Kapitola 163 - Nira v cizím těle ?

2.7K 261 15
                                    

Will

Celou cestu mezi námi panuje veselá nálada, způsobená mým ranním výstupem, který všechny pobavil. Howard se k tomu naplno pustil do vyprávění příběhu o Rudém rytíři, z nějaké země na Jihu jejíž název si sám nepamatuje.

„... a říká se, že díky jeho krvevému běsnění, při kterém zemřelo více než osmdesát členů jejich vládnoucí strany, zvané senát, má tamní písek bravu rudou jako krev."

„ To je docela blbost.." snaží se, stejně jako vždycky, Valor jeho tvrzení nějak vyvrátit, ale, opět stejně jako vždycky, je okamžitě utišen hlasy věrných posluchačů, které představují všichni ostatní. Samozřejmě včetně mně.

„ A jak to bylo dál?"

„ Rudý rytíř byl za své vraždené řádění zatčen a odsouzen, jenže ve chvíli kdy byl veden k popravčímu špalku před zraky posledních dvaceti přeživších ze senátu se usmál a pronesl: Moc se omlouvám Wire, ale mám tu ještě nějakou práci. Wir bylo údajně jméno kata, který byl kdysi přítelem Rudého rytíře, ale při tomto setkání netušil že ten fousatý muž, který měl na rukou krev osmdesáti zdánlivě nevinných lidí, mohl být právě jeho dřívější spolubojovník. Když ale rytířova slova slyšel, uvědomil si kdo je ten muž kterého měl toho dne popravit a místo aby svou ostře nabroušenou sekerou utnul jeho hlavu mu její pomocí jednoduše sejmul pouta a zatímco všichni shromáždění lidé ohromeně pozorovali jeho počínání, ji rytíři beze slov, ale s úsměvem ve tváři předal."

„ To je naprostá blbost! Vždyť by ho okamžitě propíchl nějaký strážný..." začne si opět stěžovat Valor, ale Ioriho ruka která chytí jeho ústa ho utiší.

„ To se také nakonec stalo, ale naštěstí pro rytíře až příliš pozdě. Hned jak mu kat předal popravčí sekyru skočil do přední řady, kde seděli právě přeživší ze senátu, a dvěma mocnými seky celou přední řadu vyčistil. Kopí které v tu chvíli prošlo jeho hrudí patřilo jedinému muži, samotnému vůdci celého senátu a v tu chvíli vlastně jediného muže, který z vldy přežil. Zaplatíš za své činy životem! Zakřičel na Rudého rytíře zatímco kroutil kopím v jeho srdci a zlomyslně se smál. Rytíř však v tu chvíli chytil násadu jeho jasanového kopí a i přesto že jeho hrot stále vězel v jeho těle, ji zlomil. Asi si umíte představit jak příběh končí..."

„ Takže Rudý rytíř zemřel společně s posledním z mužů kteří zavinili smrt jeho ženy?" zeptal jsem se a Howard kývl.

Následující půlhodina byla plná různých otázek směřujících k Howardovi, týkajících se nějakých podrobností k příběhu Rudého rytíře. Zrovna když se Valor opět snažil jeho příběh nějak popřít, se Zachary, který nyní šel ve skupině přede mnou jako první, zastavil a pohlédl na svoje tělo.

„ Co se děje, Zachu?" zeptám se ho a on se ke mně otočí, se slzami v očích.

„ Proč brečíš ty jeden blbe?" zasměje se Sven, ale následně udiveně vyjekne, když mě Zach láskyplně obejme.

„ Jsem tak ráda že jsem tě našla.." slyším jeho podivně znějící slova a udiveně ho od sebe odtáhnu.

„ Co to sakr děl..." začnu na něj hlasitě křičet, ale když si všimnu podivného bílého světla, vycházejícího zpod jeho tunyky, vzpomenu si na to, co se stalo pár dní předtím než nás přepadli Magnusovi muži a dojde mi co se děje.

„ Niro!" přitáhnu si k sobě opět Zacha, nebo spíše Niru v Zachově těle, a obejmu ji.

„ Počkej... Niro?" vyhrkne, stále nechápajíc, Faendal.

„ Zdravím vás pánové! Omlouvám se že tu před vámi stojím v cizím těle, ale mám přímy rozkaz od krále vás najít."

„ A jak přesně jsi nás našla a ukr.. vza... vypůjčila si Zachovo tělo?"

„ Po tom co se Zacharymu stalo, lépe řečeno kdy jsem do něj vpustila hodně svojí energie, jsem zřejmě schopná si s ním na určitou dobu vyměnit tělo a také ho na nějakou vzdálenost vycítím. Ale to je teď jedno, počkejte tady, ano? Až se sem opět vrátí Zachary, zkuste ho prosím uklidnit, myslím že bude docela zmatený," usměje se Nira a soustředěně zavře oči, podle čehož poznám že opět používá magii.

Joo! Ztráta v lese vyřešena, takže hurá na nějaký ten důležitější děj!

Důležitějším dějem samozřejmě míním spoustu magie, krve, smrti (možná i hlavních postav[?] :DD) a velice dojemných dialogů, které doufám napíšu tak jak bych si to představoval! :3

Dítě ČtyřKde žijí příběhy. Začni objevovat