Gizli Kitap Odası'nda, Zhao Feng'in yüzünde bir gülümseme belirdi; “Kun Yun Kısmi Düşüncesi, tamamen işe yaramaz gibi görünmüyorsun.”“Kun Yun Kısmi Düşüncesi” Zhao Feng'in Yarı Tanrı'nın Kısmi Düşüncesi'ne verdiği isimdi. Çünkü Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesi'nin sahibi Kun Yun'du.
Sol gözündeki boyutta, karanlık bir bölgede, soluk altın renkli bir damla kan yüzüyordu. Bu şey, Yarı Tanrı'nın kan özüydü.
Yarı Tanrı'nın kanını elde etme süreci beklenenden çok daha kolay olmuştu. Yarı Tanrı'nın kanı kendi bilincine sahipti. Bu yüzden sahibinin zihinsel enerji aurasına karşı saygılı ve korkuluydu. Kun Yun Kısmi Düşüncesi, Yarı Tanrı'nın ruhundan ayrılmıştı. Bu yüzden Yarı Tanrı'nın ruhu ile aynı auraya sahipti.
Zhao Feng'in kendisine “tamamen işe yaramaz değil” dediğini duyan Kun Yun Kısmi Düşüncesi, kan öksürecek gibiydi. Görkemli Yarı Tanrı Kısmi Düşüncesi'nin sadece Zhao Feng üzerinde “işe yaramaz” izlenimi vardı.
Kun Yun Kısmi Düşüncesi ve Kısmi Ruh arasında bir fark olmasına rağmen, hâlâ kendi düşünceleri ve az miktarda anıları vardı.
“Usta, artık Yarı Tanrı'nın kanını aldığına göre canlanabilirim.”
Kun Yun Kısmi Düşüncesi bir beklentiyle konuştu.
Bir Yarı Tanrı rütbesine ulaşıldığında, vücut yok olmuş olsa bile kandan kalan tek bir damla olduğu sürece Kandan Yeniden Doğuş gerçekleşebilirdi. Tabii ki bu hâlâ orada en az bir zihinsel enerji düşüncesi olduğu temeline dayanıyordu.
Şimdi Kun Yun Kısmi Düşüncesi ve Yarı Tanrı'nın kanı gerekliliklerini yerine getirmişti.
Yarı Tanrı'nın kanı, Yarı Tanrı'nın kan özüydü ve Kun Yun Kısmi Düşüncesi sadece normal bir zihinsel enerji düşüncesi değildi; kendi düşünceleri ve anıları da vardı. Neredeyse Kısmi Ruh seviyesindeydi.
“Kandan canlanma. Bu efsanevi ve cennete meydan okuyan bir yöntem.”
Zhao Feng bunu dört gözle bekliyordu. Ancak bu tesadüfen olacak bir şey olamazdı. Diğer şeyleri bir kenara bırakırsak Yarı Tanrı'nın kanındaki güç çok güçlüydü. Kun Yun Kısmi Düşüncesi'nin canlandıktan sonra ne kadar güçlü olacağını kim bilebilirdi?
“Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesi ayrıldıktan sonra bunu tartışacağız.”
Zhao Feng cevap verdi.
Kendi düşünceleri vardı ama kesin olan bir şey vardı. Yarı Tanrı'nın kanını yeniden canlandırmak için Kun Yun Kısmi Düşüncesi'ne öylece veremezdi. Kendi gücünü arttırması ve yeniden canlanan Yarı Tanrı Kun Yun'u zayıflatması gerekiyordu.
Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesinin kapanmasına iki buçuk gün vardı.
Zhao Feng düşündü.
Ana odak noktası artık hazineleri toplamak değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasyKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince