Kapitola 47 - Základy

4.5K 350 42
                                    



„ Jak to myslíte?"

„ Ve chvíli kdy začneš čarovat, Julio, sebereš z okolí energii. Vezmeš si ale všechny druh, tedy ohnivou, zemní, větrnou i vodní. Tvůj základní element je všechny změní na svou podobu, neboli změní všechnu energii co přijmeš na energii země. Podle toho, kolik energie změní, tolik jí můžeš využít ale zároveň budeš unavenější."

„ Takže bych neměla být tolik unavená při kouzlení?" zeptám se a vzpomenu si na únavu kterou jsem pocítila v Seině po souboji s Alexejem.

„ Ano, unavená budeš. Pokud budeš při kouzlení používat jen jeden element, budeš unavená stejně. Když budeš ale elementy kombinovat, nebudeš energie měnit tolik. Proto bys teoreticky neměla být unavená."

„ To je úžasné!" prohlásí radostně Julia a ukáže a dveře vedoucí ke vnitřnímu cvičišti. „ Jdeme sem?"

„ Ano Julio. Chápu že jsi opravdu natěšená, ale víš v čem spočívá využití magie země?"

„ Ehh.. Používají ji medici ne?"

„ Ano, přesně tak. Ty bys chtěla být medik?"

„ Jo!" zakřičí radostně a Nero překvapivě zdvihne obočí.

„ Opravdu? Tebe si jakožto medik a nedokážu představit.." usměje se omluvně. „ Medik musí být seriózní a přesný."

„ To ona je." Přidám se na Juliinu stranu. „ I když mne také překvapuje že chceš být medičkou Julio."

„ Když mi bratr vyprávěl jak ho při tréninku omylem pobodal jeden kluk, byla jsem naprosto v šoku. Potom mi ale řekl, že se ho ujal někdo z mágské univerzity který u nich pracuje jako medik. Zjistil že magie země, které věděl že ji ovládám, není příliš užitečná v boji jako třeba oheň, ale používá se hlavně na léčení lidí. Když mi o tom řekl, byla jsem opravdu ráda. Původně jsem se totiž chtěla přidat do pečovatelské skupiny a chtěla jsem se stát opečovatelkou nebo medičkou."

„ To je opravdu dobře Julio. Já osobně jsem jako medik působil dvacet let a po boku mjí ženy jsem několikrát ošetřoval přímo na bojišti. Neexistuje lepší pocit než to, že tvá síla pomohla něomu jinému přežít. Moje žena se do mě zamilovala právě v den kdy jí probodl nějaký opilec a její mistr ji odvezl ke mě. Když viděla jak moc jsem se snažil ji zachránit, uvědomila si že takový je její vysněný muž. Pár dní na to jsme byli oba povoláni do války, kde jsme doplňovali jeden druhého."

„ Vy i vaše žena jste bojovali ve válce?" zeptám se a všimnu si že Julia je mistrovým vyprávěním naprosto unešená.

„ Ano i ne. Bojovala havně má žena, protože já se svou magií země jsem moc útočných kouzel nevyužil. Párkrát jsem se ale do boje také přidal, protože jsem se potřeboval dostat k zaněnému kolem kterého se bojovalo."

„ Vy jste opravdový hrdina." Řekne uchváceně Julia a mistr se skromně zazubí.

„ Pokud ano, je hrdinou každý medik. Nyní se ale pusťme do učení. Niro? Omlouvám se že tě budu učit věci které už nejspíš znáš, ale Julia se je musí naučit také."

„ Magii země jsem ještě příliš necvičila.."

„ Mluvím hlavně o natřádání energie a její změnu v matřský element."

„ Aha. Aspoň můžu Julii pomoct." Usměju se a Nero začne Julii vysvětlovat jak se tvoří elementární kouzla.

„ Takže, Julio. Když chceš nastřádat elementární energii z okolí, musíš se naprosto soustředit. Čím více se potom soustředíš, tím více energie nastřádáš."

„ A jak mám energii nastřádat pokud se neudu moct soustředit?"

„ Za pár měsíců poznáš, že kolikrát energii nabíráš, tím snadnější to je. Pokud vím, Nira energii nabírá naprosto nevědomky Je tomu tak?"

„ Ano. Nikdy jsem necítila že bych musela energii hledat, prostě když jsem chtěla, měla jsem ji v sobě."

„ Jak se zdá, Dítě Čtyř má mnoho výhod oproti ostatním mágům." Zasměje se Nero a ukáže na dvě křesla v rohu cvičebny. „ Julio, posaď se tady a zkus nastřádat nějaou tu energii. Jakmile ji v sobě ucítíš, musíš si představit jak se všechna mění v zemní magii.."

„ Ale jak vypadá zemní magie?"

„ Tak to ti říct nemohu. Na to musíš přijít sama."

Nevím co k tomu říct :D Prostě "yaaay" už se učí používat elementární magii. Nebo elementální? Sakra, nevím co je lepší :D

Napište jestli je to elementáRní nebo elementáLní prosím :D



Dítě ČtyřKde žijí příběhy. Začni objevovat