Kapitola 64 - Got'im

3.9K 328 30
                                    

Vyrazím ven z paláce a když procházím bránou, smutně si uvědomím že Rikk zrovna na hlídce není. Sice ho příliš neznám ale vím že jde o Willova dobrého přítele, proto ho mám ráda. Když dojdu dolů do města, ulice jsou jako obyvkle přeplněné lidmi a prodavači kteří o svých výrobcích vyvolávají co nejneuvěřitelnější věci. Dokonce slyším jak jeden z mužů mluví u tom, že jeho fazole vyrostou hned po zasazení až do nebe. Taková hloupost...

Trvá mi skoro půl hodiny než se dostanu do části města kde sídlí dva nejlepší krejčí v království. Když otevřu dveře prvního obchodu, okamžitě slyším známý hlas.

„ Děkuji mistře. Ano, omlouvám se že ho potřebuji takhle rychle, ale pokud to bude možné, oprvadu štědře vás odměním."

„ Ahoj Wille." Křiknu a když se Will otočí, skočím na něj a obejmu ho kolem krku. Všichni vypadají z mého příchodu překvapeně, kromě arcimistra který si Rubidia změří pohledem ze kterého vyčtu Já ti to říkal.

„ Ahoj Niro! Copak tu děláš?"

„ No, musím ti něco říct, ale to až za chvíli. Chtěla jsem tě hlavně vidět v obleku." Usměju se a Will dětinsky vyplázne jazyk.

„ Smůla! Budeš muset počkat do svatby. Tady mistr krejčí na mě žádný oblek bohužel nemá a tak mi bude jeden muset ušít. Ještě jednou se om.."

„ Vpořádku princi. Vím že jste byl na důležité výpravě a nemohl jste přijít dřív." Usměje se mistr a otočí se k Rubidiovi a požádá ho aby vylezl na stupínek před zrcadlem. Následně začne měřit Rubidiovi míry a já se usměju na Willa.

„ Tak, jak jste se měli?"

„ Ještě chvíli budeme nakupovat a asi umřu." Prohodí Will se srdceryvným pohledem a Aeira která trovna vyšla směrem k nám protočí očima.

„ Taky aby ne, jsme tu přeci půl hodiny. Mám kamarádku ktrá je schopná nakupovat klidně pět hodin v kuse."

„ Tak tu mi nikdy nepředstavuj." Zasměje se Will a já kývnu směrem k Aeiře.

„ Už se těším až vá... Tě uvidím v šatech."

„ Nápodobně. Vy dvě hrdličky už radši běžte, mi dořešíme obleky a půjdeme zpět do paláce."

„ Tak tedy nashle!" rozloučím se se všemi v obchodě a společně s Willem vyjdeme ven na ulici.

„ Děkuji ti, můj zachránce." Vydechne úlevně Will a já se rozhodnu ho trochu poškádlit.

„ Koukej! Támhle mají krásné šaty!"

„ Neeee!" vykřikne žalostně Will a když si všimne mého výrazu, uraženě skříží ruce na prsou.

„ Takhle si dělat srandu z prince.."

„ O to větší je to zábava." Šťouchnu ho do žeber a on se zasměje.

„ Tak co je ta super tajná věc co si mi chtěla říct?"

„ No, máš dnes večer něco v plánu?"

„ Ne, nemám."

„ Tak v tom případě tě seznámím s několika mými kamarády."

„ Opravdu? Ještě řekni že budeme přespávat a budu naprosto spokojený."

„ Přesně tak." Mrknu na něk a Will radostí skoro poskočí.

„ Vždycky jsem se těšil až budeme mít takovéhle přespávačky." Zasměje se a chytne mě za ruku.

„ Wille, myslím že já jsem ta kdo tady umí kouzlit." Zasměju se a Will si mě zamilovaně prohlédne.

„ A kdo okouzlil tebe?"

Joo :D Další kapitolaaa :3 Jsem hodný? :)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Joo :D Další kapitolaaa :3 Jsem hodný? :)

Před chvílí jsem psal docela dlouhou část která se málem strhla k erotické, (díky bohu že Julia zaklepala nad dveře, nedokážu si představit že bych to popisoval z pohledu dívky) :D

Což znamená? Je na co se těšit!

Dítě ČtyřKde žijí příběhy. Začni objevovat