Bölüm 669: Savaş

13 2 0
                                    


Kısa bir süre içinde, ani değişiklikler karşısında sıcakkanlı genç ve Meng Xi tepki veremedi. Canavar Kral, Cennetin Gözü ve Nan Gongsheng neredeyse tam zamanında Wen Luoan'a saldırmıştı.

Bir saniye önce Wen Luoan ve Meng Xi, Zhao Feng'i nasıl öldüreceklerini tartışıyorlardı.

"Hmph!"

Gökyüzü'ndeki Cennetin Gözü hafif bir parıltı ortaya çıkardı ve solup gitti. Zhao Feng, sıcakkanlı genç ve Meng Xi'nin düşmanlığından nasıl habersiz olabilir?

Savunmaya devam etmek Zhao Feng'in yapacağı iş değildi. Tanrı'nın Manevi Gözü'nün en büyük avantajı kontroldü.

Cennetin Gözü, Zhao Feng'in üç Kral dahiden daha yüksek seviyede olmasını sağlamıştı.

Saldırıya uğramayı beklemektense ilk saldırmak en iyisiydi. Zhao Feng, Meng Xi'nin ve sıcakkanlı gencin ona yaklaşmasına izin verecek kadar aptal değildi.

Zhao Feng, mezardan çıkmadan önce Nan Gongsheng'i ona yardım etmesi için ikna etmişti.

Her ne kadar çok şey olmuş gibi görünse de hepsi bir anda meydana geldi. Nan Gongsheng ve canavar Kral'ın saldırıları aynı anda indi.

Çatırt!

Nan Gongsheng'den gelen Mistik Uzaysal Bölünme, sıcakkanlı gencin boynuna indi.

Sıcakkanlı gencin altın derisinde bir çatlak meydana geldi ve kan sızmaya başladı.

Güm!

Ancak Meng Xi canavar Kral'ı durdurdu. Bu yüzden sıcakkanlı gence sadece bir şok dalgası geldi.

Sıcakkanlı genç saldırıların ilk aşamasında sadece hafif yaralanmalarla sıyrılarak hayatta kalmayı başardı. Ancak henüz tehlikeden tam olarak kaçmamıştı. Nan Gongsheng tek başına onu rahatsız etmeye yeterliydi. Kral Niyeti'ni yayan ve ruhunu kısıtlayan Gökyüzündeki Cennetin Gözü'nden bahsetmeye gerek bile yoktu.

Ding!

Sıcakkanlı gencin yüzünde karanlık bir parıltı çıktı ve kanlı bir yara bıraktı.

En iyi yüz soydan biri olan Göksel Güneş Savaş Irkı'nın hücum ve savunması mükemmelliğe ulaşmıştı. Göksel Güneş Savaş Irkı'nın korumasıyla Gölge Katili İmparatorluk Hançeri ve Nan Gongsheng'in saldırısı kritik hasara neden olmadı.

“Kabus Boyutu!”

Meng Xi'nin etrafında rüya gibi bir sis belirdi ve savaştaki herkesi kapladı.

Rüya ışığıyla kaplanan herkes okyanusa batmış ve dalgalar tarafından bastırılmış gibi görünüyordu.

Nan Gongsheng ve Canavar Kral'ın saldırıları yavaşladı.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin