„ Ach.. Promiň Vilasi." Odpoví muž smutně a pohlédne na arcimsitra stojícího za mnou. Všichni v místnosti si najednou sundají kápě a odhalí své tváře.
„ Jak jsi poznala že to není vůdce Niro?"
„ Protože je stejný jako všichni, není ani Dítě Dvou nebo tak. Když jsem použila svoje koouzlo, začal sbírat jen enegii země, žádnou jinou. Normálně bych vycítila jak v něm proudí jedna nebo dvě různé energie tak, jako to cítím u vás nebo u mistra Rubidia."
„ Jsi opravdu všímavá."
Když si prohlédnu tváře lidí přede mnou, všimnu si mezi nimi i mistra Nera, jeho ženy a mistra Rubidia. Ostatní přítomné nepoznávám. Poznám ale že se všichni s pohledem plným obdivu usmívají.
„ Dobře, vezměte ji k opravdové radě." Řekne Vilas a pokyne dvěma mágům kteří jsou mi nejblíž. Oba dva ke mně přistoupí a teleportují se se mnou do nějaké temné místnosti, odkud se okamžitě teleportují pryč. Cítím se opravdu divně protože necítím kam se teleportovali. Najednou se všude kolem mně začne ozývat jakýsi hluboký hlas.
„ Takže jsi prošla první zkouškou. To je velice dobře, Dítě Čtyř. Nyní se setkáš s pravou radou Řádu."
Cítím jak se za mnou něco hýbe a tak, stejně jako když jsem spala u Lydie, z rukou vypoustím spoustu světla a osvítím celou místnost.
„ Co to... Jak jsi to udělala?" promluví najednou jedna ze sedmi postav stojících přede mnou.
„ Nevím, ale umím to."
„ Ach, ta čistota tvojí magie. Toto je určitě Lux o které Vilas mluvil. Cítíte to?"
„ Ano Nejvyšší." Odpoví lidé stojící za ním jednohlasně.
„ Dítě Čtyř, znáš důvod proč náš Řád existuje?"
„ Ano, znám." Odpovím stručně.
„ Dobře tedy. Pak bys tedy mohla vědět jako moc důležitá pro náš řád jsi."
„ Asi ano."
„ V tom případě se tě ptám, chceš se přidat k našemu Řádu?"
„ Jestliže mi to dá možnost bojovat se zběhlými čaroději jako je Alexej, ano."
„ Pak tedy přejdeme k poslední zkoušce. Na její splnění máš rok, počínaje dnešním dnem. Zkouška bude..."
„ ..zabít Alexeje." Dopovím to, co je všem jasné.
„ Přesně tak. Musíš sama, bez pomoci jakéhokoliv člena řádu, Alexeje dopadnout a zneškodnit. Přesto že jsi jen novic, tvá kouzla už mají úroveň experta. Teď si odpočiň.." najednou se se mnou zhoupne svět a já pomalu otevřu svoje unavené oči. V tu chvíli spatřím Willovu tvář.
„ Dobré ráno, lásko."
Tadaaaa! Ale teď přijde ještě jeden, podstatně větší problém! Jen nevím jestli ho sem dám už dnes... :D
ČTEŠ
Dítě Čtyř
FantasyKdyž Nira podstoupila Obřad Rozřazení, nikdo nevěděl co se v ní skrývá. Nebyl to jen výsledek zkoušek, co jí táhlo na univerzitu mágů, kde se měla učit tajům starodávné magie, ale byla to i její krev. Stejně tak ji její krev poutala i k samotné král...