Kapitola 166 - Eeeh... Rekapitulace?

3.1K 257 64
                                    

„ Pane bože..." zakryju si znechuceně pusu a představím si bolest, jakou musí takové kouzlo způsobit.

„ To je nechutné ale... Jak jste z toho usoudili že jde o Alexejova učně a i kdyby, jak víte že jich má Alexej víc?"

„ Vaše Výsosti, chápu co máte na mysli a také jsme si původně mysleli, že jde o nějakého Meldejenského mága, který nemá Alexejem nic společného, ale tuto možnost jsme okamžitě vyloučili. Meldejenci jsou známí svou ostražitostí a záští kterou vůči mágům chovají, proto mne překvapilo už jen to, že se spolčili s Alexejem. Podle mě je nemožné aby mága našli, vychovali a patřičně vycvičili, neboť vytvoření kyseliny je docela složitá věc..."

„ Funguje to stejně jako u dalších kombinovaných kouzel?" přeruším arcimistra, který mě okamžitě spraží pohedem.

„ Ano, už jsem se s arcimistrem domluvil na tom, že ti ukáže jak se dá kyselina vytvořit..."

„ Děkuji. Můžete pokračovat, arcimistře."

„ Tisíceré díky za povolení.." pokloní se arcimistr sarkasticky, ale následně začne opět mluvit. „ Jak jsem již říkal, vytvoření kyselin jen z čisté energie je velice složité, popravdě i mě trvalo než jsem vůbec pochopil základy toho kouzla. Proto můžu skoro stoprocentně konstatovat, že ten mág který dělal oněm nepřátelkým vojákům společnot, nebyl vycvičený Meldejenci. To znamená, že mohl být vycvičen buď Alexejem, nebo byl součástí Magnusovy jednotky, která zřejmě přepadla celou část armády která byla pod Willovým velením.."

„ Omlouvám se že vás opět přerušuji arcimistře," skočí arcimistrovi do řeči tentokrát Will, a otočí se ke svému otci. „ Ale jedna z věcí které jsem vám nestihl říct s vaší hypotézou úzce souvisí. Podle toho co jsme vyslechli od amirála Černovouse a Alexeje, stejně jako to co jsem viděli, jsou všichni Magnusovi muži společně jejich velitelem mrtví."

„ O čem to mluvíš Wille?" otočím se k jeho smutné tváři, ze které jako by se vytratila všechna barva.

„ Chvíli předtím než jsme utekli k nám do stanu přišli všichni tři aby nás vyslechli, ale místo toho začali částečně řešit jejich plány. Tak nějak se stalo, že Alexej začal mluvit o používání magie a pamatuju si jak Magnus odvětil „Myslel jsem že jsem jediný kdo v lese může používat magii..". Alexej, který začal pomalu tasit meč který mu visel u pasu, na to ss úsměvem odvětil „ To je sice pravda, ale my ještě nejsme v lese. Ty jsi opravdu jediný, kdo umí v tom lese kouzlit a taky určitě víš, jak se takové dary přenáší." Doprovázený těmito slovy Magnuse jednoduše probodnul."

„ Počkej... Jak mohl Magnus v tomhle lese kouzlit? Každý ví že se tu kouzlit nedá.."

„ To není tak úplně pravda, Vaše Veličenstvo. Jinak bych tu já a nejspíš ani má dcera právě teď nestáli. Sám jste viděl že jsme oba schopní tu magii použít.." zamumlá najednou můj otec, jehož příchodu jsem si vůbec nevšimla, shrbený nad Karlosem který mezitím usnul.

„ Ale jak je to možné? Neříkal jste že v téhle oblasti nám Alexej nemá šanci cokoliv udělat?" otočí se král k arcimistrovi, který si odkašle a omluvně pokýve hlavou.

„ Původně jsem i byl touto skutečností naprosto jistý, ale když mi Nerius ukázal ony podivné runy které mu umožňují tu používat kouzla jsem pochopil o co jde a navíc mne napadla bolestivá cesta kterou byste mohl být schopný docílit toho, že tu budete moci čarovat trvale. Tedy, kdybyste byl mág."

„ Ale to je blbost, protože by ten jedinec musel být naprosto neuvěřitelně silný.." zavrtí hlavou otec, který s arcimistrem jeho nápad zřejmě už dříve prokonzultoval.

„ A jak byste toho chtěl docílit?" zeptá se zaujatě Will, který poodešel kousek stranou a podle jeho svěšených ramen poznávám, že se zřejmě snažil kouzlit.

„ Kdybys tomu člověku který by měl kouzla používat, vypálil někam do těla stejnou runu jako je tahle," hodí otec stejné runy, jaké mám já na náhrdelníku, arcimistrovi a mistrovi.

Ach ty názvy.. :D

Doufám že se dneska bude kapitola líbit a strašně moc vám děkuju za komentáře u té minulé :) Ani nevíte jak moc mě to potěšilo :3

Navíc se mi dnes získal boxík knih obsahující nejmenovanou trilogii (Skleněný Trůn od Sarah J. Maasové, jen tak mimochodem :D) takže mám i co číst :)

A hádejte kdo má zítra narozeniny? :3 :DD

Dítě ČtyřKde žijí příběhy. Začni objevovat