Ráno mě probudí teplé paprsky slunce dopadající na mou tvář a pomalu pronikající mými očními víčky.
„ Dobré ráno lásko." Zasměje se Will a cítím jak mi na břicho pokládá nějaký tác. Když otevřu oči, přivítají mně Willova ústa tisknoucí se k těm mým. Na břiše mi leží tác se dvěma šálky kávy a talířem waflí a lívanců.
„ Taky umím trochu vařit." Zasměje se Will a vezme si jeden lívanec. Když ochutnám snídani kterou udělal, blaženě přivřu oči.
„ Ne trochu. Je to výborné."
„ Děkuju." Usměje se a všimnu si jak mu v koutku cuká.
„ Měla bych spíš poděkovat kuchařce co?" zasměju se a Will se smíchem kývne. Společně se nasnídáme a potom se jdeme obléknout.
„ Svatba začíná až odpoledne, ale scházet se začneme už v poledne."
„ Dobře. Až ty budeš u oltáře, kde mám sedět?"
„ Nevím. Musíš si ale sednou tak abych tě mohl vyzvat na druhý tanec, kde musí svědci a družičky tančit za novomanžely."
„ Tak já si sednu někam na kraj." Usměju se a políbím ho.
Vyjdeme na nádvoří paláce a skoro celé dopoledne si společně s Patrickem, Lydií, Juliou a Siffem povídáme. Zrovna když řešíme včerejší bál, přiběhne k nám malá, asi šestiletá dívka a zatahá mě za šaty.
„ Máš krásné šaty! Ty jsi ta kouzelnice že jo? Nira?"
„ Ano, to jsem já." Usměju se na ni a ona na mě pohlédne psíma očima.
„ Ukaž mi nějaké kouzlo prosím!"
„ No tak dobře.. Copak bys chtěla vidět?"
„ Umíš třeba vykouzlit kytičku?"
Usměju se a vypustím všude kolem sebe energii země.
„ Asi bych to uměla.." změním všechnu energii ve vělijaké květiny. Růže, lilie, zvnky a vělijaké orchideje na které dokážu pomyslet. Holčička unešeně vydechne a začne květiny sbírat. Já se usměju a opět si sednu k ostatním.
„ Vidíš? Klidně se unaví kouzlením jen aby malé holčičce udělala radost." Slyším Julii a vrhnu po ní nechápavým pohledem.
„ Tohle mě ani trochu neunaví Jul."
„ Děkujeme madam. Tohle se bude princezně líbit." Řekne mi najednou jeden ze zahradníků který si prohlíží květiny které jsem vyčarovala.
„ Není zač." Odpovím s úsměvem a otočím se zpět k ostatním.
„ Hele, první příchozí." Prohodí po chvilce Will a ukáže na skupinku šlechticů dosedající na židle seřazené do do dvou úhledných obdélníků směřujících přímo k svatebnímu oltáři, který se nachází pod obloukem obrostlým růžemi kterého jsem si všimla už včera.
Zanedlouho už se nádvořím nesou hlasy mnoha lidí sedících před oltářem. Zdá se mi že je zde ještě více lidí než včera na bále. Svatba má začínat za pět minut a tak si s Julií, Siffem, Lydií a Patrickem jdeme sednou do druhé řady.
Pár minut na to všechny hovory utichnou a já si všimnu že skoro tři metry širokou uličkou prochází jakási žena společně s Aidenem, Aeiřiným snoubencem. Podle podobnosti mezi ním a ženou která jde s ním pochopím že jde o jeho matku, a usměju se. Stejně jako on má výrazné rysy obličeje jako je například malý nos a plné rty, nebo třeba hnědé, na konci trochu kudrnaté vlasy. Uvědomím si že u oltáře ještě není žádný oddávající a začnu se po něm tedy rozhlížet.
Najednou do uličky vejdou dva lidé, oba krásně oblečení a upravení. Poznám v nich nejvyššího kněze a vedle něj jeho učně. Když dojdou k oltáři, potřesou si rukou s Aidenem a nejvyšší kněz si poté stoupne na své místo, zatímco jeho učeň si sedne do první řady, kousek ode mně. Když slyším první zaklapání podpatků a následné unešené výdechy ze zadních řad, otočím se směrem do uličky. Tou, po boku krále prochází Aeira oděná v těch nejkrásnějších šatech jaké jsem kdy viděla. Čistě bílé, jako mořská pěna, s dlouhým bílým závojem který ve svých malých rukách nesou dvě malé děti jdoucí za Aeirou. Celé šaty jsou poseté miniaturními bílími kvety růží, jejichž konce jsou barvené světle stříbrnou barvou. Šatům dodává krásný vzhled i výstřih lemovaný stříbrnými kvítky růží.
Když Aeira s králem dojdou až k oltáři, všichni naprosto unešeně pohlíží na Aeiřiny šaty. Uvědomím si že matka sedící za mnou trochu popotáhla a když se ohlédnu, všimnu si jejího šťastného úsměvu. Otočím se tedy zpět k oltáři zrovna ve chvíli kdy kněz začíná svůj svatební proslov.
Který uslyšíme po reklamě :D
Muhahaha!
ČTEŠ
Dítě Čtyř
FantasiaKdyž Nira podstoupila Obřad Rozřazení, nikdo nevěděl co se v ní skrývá. Nebyl to jen výsledek zkoušek, co jí táhlo na univerzitu mágů, kde se měla učit tajům starodávné magie, ale byla to i její krev. Stejně tak ji její krev poutala i k samotné král...