Julia si sedne na křeslo, uvolní se a začne pravidelně oddechovat. Nero si ji prohlédne, usměje se a vytvoří kolem ní jakousi skleněnou bublinu.
„ Teď se vrhneme na tebe. Julia se musí nejdřív naučit energii naastřádat než ji bude moct používat. Ty už to umíš, takže uvidíme co ještě umíš za kouzla."
„ Kouzla zemní magie zatím neumím."
„ Ale určitě ano. Prostě mi ukaž tu nejslořitější věc stvořenou ze zemní magie kterou jsi schopná vytvořit."
Nenapadá mě co bych měla vytvořit a tak vykouknu ven z okna. Všimnu si že mistr Floras, což je pro mistra zahradničení docela příhodné jméno, zrovna zalévá záhon růží. Usměju se na Nera a nechám si v ruce nastřádat energii země. Potom polžím ruce na zem a nechám energii elegantně vplout do podlahy. Energie se rozšíří do kruhu s poloměrem si dvou metrů, jehož střed označuje Juliino křeslo. Nero mě pozoruje a zřejmě se soustředí na tok energie který mám s rukama pořád spojený. Chvíli čekám, a poté, zrovna když ucítím že Julia do sebe vtáhla nějaké množství energie, změním kruh zemní energie který jsem vytvořila v růžový záhon.
„ Krása." Vydechne mistr Nero a všimne si že Julia otevela oči. Zruší zvukotěsnou stěnu kterou kolem ní vytvořil a široce se usměje. „ Takhle rychle to napoprvé ještě nikdo nezvládl." Pochválí Julii.
„ Opravdu jsem to zvládla! Cítím v sobě najednou takovou neznámou sílu.."
„ My ji v tobě cítíme také. Podle toho co o Niřiných schpnostech zatím vím, cítí jí možná i silněji než já. Julio, síla kterou cítíš je tvůj element. Země."
„ Jsou krásné." Zašeptá omámeně Julia když si všimne růzobarevných růží kolem jejího křesla.
„ Jestli chceš, zkus udělat to, co udělala Nira."
„ A jaké zaklínadlo..."
„ Niřino zaklínadlo jsem vůbec neslyšel, z toho soudím že už čarovala dostkrát na to, aby si uvědomila že zaklínadla nejsou vůbc důležitá." Řekne jen tak mimochodem Nero a Julia se trochu nasupeně zeptá.
„ Tak proč nás je učíte?"
„ Protože novic je málokdy dost soustředěný na to, aby nějaké kouzlo použil. Když se soustředí na zaklínadlo, soustředí se tím i na kouzlo."
„ A jak mám tedy vyčarovat nco pomocí energie?"
„ Niro, zkus to Julii vysvětlit."
„ No.. Tak.. Eh... Prostě, musíš svoji energii změnit. Učili jsme se přeci měnit materiál na materiál. Tady jde o to samé, jen měníš energii na materiál."
„ Výborně Niro! Přesně tak to funguje. U zemní magie existují dva způsoby sesílání kouzel. První je to, co právě řekla Nira. Druhý je ten, který pužívají medikové. Jde o to, že nastřádáš energii předem a jaksi ji nakalibruješ. Vlastně jí řekneš, že až ji použiješ, musí hledt něco co je v nepořádku. Díky tomu medik zjistí co všechno vojákovi je bez toho, aby ho musel prohlížeet očima. Pamatuj si, že oči v tomhle časo klamou. My se teď ale budeme učit tu první magii, změnu energie v materiál. Zkus ty růže změnit v něco jiného."Julia se soustředěně podívá na růže a já cítím jak se energie kterou nastřádla pomalu přenáší na kruh růží kolem ní. Nero si také všimne chyby kterou Julia dělá, a kývne na mě.
„ Julio?"
„ Ano Niro?"
„ Jen. Když chceš energii někam dostat musíš to dělat co nejrychleji."
„ Takže?"
„ Nesmíš ji vypouštět z celého těla, trvá to dlouho a je to náročné. Zkus ji všechnu pustit do rukou a z rukou ji přenést na ono místo."
„ Děkuju!" usměje se Julia a udělá to, co jsem jí řekla. Její energie se přenese do jejích rukou a okamžitě zrychlí svůj tok. Nero se a mě opět pochvalně usměje a než cokoliv řekne, přeruší ho Julia.
„ Já ji cítím.." rozhlíži se kolem sebe a pozoruje okraje kruhu.
„ Ano cítíš. Přeci jen by bylo docela nepříjemné kdybys někam vyslala svou energii a nevěděla kde je."
Julia se usměje a soustředěně se zadívá na kruh. V jednu chvíli najednou cítím jak energe mizí a všimnu si že růže se mění na lilie.
„ Zdá se že jsi nadaná!" zastleská nadšeně Nero a podívá se na kapesní hodinky. „ Máme ještě pět minut čas, ale nechci abyste se tu příliš unavili čeká vás ještě hodina historie magie s mistem Rubidiem."
Když odcházím, všimnu si že si Julia s Nerem vymněnili obdivný pohled a ucítím jak se ve mně rozlévá radost. Julii sice nešlo teleportační kouzlo, ale zatíme se zdá že zemní magie ji opravdu jde.
„ Niro, jsem tak ráda že mi to jde! Musím to trochu cvičit a udělat na mistra Nera dojem! Věděla jsi že je to takový hrdina?" zeptá se naprosto unešeně a já se zasměju.
„ Ne, ale věřím že on i jeho žena vykonali spoustu dobrých věcí. Opravdu mě těší že ti zemní magie jde, nezapomeň ale že její používání je unavující. Nesmíš hlavně cvičit moc."
„ Neboj se Niro!" zasměje se Julia a změní téma. „ Máme ještě čtvrt hodinky čas. Nezajdme vyvenčit Fee Bee a Rica?"
Vzpomenu si že Rico je jméno pejska kterého dostala Julia od svého bratra, stejně jako dostala Fee Bee. Uvědomím si že jsem ráno Fee Bee venčila ale pokývu hlavou. Vyrazíme tedy směrem k věži a Julia se celou cestu rozplývá nad tím jak příjemné je využívání elementární magie.
Nemůžu přeci Julii pořád tak trápit tím že nic neumí.. Asi z ní udělám nadanou medičku, co vy na to? :)
Btw, už se pomalu blížíme k tomu aby moje Dítě (Čtyř) bylo román!!!!! :3 Tak strašně moc mě to těší ;D
ČTEŠ
Dítě Čtyř
FantasíaKdyž Nira podstoupila Obřad Rozřazení, nikdo nevěděl co se v ní skrývá. Nebyl to jen výsledek zkoušek, co jí táhlo na univerzitu mágů, kde se měla učit tajům starodávné magie, ale byla to i její krev. Stejně tak ji její krev poutala i k samotné král...