Bölüm 732: İlahi Gök Qin Sarayı (2

9 1 0
                                    


İskelet Bölümü Lideri hayalet gemiyi kontrol ettiği sırada “Usta, Gan Kutsal Ada Bölgesi'ne girdik ve kısa bir süre İlahi Gök Qin Sarayı'na varacağız.” dedi. Aynı zamanda şaşkındı. Zhao Feng neden buraya gelmek istedi? Zhao Feng buraya gelmelerinin nedeni hakkında hiçbir şey söylemedi.

Zhao Feng elini kaydırdı ve bu ada bölgesinin haritasını ortaya çıkaran bir su ve buz ekranı oluşturdu.

Gan Kutsal Ada Bölgesi son derece büyüktü — Tianlu Adaları Bölgesi'nin iki katı büyüklüğündeydi. Burada pek çok ordu ve Eğlence Daosu mirası vardı.

“On bin yıl önceki bilgilere göre, burada beş veya altı tane iki yıldızlı tarikat var ve İlahi Gök Qin Sarayı, Eğlence Daosunun zirve iki yıldızlı bir tarikatı.” Zhao Feng gözlerini kırptı ve düşünmeye başladı.

Eğlence Daosu konusunda uzmanlaşmış zirve iki yıldızlı bir tarikat. Bu gerçekten alışılmadık bir şeydi.

Buranın Cang Okyanusu'ndaki Eğlence Dao'nun başlangıcı olduğu söylenebilirdi. İlahi Gök Qin Sarayı on bin yıl öncesine ait en büyük Eğlence Daosu tarikatıydı.

Bilgilere göre, İlahi Gök Qin Sarayı en popüler yerde, Gök Qin Bölgesinin merkezindeydi. Tabii ki, Zhao Feng'in bildiği tüm bilgiler Mor Aziz Kısmi Ruh tarafından geliyordu ve bu yüzden modası geçmişti. İlahi Gök Qin Sarayı'nın hâlâ Gök Qin Bölgesi'nde olup olmadığını doğrulayamadı.

Birkaç gün sonra, önünde mavi, kırmızı ve mor renkli bir parlaklık belirdi. Adalar bir qin şeklindeydi ve içindeki dağlar ile göller hafifçe görülebiliyordu. Bu adaların yaydığı aura son derece huzurluydu, sanki kuşlar cıvıldıyor ve qinler oynuyormuş gibiydi. Azure Çiçek Kıtası gibi karmaşık ve farklı auralarla dolu diğer yerler gibi değildi.

“Doğru, burası olmalı.” Zhao Feng hafifçe başını salladı . Bu yerdeki aura, normal güçlerden farklı olan Eğlence Dao'su gibi görünüyordu.

Whoosh!

Hayalet gemi bariyerden içeri doğru geçti ve geminin yüzeyinde kıvılcımların oluşmasına neden oldu. Adayı çevreleyen görünmez bir bariyer vardı ve dış dünyaya girmek için birisi en az Gerçek Lord Seviyesi'ne ulaşmak zorundaydı. Bu nedenle, sınırsız okyanusta seyahat edebilen herkes bir uzmandı ve bu kişileri Çekirdek Köken Aleminde görmek normaldi.

Karaya ulaştıktan sonra, havadaki basınç ve diğer birçok faktör nedeniyle hayalet geminin hızı önemli ölçüde azaldı.

Gök Qin Bölgesi'nin büyüklüğü Azure Çiçek Kıtasından iki ya da üç kat daha fazlaydı ve Zhao Feng'in İlahi Gök Qin Sarayı'nın tam yerini öğrenmesi gerekiyordu. Ayrıca, çoğu insan nerede olduğunu bile bilmiyor olabilirdi. Örneğin, Zhao Feng Zhao Ailesi'ne geri döndüğünde, orada bir yetişim dünyası olduğunu bile bilmiyordu ve Kırık Ay Klanına katıldığında da On Büyük Klan'ın yerini bilmiyordu.

“En azından Gerçek Ruh Aleminden bir yetişimci bulup onlara sormak iyi olur,” Zhao Feng karar verdi ve güçlü auraların olduğu yöne doğru giderken İlahi Hissini kullandı.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin