, bölgenin sadece onda birini kapladı.

Zhao Feng'in göz soyu gücü öncekine kıyasla önemli ölçüde artmıştı.

“Yufei, sakinleşip bu yanılsamayı kendi niyetinle yıkmalısın.”

Mor Aziz Kısmi Ruhu konuştu ve kısmi bir niyet dalgası Zhao Yufei'nin kalbine Küçük Gök ve Yer'den girdi. Zhao Yufei duyularının güçlendiğini hissetti ve Sınırsız Labirent biraz şeffaf bir hal aldı.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin