Miyav Miyav!
Bir avuçtan biraz daha büyük olan küçük hırsız kedi, sanki bir rahipmiş gibi dans ederken Kötü Tanrı Asasını salladı.
O anda kimse bunu görmezden gelmeye cesaret edemedi, çünkü o da Kötü Tanrı Kristali ile iletişim kurma yeteneğine sahipti. Aslında onun iletişim kurması, yılan rahipten daha iyiydi.
Üç gücün liderleri olan Gu Chaozhi, Kong Feiling ve Yaşlı Fei sanki boğulmuş gibi davranıyordu. Bu durum özellikle Gu Chaozhi ve mor cübbeli genç için de geçerliydi. Ne olduğunu gerçekten anlamamışlardı ve eskisini öldürdükten hemen sonra yeni bir rahibin ortaya çıkmasını istemediler.
“Zhao Feng!” On Bin Kutsal Klan'ın seçkinleri, kedinin sahibi olduğu için yakışıklı gence bakıyordu.
“Zhao Feng, demek gerçekten sensin....” Çok uzakta durmayan Nan Gongsheng ciddi ve karmaşık bir ifadeyle etrafa bakıyordu. Küçük hırsız kediyi gördükten sonra Nan Gongsheng, bu Zhao Feng'in bildiği kişi olduğundan %80-90 emindi, ancak Zhao Feng'in nasıl bu hâle geldiğini bilmiyordu.
“Zhao Feng ve Nan Gongsheng birbirlerini tanıyor mu?” On Bin Kutsal Klan'ın öğrencileri şaşkınlıklarını koruyamadı. Nan Gongsheng uzak Cang Okyanusu'ndan geliyordu ve üç yıldızlı bir gücün Çekirdek öğrencisiydi. Görünüşe göre, Nan Gongsheng bile Zhao Feng'e karşı temkinliydi.
K.N: Yaptıklarını bilseydiniz siz de olurdunuz :D
“Olmadığımı hiç söylemedim.” Zhao Feng hafifçe gülümsedi ve Nan Gongsheng olduğu yerde durdu. Zhao Feng'in akreplerin topraklarında söylediklerini hatırladı: “İlişki mi? Adım Zhao Feng.” Zhao Feng hiçbir şeyi inkar etmemişti.
“Ne... Neler oluyor?” Üç gücün elitleri gerçekten neler olup bittiğini anlamıyordu ve On Bin Kutsal Klan'ın öğrencileri şaşkına döndü.
“Bu Zhao Feng...” Kong Feiling, Liu Tianfan, Huang Yunhu ve yanındakiler gözlerini Zhao Feng'den ayırmadı. Bu gencin gizemli bir dumanla kaplandığını hissettiler.
Ta! Ta!
Zhao Feng yavaşça Kötü Tanrı'nın Sunağı'na doğru yürüdü. Şeytani Tanrı'nın Sunağı çoktan parçalara ayrılmıştı ancak merkezdeki kan göleti zarar görmemişti.
“Zhao Feng...” Nan Gongsheng gencin arkasına baktı ve tam bir şey söylemek üzereyken durdu. Aklında bin bir türlü soru vardı. Cang Okyanusu'nda, Sol Gözlü Göksel İmparator'un adı üç Kutsal Toprak'a yayılmıştı ve Ölümün Takibi bir efsane haline gelmişti.
Ölüm İmparatoru, Kutsal Lordların bile sebepsiz yere rahatsız etmek istemediği en eski imparatorlardan biriydi. Detayları öğrendikten sonra, Mistik Gerçek İlahi Klan'ının Mistik Işık Alemi Büyük Yaşlısı şaşkına dönmüştü. Kabilesinden böylesine yetenekli bir insan çıkacağını beklemiyordu.
Eğer Sol Gözlü Göksel İmparator hâlâ Cang Okyanusu'nda olsaydı, Kutsal Lordlar bile ona karşı saygılı davranırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasyKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince