Bölüm 814: Zhao Yufei İşin İçine Giriyor

6 1 0
                                    


Havada:

Boom!

Jiu Wuji'nin gökten vadiye doğru düştü ve bir toz bulutunun havaya yükselmesine neden oldu.

Tam o anda On Üçüncü Prens ve buruşuk suratlı yaşlı geldi.

Yürekleri sarsılmıştı. İkisi de Jiu Wuji'nin savaş gücünü çok net biliyordu. Yalnızca Zhao Yufei onu bastırabilirdi. Jiu Wuji'nin İmparator seviyesinin altındaki herkese karşı neredeyse rakipsiz olduğu ve savaş gücünün en ünlü Zirve-kademe Krallarının bazılarından alta kalır yanı olmadığı söylenebilirdi.

“Savaş çok çabuk bitti! Bu mor saçlı hırsızlar bunu yapmayı nasıl başardılar?” Buruşuk suratlı yaşlı adam hayrete düşmüştü.

Yeni gelmişlerdi, bu yüzden sadece sonucu gördüler. Analizlerine göre Jiu Wuji ve mor saçlı hırsızlar uzun süredir savaşmıyorlardı.

Miyav!

Gümüş gri renkli bir kedi, bir avuç içinden biraz daha büyük olan altın-gri renkli kırbacı tıpkı bir kolye gibi boynuna astı.

“Bu kedi...” Gelen uzmanlar garip hissettiler. Suratı buruşuk olan yaşlı ve On Üçüncü Prens, küçük hırsız kedinin Krallar arasında gerçekleşen bir savaşa katıldığını gördüklerini düşünüyordu.

“Geri çekil!” Zhao Feng ve Nan Gongsheng gümüş ve mor renkli bir parıltı ile uzaklara doğru yöneldi. Hırsız kedi de ortadan kaybolmuştu.

Öhö! Öhö!

Jiu Wuji biraz ayağa kalkmaya çalıştı. Toz tabakası hâlâ havadaydı ve Jiu Wuji güçsüz ve şaşkın görünüyordu.

“Jiu Wuji, sahip olduğun güçle bu kadar kötü yenilmemeliydin.” Jiang Chen olay yerine geldi.

Gelen uzmanlar hayrete düşmüştü ve gözleri parıldıyordu. Mevcut durumda bunu yapmak için yeterli hıza sahip olsalar bile kimse mor saçlı hırsızların peşinden koşmaya cesaret edemiyordu.

“Bu mor saçlı genci hafife aldım...” Jiu Wuji'nin yüz ifadesi, gelen uzmanlara neler olduğunu anlatırken ciddiydi. Zhao Feng hakkındaki tahminlerini açıklamadı.

Jiu Wuji başlangıçta savaşı kontrol etmişti, ancak Zhao Feng'in Ruh Dao Alanı son anda işlerin yönünü değiştirmişti. Küçük hırsız kedinin sersemletme yeteneği de işin içine girince Jiu Wuji tamamen mağlup olmuştu.

Tekrar savaşırlarsa Jiu Wuji yine de kazanamayabilirdi ama bu kadar kötü yenilmezdi.

“Görünüşe göre... Ji Lan'ın söyledikleri doğruymuş. Daha genç olan daha korkunç.” Buruşuk suratlı yaşlı biraz düşündükten sonra söyledi.

Büyük Dük Yuan'ın sarayından gelen genç Kral, Jiu Wuji'nin ne kadar korkunç olduğunu biliyordu. Uzay yasaları konusunda uzmanlaşan Nan Gongsheng herkesin dikkatini çekmişti. Diğer mor saçlı genci görmezden geldiler. Yaşanılan şeyler görmezden geldikleri kişinin gerçekten korkunç seviyede olduğunu kanıtlamıştı.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin