Kapitola 99 - Aktivace pasti

2.9K 306 12
                                    

„ Wille, tohle je divné. Pořád mají ty ničivé lodě, proč by posílali tyhle?"

„ Nevím. Rikku, co vidíš?"

„ Jede k nám asi padesát lodí plných vojáků. Zdá se že jde o těžkou a lehkou pěchotu, tři z lodí jsou storpocentně lukostřelecké.", odpoví Rikk, držíc dalekohled před očima. „ Ale ty střelecké lodě se taky hýbou! Řadí se tak, aby jich k nám mohlo bokem být natočeno co nejvíc! Sakra, mám takovej pocit že to je zase nějaký klamný útok.."

„ Wille! Ty střelecké lodě jsou v mé pasti!"

„ Skvěle! Ale.. Rikku, odvedeme Niru do hlavního stanu, jasné?"

„ Proč?"

„ Protože jestli tu past aktivuje, omdlí!"

„ Dobře. Pojď, teď nemohou střílet, zničili by svoje vlastní lodě.", vytáhne mně Rikk na nohy a všichni tři vyskočíme ze zákopu a rozbehneme se ke kopci na kterém se tičí hlavní stan.

„ Synu, co tu děláte?"

„ Ahoj otče. Ty lodě které po nás pálí.."

„ Ano, způsobili nám docela těžké ztráty. Viděl jsem že už stojí jen osm věží.. To bude problém.."

„ Otče, ty lodě jsou v Niřině zóně, v té pasti."

„ Opravdu? V tom případě by bylo dobré počkat až se seřadí a poté Nira může past aktivovat. Nebo spíše, jestli chceme předejít ztrátám, musí ji aktivovat."

„ Proto jsem tu. Jestli ji aktivuji, určitě na nějakou dobu omdlím. Potřebuju jen abych byla někde v bezpečí."

„ Dobře, tamhle v tom křesle nikdo sedět nebude.", ukáže král na honosné křeslo v rohu místnosti. Posadím se do něj a začnu se soustředit na energii kterou jsem v moři nechala.

„ Nechtěla bys ty lodě vidět?"

„ Ne, já cítím jak energií proplouvají. Jen mi řekni až jich tam bude hodně."

„ Niro, teď tam jsou možná všechny co tu zrovna teď jsou..."

„ Jasně.", usměju se a soustředím se na to aby se všechny energie kterou jsem nechala v moři změnila v lávu. Cítím jak se polovina bez poblémů mění, ale poté už to jde těžko. Trvá mi skoro minutu než lávu dotáhnu až k druhému břehu a ve chvíli kdy cítím že je všechny energie změněná se mi zamotá hlava a tak se z křesla nesvezu. Potom už cítím jen to, jak mi hlava pulzuje bolestí a v tu chvíli upadnu do bezesného spánku.

Ano, kraťoučká že? Hlavně proto že další kapitola bude speciální.. :D

Jen neřeknu jak! :D

Dítě ČtyřKde žijí příběhy. Začni objevovat