Kapitola 66 - Pravda nebo úkol?

3.9K 320 45
                                    

Všichni se zasmějí a nakonec se v konverzaci dostaneme k tématu Seina. Lydie vypráví o dračím ovoci a liči, dvou hlavních částech salátu který má před sebou na talíři. Nakonec, když domluví, otočí se ke mně a k Willovi.

„ Slyšela jsem že jste v Seině nedávno byli. Nevím úplně přesně co se tam dělo, ale prý to bylo docela dobrodružství že?"

„ Ano, to bylo. Už cestou tam nás přepadli piráti..." začne vyprávět Will a zatímco vypráví, všichni dojí a Lydia navrhen abychom se přesunuli do „společenské místnosti". Will zrovna vypráví o našem dobrodružství v zatopeném městě Mayiů, když do místnosti vejdeme. Mě i Willovi vybavení místnosti skoro vyrazí dech. Nejen že jsou zde hry jako kulečník a kuželky, což v normálním domě nenajdete, ale všude po stenách jsou pověšené drhé obrazy chráněné skleněnými štíty a na podlaze je položený krásný rudý koberec.

„ Otec sbírá drahé obrazy, všechny jsou shromážděny tady a různě po domě. Udělejte si pohodlí, támhle jsou křesla a pokud chcete, támhlety dveře vedou do vinného sklípku. A nebojte se, nepřirpavila jsem jen víno." Mrkne Julia na Julii a ta se usměje.

Všichni si sedneme na sametová křesla v rohu místnosti a zatímco Will vypráví o tom, jak jsme v Seině museli bojovat s jednotkami které nás měli původně chránit, jdu za pomoci Patricka najít nějaké dobré víno. Když vlezeme do sklípku, Patrick mě šťastně obejme.

„ Já už myslel že si nikoho nenajdeš, a ty začneš randit s princem!" objímá mě ještě silněji než v den kdy jsem zjistila že jsem se stala mágským novicem. Je to už tak dlouho...

„ Je opravdu příjemný. Chová se jako kdyby vůbec princ nebyl, to se mi líbí."

„ Já vím. Proto ho taky miluju. Co ty a Lydia?" řeknu a vyndám jednu z lahví na polici přede mnou.

„ Super! Poslední dobou jsme spolu začali chodit na výlety a zjistil jsem jak moc ji miluju."

Uvědomím se že za ten víc než půlrok co jsme se neviděli jsme oba dosáli tolika věcí.

„ Slyšel jsem co jsi udělala v Seině. Jsi opravdu tak dobrý mág jak se povídá?"

„ Asi to mám vrozené." Zasměju se.

Když se vrátíme zpět nahoru s pěti lahvemi výborného vína, dvou suchých, polosladkého a dvou sladkých, stihneme tak akorát Lydiin vtip referující na jednoho z jejich učitelů.

„... Dobrý den! Já jsem pan Bručoun. *brum* *brum* Dnes vás budu *brum* učit něco o zákonech *brum* království."

Patrick se vedle mně začne smát stejně jako všichni ostatní. Když si sednu zpátky na své místo a dostanu od Lydie skleničku sladkého červeného které jsem vybírala, uvědomím si že mezi námi už teď panuje přátelská nálada.

„ Niro opravdu jsi toho zlého šamana přemohla?" zeptá se užasle Lydia.

„ No, ano." Odpovím rozpačitě a vyčítavě pohlédnu na Willa. Ten jen pokrčí rameny a napije se ze své sklenice. Poté se ke mně nakloní a políbí mě. Zjistím že má orpavdu dobré víno, protože ochutnám kapičky které mu zbyli na rtech. Když si všimne mého výrazu, zasměje se.

„ Dobré že?"

„ Tak dobře, teď si zahrajeme pravdu nebo úkol! Co vy na to?" tleskne Julia.

„ Jasně!" zakřičíme jednohlasně a pozvedneme sklenice s vínem.

„ Dobře! První se ptá hostitelka! Můžeš se ptát koho chceš Lydie."

„ Hmm. Tak tedy, Siffe! Pravda nebo úkol?" zeptá se a Siff, poté co si notné přihne ze své sklenice, se zazubí.

„ Beru úkol!"

„ Dobře! Tak tedy... Zkus udělat dvacet kliků."

„ Pff." Odfrkne si Siff a lehne si na ruce a na nohy. Když začne dělat kliky, všimnu si nenápadného pohledu který si Julia s Lydií vymění. Julia se z ničeho nic zvedne a když Lydia řekne deset sedne si Siffovi na záda. Všichni se začnou smát a Siff, s dodatečnou zátěží, dokončí svou dvacítku. Když se tak, stane, lehne si na břicho, překulí se a začne Julii lechtat.

„ Ty jeden sabotére!" křičí šťastně zatímco se Julia svíjí ve vysmátých křečích. Všichni se jejichhře smějeme a když se uklidní a sednou si, pokračujeme ve hře.

„ Tak Siffe..?"

„ Ah, ano." Pustí Siff chvilku Juliu ze svých spárů a rozhlédne se po našich tvářích.

„ Tak třeba ty Niro! Pravda nebo úkol?"

Bez přemýšlení vykřiknu „Pravda". Poté dopiju zybtek vína ve sklenici a pohlédnu na Siffovu zamyšlenou tvář.

„ V tom případě nám pověz co všechno jakožto mág umíš." Zeprá se nevinně a já si uvědomím jak nebezpečná pro mně tato otázka může být. Všimnu si Juliina naštvaného výrazu který na Siffa vrhne a jeho pokrčení ramen.

„ Dobře, ale radši to nikomu neříkejte."

„ Pro... Dobře." Řekne Lydia a ostatní přitakají.

„ Chcete to slyšet nebo vám to mám ukázat?" usměju se a jejich odpověď je mi předem jasná.

„ Když se tak nabízíš.." zasměje se Patrick a s očima plnýma očekávání na mně pohlédne.

Johohooo! Budou kouzlaa!

Docela už se těším na nějakou akci, protože tohle nci nedělání Niře zkracuje svaly. Nemyslíte?


Dítě ČtyřKde žijí příběhy. Začni objevovat