Kapitola 26 - Spojenec (?)

4K 337 14
                                    

Will se poté na nic neptá, a přemýšlí. Muž mu ještě řekne pár zajímavých věcí o Torucích a já si začnu uvědomovat že Torukové vlastně nejsou ti kdo spor začali.

„ A proč jste nás tedy zajali?" zeptám se.

„ Protože to řekl šaman. Šaman je naším nejvyšším vůdcem. Připojil se k nám před mnoha lety, skoro hned při vzniku nynějších Toruků, a pomohl nám přežít několik prvních zim. Dokáže vyčarovat déšť a dokonce samotné jídlo. Od doby kdy se k nám připojil nikdo neumírá na nemoci, protože on vždy zná lék který nemoc vyléčí."

„ To zní jako zajímavý člověk."

„ Taky že se s ním za pár chvil setkáte." Odpoví muž a já slyším jak se otevírají dveře. Vnesou nás do tmavé místnosti tvořené z velkých kamenných kvádrů, nás oba položí na jednoduchou pryčnu.

„ Bohužel vás nesmím pustit slečno, ale princi, vám klidně rozvážu pouta." Řekne a přijde k Willovi. Ten se jen usměje a ukáže osvobozené ruce.

„ V pořádku, vaše zbraň již posloužila." usměje se a muž mu úsměv oplatí.

„ Je škoda že stojíme každý na jiné straně. Mohli by z nás být přátelé." Řekne a stojí s pohledem upřeným do Willových očí. Poté se podívá na mě.

„ Nemáte ještě něco na srdci?"

Rwh 'akun maeakum"

Wayujbiruk ealaa naql." Odpoví s porozuměním v očích. Dotkne se mé „rakve", poté se otočí a odejde.

„ Co jsi mu to řekla?"

„ To co mi řekl ten voják kterého zabili. Duše vás provázej."

„ A co ti odpověděl?"

„ Nevím. Ale myslím že to co nám řekl byl přesný opak toho co se orpavdu děje."

„ Chceš říct.."

„.. že tu máme spojence." Usměju se a zkusím vypustit trochu energie vody. Cítím jak ji rakev opět nasákne, ale cítím že energie se neztratí, ale naopak se zesílí a zůstane v oné rakvi. Vypustím tedy spoustu energie která se přes rakev mnohokrát zvětší a usměju se. Najednou mě něco napadne a začnu vysílat svoji telepatickou energii směrem ke království. Za pár minut cítím spojení a v hlavě se mi rozezní velmistrův hlas.

Na novice opravdu dobré. Až přijedeš, musím tě prohlédnout. Tvoje energie v sobě má něco co jsem ještě nidky necítil.

Velmistře, to co mi řekl ten voják..

Zjistila jsi něco?

Ano. Zdá se že jde o nějaké dorozumívací znamení mezi zvědy. Jeden z Toruků nám cestou vyprávěl smyšlenou historii Toruků a poté když nás donesl do kobky ve které jsme, počkal dokud jsem mu to neřekla. Poté mi odpověděl Wayujbiruk ealaa naql. Nevíte co to znamená?

A sílu vám předávej.. Zdá se že Torukové mezi sebou mají sultánovi muže. Hlavním úkolem ale pořád zůstává útěk, jasné?

Ano. Navíc mě docela zajímá kdo je tajemným šamanem který zřejmě Toruky vede. Zdá se žde jde o mága.

Nemáme o něm žádné informace, jen víme že je zatraceně silný. Jestli se s ním setkáte..

Bylo nám řečeno že přijde sám.

.. musíš o něm zjistit co nejvíce. Poté mi to řekneš. Promiň jsem opravdu unavený, dva dny jsem nespal a tyhle vzdálené spojení jsou vysilující. Mám tě pozdravovat od Julie. Říkala také něco že doma na tebe čeká dárek. Hlavně si pamatuj, musíte s Williamem utéct.

Nashledanou, velmistře.

Přeruším spojení a zavřu oči.

„ Co ti řekl?"

„ Jak jsi to poznal?"

„ Protože jsem tě videl už třikrát, vždycky dáš oči v sloup a potom je křečovitě zavřeš."

„ Zase mi řekl že musíme utéct. To co mi ten muž odpověděl znamená A sílu vám předávej. Zdá se že jde o druhou část nějakého kódu. Zdá se ale že jde o sultánova muže. Myslím že by nám mohl pomoct utéct."

„ Dobře, teď musíme.." najednou se ozve zaklepání na dveře. Cítím za nimi silnou energii a když se otevřou, s hrůzou se uvědomím na koho se dívám.¨

Tak! A kdopak byl za dveřmi? To uvidíme po komerční přestávce! :)

Doufám že se příběh líbí a budu moc rád za votes.

Zatím La Revedere! :)

Dítě ČtyřKde žijí příběhy. Začni objevovat