Kapitola 80 - Řád

3.5K 316 6
                                    

„ Promiň Wille, ale potřebujeme ji." Probudí mně jakýsi tichý hlas.

„ Dobře.. Proč tam ale musí být?"

„ Protože musí ukázat že je opravdu dost silná na to aby ji přijali do řádu." Poznám že je to hlas mistra Rubidia. Trochu nechápavě se potichu zvednu z postele a obléknu si svoje normální oblečení mágského novice.

„ Takže ji mám poslat na univerzitu hned jak se probudí?"

„ Pozdě." Řeknu a pověsím se zezadu Willovi na krk. „ Copak tu řešíte?"

„ Musíš jít se mnou Niro."

„ Mám ještě den volna ne?" zasměju se a políbím Willa.

„ Promiň, ale nemáš. Teleportuj se do arcimistrovi cvičebny ano?"

Neochotně začnu přenášet energii do cvičebny ve vrchním patře věže mistrů a těsně předtím než se teleportuji zamávám smutně mě pozorujícímu Willovi.

„ Zdravím Niro." Slyším arcimistrův hlas hned jak se teleprotuji. Zvednu hlavu a chystám se arcimistrovi naštavně pohlédnou do očí, ale když se dopívám na postavu řped sebou, uvědomím si že jí do očí nevidím.

„ Neboj se, jsem to já." Řekne arcimistr pobaveně a začne na stěně za sebou střádat enegiim která nemá elementární nádech.

„ To co mám na sobě je kroj mága Řádu. Normálně ho nenosím, i když bych měl. Na nic se neptej a pojď za mnou." Energie za ním se najednou roztočí a vytvoří portál směřující někam kam ho nejsem schopná vystopovat. Když rukou ukáže do portálu, pomalu do něj vejdu. Cesta portálem je stejná jako teleportace, jenže díky délce tohoto porálu si stíhám všimnou že jsem tažena jakýmsi podivným tunelem tvořeným modrobílým světlem.

Na druhé straně portálu již čeká asi patnáct lidí, také oděných v kroji Řádu.

„ Dobré ráno, Dítě Čtyř." Promluví jedna z postav a všichni se lehce ukloní. Když z portálu vyjde i arcimistr, uzavře se.

„ Niro, tímto ti představuju nejvyšší radu Řádu." Promluví arcimistr za mnou a já se ukloním směrem k radě.

„ Dnes jsme tě, Dítě Čtyř, předvolali abychom se stali svědky tvé síly. Jestliže nám ukážeš kouzlo jaké nikdy nikdo nevytvořil, budeš poctěna přijmutím do našeho Řádu."

„ Omlouvám se za svou drzost, ale mohu se zeptat.. jaký je cíl tohoto Řádu?"

„ Naším cílem je ochrana celého světa před hrozbami jako jsou zběhlí čarodějové, jako je například tvůj známý čaroděj Alexej."

„ Proč ho tedy necháváte jen tak pobíhat po světě?" usměju se.

„ Niro!" křiken arcimistr ale muž který se mnou celou dobu mluví ho pohybem ruky zastaví.

„ Má pravdu, proč tomu tak je?" otočí se muž na ostatní.

„ Protože ovládá temnotu. Temnota nezmizí když zemře její nositel, temnota sama musí být zničena oštěpem čirého světla."

„ Přesně tak. Jediný kdo může Alexeje a jeho sílu porazit jsi ty a tvá nově získaná starodávná moc, magie Lux."

Chvíli přemýšlím a poté přejdu do červeného kruhu nakresleného ve středu celé kamenné místnosti ve které se nacházíme.

„ Dobře. Nyní nám ukaž kouzlo které nikdo jiný nebude schopen vytvořit."

Nastřádám energii všech čtyř elementů a s pohledem upřeným na stěnu přede mnou začnu čarovat. Vytvořím ve svých rukách ohnivou kouli ve které je i energi země, vody a větru. Když kouli proti stěně vypustím, nechám ji zvětšit tak, že má v průměru skoro dva metry. Mágové Řádu kouzlo pozorují a čekají co bude dál. Když se koule dotkne stěny, uvolním energii země a ohnivá koule se změní v kouli lávy, která díky své velikosti začne přitahovat menší věci ve svém okolí. Když potom nechám uvolnit i energii větru, což nejen kouli roztočí ale také rozdmýchá lávu na obrovskou teplotu, uvědomím si že stěna kterou koule začala vybrušovat je tvořená z onoho magicky tvrzeného kovu. Nechám tedy kouli projít skrz skoro třímetrovou vrstu tohoto kovu a potom uvolním energii vody která celou kouli uhasí. Držím kouli ve vzduchu a otočím se k mágům stojícím přede mnou. Když se ukloním, nechám kouli spadnout, což způsobí že celá místnost se velice silně otřese.

„ Velice zajímavé kouzlo. Nyní můžeme přistoupit k přijmutí do řádu..."

„ Odmítám." Usměju se pohrdavě a začnu přenášet energii zpět na univerzitu.

„ Cože?!" vykřikne najednou muž který je zřejmě vůdcem Řádu.

„ Nebudu součástí vašeho řádu. Nemá pro mě cenu být součástí řádu který není schopný řešit si svoje vlastní problémy." Uvědomím si že energie díky které jsem se chtěla teleportovat se odrazila od jakési bariéry.

„ Jaké vlastní problémy myslíš?" zeptá se trochu klidněji onen muž.

„ Nebudu pomáhat Řádu který nemá vůdce."

Dítě ČtyřKde žijí příběhy. Začni objevovat