„ Niro!"
„ Mistře! Co tu děláte?"
„ Velmistr mě za vámi vyslal na pomoc, ale jak vidím, nejsem už potřeba. Zdravím Wille, dlouho jsme se neviděli." Otočí se na Willa a přátelsky ho obejme. Všimnu si jak Rubidius ve Willových pažích zrudne a začnu se smát. Will Rubidia pustí a usměje se.
„ Moc rád tě vidím."
„ Tě?" otočím se na Willa a nechápavě zvednu jedno obočí.
„ Ano. Rubidius je jakožto velmistrův učeň poradcem mého otce. Když jsem byl menší, vždycky jsme si spolu hráli."
„ Will pro mě vždy byl něco jako bratr," usměje se Rubidius a dodá. „ Jsem rád že se vám nic nestalo."
„ Za to vděčím jen tvojí žačce."
„ Opravdu?Tak to mi budete muset povyprávět."
„ Ano, ale to počká. Niro myslíš že bys mohla.."
„ Ano," chytím mistra i Willa za ruku a teleportuji nás do přístavu. Když dopadneme, cítím jak na mě dopadá únava. Will mě rychle zachytí a Rubidius se na mě nesouhlasně podívá.
„ Nemusela jsi přenášet i mě. Já mám energie dost."
„ Ale musela bych vám to zdlouhavě vysvětlovat," usměji se a Rubidius mě chvíli poté mě propichuje pohledem.
„ Už tě zřejmě zná moc dlouho Rubidie," zasměje se Will a mistr otočí svůj nasupený pohled na něj.
„ Vy jste se proti mě spikli! Ne ale opravdu, proč jsi nás teleportovala sem?"
„ Chci být doma dřív než skončí turnaj. Docela rád bych poznal sestřina budoucího manžela."
„ Chápu tě, ale nenapadlo tě že Aeira svatbu kvůli tvé nepřítomnosti odloží?"
„ Sice ano, ale znamenalo by to že by se svatba nekonala jako závěr turnaje. To by otec nemohl dopustit."
„ Dobře tedy, zajdu si promluvit s kapitánem. Wille vezmi prosím Niru někam do bezpečí kde bude moct odpočívat."
Když Rubidius zajde za roh, Will mě vezme do náručí a dlouze si oddychne.
„ To šlo lehce. Čekal jsme že to bude těžší než dnešní boj," oba se zasmějeme a Will mě políbí.
„ Snad ještě neubytovali nikoho v tom domě pro hosty."
„ Neboj Niro, odpočineš si."
Nakonec zjistíme že dům je celou dobu prázdný protože tamní guvernér očekával příjezd mistra Rubidia a myslel si že zde chvíli pobude. Když do domu vcházíme, několik strážných si nás udiveně prohlíží. Will mě odnese do ložnice a položí mě na postel.
„ Trošku se prospi. Loď stejně musí doplnit zásoby."
Uvědomím si že po dnešním dnu už jsem opravdu vyčerpaná a přikryji se tedy sametovou dekou. Slastně vydechnu a pomalu cítím, jak se mi zavírají oči. Poslední věc kterou slyším je Willův rozhovor se strážným, kterému však nerozumím.
Probudím se až večer, kdy už pomalu zapadá slunce. Will sedí na židli vedle mě a čmáře něco na kousek papíru. Když si všimne že jsem vzhůru, políbí mě a usměje se.
„ Zkoušel jsem tě namalovat ale moc se mi to nedaří."
„ To vidím," zasměju se když si všimnu několika desítek zmačkaných listů papíru povalujících se všude kolem něj.
„ Ale tenhle se celkem povedl." Prohodí Will ve snaze zachránit si alespoň krapet důstojnosti.
„ Ano, je hezký.." řeknu seriózně a poté dodám. „ ..ale nevěděla jsem že mám tři uši."
Will si obrázek vyjeveně prohlédne a pak souhlasně pokývá hlavou.
„ To já taky ne."
„ Ale ty oči se ti povedli," snažím se mu zvednout náladu a Will papír položí na stůl.
„ Aspoň něco. Zítra odpoledne vyplujeme, kapitán potřebuje doplnit nějaké zásoby. Když jsem mu řekl důvod proč chci plout tak brzy, ujistil mě že přípravy zkrátí co nejvíce. Zdá se mi že tenhle přístav nemá moc rád."
„ Kdo ví proč. Mě se náhodou zdejší země celkem líbí. Až na ten všudypřítomný písek."
„ Mě se líbí také. Mám rád každé místo, pokud tam mohu být s tebou," prohodí a flirtovně se na mě usměje.
„ Až dorazíme domů, budu se muset vrátit na univerzitu."
„ Já vím. Mluvil jsem o tom s Rubidiem a ten mi řekl, že teleportační kouzlo zvládáš opravdu dobře, takže by v tom neměl být problém. To mi připomíná, máš se za ním zastavit."
„ Tak to abych pomalu šla. Mistr si potrpí na dochvilnost."
„ Jak vidím, v tomhle ho ještě neznáš," zasměje se Will a lehne si na postel ze které vstávám. „ Teď si to vyměníme, já budu spát a ty budeš vzhůru. To se mi líbí."
Tak, zatím to utnu tady. Jsem opravdu rád za váš pozitivní ohlas a že se vám příběh líbí!
Budu samozřejmě moc rád za votes a komentáře :)
Zatím, Pápá!
ČTEŠ
Dítě Čtyř
FantasyKdyž Nira podstoupila Obřad Rozřazení, nikdo nevěděl co se v ní skrývá. Nebyl to jen výsledek zkoušek, co jí táhlo na univerzitu mágů, kde se měla učit tajům starodávné magie, ale byla to i její krev. Stejně tak ji její krev poutala i k samotné král...