Zhao Feng'in genel savaş gücünün, en iyi İmparatorlardan alta kalır yanı yoktu. Tanrı Müsibetleri Yıldırımı ile Kızıl-Altın Renkli Yıkım Rüzgar Yıldırımını birleştikten sonra, Rüzgar Yıldırım Kalıtım orijinal sınırlarını aştı ve kanatlarına eşsiz bir hız verdi. Buz Pullu Mistik Irk ilk yüz On Bin Kadim Irktan biriydi; son derece güçlü bir savunması vardı ve uzaysal bir alan ile birlikte geldi. Tanrı'nın Manevi Gözü'nün potansiyeli Ölüm İmparatorunun temkinli davranmasına neden oldu.Zhao Feng'in eksikliğini çektiği tek şey yetişimdi. Sonuçta Zhao Feng sadece yirmili yaşlarında iken Ölüm İmparatoru çok uzun bir süredir hayattaydı.
Sınırsız okyanusun üzerinde, Ölüm İmparatoru ve Zhao Feng şiddetli bir savaşa girdi. Tabii ki, çocuk Yarı Tanrı bu mücadelede büyük bir rol oynadı. Varlığından dolayı, Ölüm İmparatoru birçok tekniği kullanamadı ve tam gücünü açığa çıkaramadı.
Ölüm İmparatoru öfkelenmişti. En çok güvendiği Ölüm Gözü, Dokuzuncu Tanrı'nın Gözü tarafından belli bir dereceye kadar karşılık yemişti. Daha önce Ölüm Bakışı ile Tanrı Gözünün Bakışı arasındaki çatışmada, göz soyu huzursuzluktan titriyordu ve Dokuzuncu Tanrı'nın Gözü'nü uyandırması ihtimaline karşı Ölüm Gözü'nü kullanmaya cesaret edemedi.
Boom~~~~!
Uzakta olmayan bir ruh boyutundan patlama sesi geldi. Kalan İmparator düzeyinde nefret ruhları Soğuk Ay İmparatoru ve yanındakiler tarafından öldürüldü.
“Birlikte saldırın!” Soğuk Ay İmparatoru, Dev Köpekbalığı Kralı ve Hayalet Pullu Kral — en güçlü üç korsan — saldırdı.
Hiçbiri basit varlıklar değildi. Dev Köpekbalığı Kralı ve Hayalet Pullu Kral alışılmadık soylara sahipti ve savaş güçleri bir İmparator'unkine çok yakındı. İkisi de savunma ve hayatta kalma konusunda uzmandı.
O anda, beyaz gözlü kızın da tahmin ettiği gibi Ölüm İmparatoru grup tarafından saldırıya uğradı.
"Neden...?”
Ölüm İmparatoru durdurulamaz bir kader hissetti. Kadere karşı gelmeye çalıştı ama hiçbir şey değişmedi.
Soğuk Ay İmparatoru ve yanındakilerin de eklenmesiyle, Ölüm İmparatoru ilk kez dezavantajlı konuma düşmüştü.
“Rakipsiz Kılıç ve Bıçak!” Soğuk Ay İmparatoru'nun kılıcı iç içe geçip, ay ışığı fırtınası oluşturdu.
Weng~Shu~~~~!
Fırtına hızla döndü ve keskin bir ışık havayı sardı. Üzerinden geçtiği her şey atomlara bölündü.
Ölüm İmparatoru Ölüm Kuvvet Alanı, Rakipsiz Kılıç ve Bıçakla çarpışınca daha da kırılmıştı.
Soğuk Ay İmparatoru cesurdu ve Ölüm Kuvvet Alanına doğru ilerledi. Herkes hayrete düşmüştü ve Ölüm İmparatoru'nun yüzünde alaycı bir ifade vardı. Ölüm Kuvvet Alanına yaklaşmak resmen ölüme meydan okumaktı; Ölüm Kuvvet Alanı güçlü bir emme güce sahipti ve saldırıları yansıtabiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasíaKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince