"Kardeş Tu, o veletin ordusu önümüzde.”Gelen grupta Bin Karanlık İlahi Klanı'nın dahilerinin liderleri de dahil olmak üzere bir düzineden fazla insan vardı.
Tek kollu Kardeş Jiu da onların arasındaydı.
Siyah pullara sahip olan dev, yakındaki insanların hemen dikkatini çekmişti.
"Tu Jiuseng, Kutsal Topraklar'ın ilk on dahisinden biri.”
Bir düzineden fazla mil uzakta bulunan Chen Yilin, Jiang Fan ve diğer Mistik Gerçek Kutsal Klanı'ndan olan öğrencilerin ifadeleri değişti.
Tu Jiuseng, Bin Karanlık İlahi Klanı'nın bir üyesiydi ve gelişimi geç aşama Büyük Çekirdek Köken Alemi'ne ulaşmıştı.
Kutsal Topraklar'ın ilk on dahisinden biriydi. Buna ek olarak, babası Boş Tanrı Alemi Kralları'ndan Tu Wanli'ydi.
"Hmm? Jiu Motai bu kadar çabuk destek bulabildi mi?”
Mistik Gerçek Kutsal Klanı'ndan bir dahi soğukça iç çekti.
Tu Jiuseng ve ekibi Zhao Feng'in peşindeydi. Niyetlerinin de iyi olmadığı aşikardı.
"Eğer tahminim doğruysa Tu Jiuseng, kesinlikle Zhao Feng'i öldürmeye çalışacak.”
Chen Yilin'in gözleri parladı.
Birkaç ay önce Tu Jiuseng'in babası Tu Wanli, Zhao Feng yüzünden İmparator Duanmu'nun Boş Tanrı Alanı önünde kendini utandırmıştı. Şimdi Zhao Feng, Bin Karanlık İlahi Klanı'ndan bir öğrenciyi yaralamıştı ve aynı zamanda elinde birçok hazine bulunuyordu.
"Kardeş Tu, Zhao Feng'in elinde muhtemelen yüzden fazla Mor Pullu Çim ve birçok değerli hazine var.”
Kardeş Jiu dudaklarını yaladı.
"Gidip onu yakalayacağım. Aynı zamanda onun ordusunun da kontrolünü ele geçireceğim.”
Tu Jiuseng'in yüzünde acımasız bir gülümseme ortaya çıktı.
Whoosh! Whoosh! Whoosh!
Tam o anda Zhao Feng, bir şeyler hissetmiş gibi arkasına dönüverdi.
Ordusunda izcilik hususunda eşsiz canavarlar bulunuyordu.
Yarı-Tanrı Unutulmuş Bahçesi'nde, Ruhsal Duyu sıkı bir şekilde kısıtlandığından ötürü sıradan Büyük Çekirdek Köken Alemi'nde bulunan kişiler sadece yüz metre yakınlarındaki şeyleri tespit edebiliyorlardı. Mor Duman Gölü'nde kişilerin duyuları daha da baskılanıyordu.
Tu Jiuseng ve ekibi, Zhao Feng'in etrafındaki on mil içine girdikleri anda tespit edilmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
Viễn tưởngKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince