„ Promiňte mistře, jdu pozdě." Oznámím stydlivě mistru Nerovi který již do třídy přišel. Mistr se jen usměje a mávne rukou.
„ Nevadí, přeci jen jste byla zvyklá na něco jiného když jste byla na misi."
Sednu si do lavice vedle Julie a ta mě pozdraví. Kluci následují jejímu příkladu a než kdokoliv stihne říct něco víc, promluví mistr Nero.
„ Takže, dnešní den je pro vás počátkem naprosto nového učení. Budete se učit ovládat vaši elementární magii, rozumět jí a hlavně se naučíte její výhody a nevýhody."
„ Elementární magie má nevýhody?" přeruší ho Buck a omluvně se usměje.
„ Ano, ty, jelikož používáš energii ohně by si nemohl bojovat mágem ovládajícím vodní magii. Ty, Julio by si se svou zemní magií zase neměla šanci proti magii větrné. Navíc, magie ohně a magie země se dají opravdu dobře nakombinovat... Ikdyž, nebudu t vám to vyprávět. Niro? Mohla by jsi nám předvést nějakou kombinaci ohně a země?"
„ Samozřejmě. Jen.. Cvičím hlavně vodu, se zemí neumím skoro nic."
„ Bude stačit když uděláš lávovou kouli." Zasměje se Nero a já splním jeho rozkaz. Vytvořím veprostřed třídy levitující kouly zemní energie kterou naplním energií ohně. Když energii ohně pustím, celá koule se rozpraská a z ohnivých spár začne téct láva. Cítím jak se energie země stahuje do středu koule a láva vytéká na povrch.
„ Tak, to co tady Nira udělala je velice složité kouzlo. Poprosil jsem ji sice o lávovou kouli, ona ale, aniž by si to uvědomila, vytvořila planetku. Tak nazýváme útvar, kdy mágsoustředí všechnu energii země do středu takové koule a druhý mág energii ohně soustředí na povrch. Jde o velice složité kouzlo protože oba mágové si musí představit naprosto stejný tvar. Je jasné že člověku který ovládá všechny elementy se to těžké nejeví. Mám takový pocit že za dva roky se budete pod dohledem arcimistra učit i jak kouzla mezi sebou kombinovat. Uvidíme jak to půjde vám společně s Julií chlapci."
„ Myslím že jestli bude v okolí Nira, vysvětlí nám to." Zasmějí se chlapci a já svou kouli lávy nechám zmizet.
„ Dobře. Chlapci. Vás bude na elementy učit má žena, říkejte jí paní Nerová." Řekne mistr a ve dveřích se najednou objeví vysoká, štíhlá dáma středního věku. Její rudé vlasy svítí na celou učebnu a mohli by soutěžit s těmi Juliinými o to, které jsou rudší.
„ Zdravím chlapci." Zasměje se paní Nerová a stoupne si kousek od nás.
„ Julio, Niro, vás budu učit já. Velmistr mi říkal že se obě budete učit magii země, takže pro vás budu ideální. Niro, ovládání vody tě chce učit sám velmistr. Měla by to pro tebe být čest..."
„ Velmistr osobně? Já myslela že má hodně práce.."
„ To sice ano, vzhledem k nedávným údálostem se ale rozhodl že jedním z jeho havních cílů bude tvůj výcvik." Mistr se na chvíli odmlčí a poté se na nás usměje. „ Nyní se odeberte za svými učiteli. Julio, Niro, pojďte za mnou.
„ Edwarde, já s chlapci půjdeme na venkovní cviiště, ano?"
„ Samozřejmě." Odpoví mistr a chlapci společně s paní Nerovou odejdou z učbny.
„ Edward Nero.. Hezké jméno." Zasměje se Julia a Nero jí úsměv oplatí.
Všichni společně vyjdeme ze dveří a mistr nás začne seznamovat se základy zemní magie.
„ Základem zemní magie je jako u každé magie energie. Tato energie má však takzvaný elementární náboj. Jde o to, že pokud začnete čarovat pomocí této magie, budete se unavovat. U normální energie kterou čerpáme z okolí tomu tak není, protože ji náš základní element nemusí měnit."
Dneska bude monžná jen jedna kapitola :D Včera jsem nestihl nic napsat a vydal jsem všechno předepsané, uvidím kolik lidí si tohle přečte :)
Zatím, nazdar!
ČTEŠ
Dítě Čtyř
FantasyKdyž Nira podstoupila Obřad Rozřazení, nikdo nevěděl co se v ní skrývá. Nebyl to jen výsledek zkoušek, co jí táhlo na univerzitu mágů, kde se měla učit tajům starodávné magie, ale byla to i její krev. Stejně tak ji její krev poutala i k samotné král...