Kapitola 102 - NA NĚ!

3.5K 295 39
                                    

„ Dobře hoši, jestli někoho zraní, řekneme Svenovi!" zažertuje Iori a Sven mu s naprosto vážným výrazem odpoví.

„ S tím problém není, jen si uvědomte že mě to docela dost unavuje."

„ Sakra tý páry tam je.. Zajímalo by mně kolik mágů tu věc udělalo.."

„ Jedna. Tohle je práce Willovi přítelkyně," řekne Rikk.

„ A tys říkal že je to jen nějaká hezká tvářička!" ukáže Marv na Valora.

„ Promiň, opravdu se tak nejdříve zdála. Jak mocnou sílu ji to bůh daroval Wille?" odvětí Valor, opět posedlý svým náboženským přesvědčením. Nikdy jsem ale neviděl pobožného muže ohánět se válečnou sekerou tak, jako to umí Valor.

„ Ona je.. mocná. Myslím že vám to můžu říct.. Nira, jako jediný žijící mág, ovládá všechny čtyři elementy."

„ Opravdu? Má matka vždycky říkala že existují lidi kteří umí ovládat dva a že jsou strašně silní.. Docela rád bych se s ní seznámil."

„ Klidně, ale nejdříve musíme vyhrát tuhle bitvu," protáhnu si krk přesně ve chvíli kdy se ozve jedno táhlé zatroubení.

„ Tak jo hoši! Připravte se!" zakřičí Iori, který v době mé nepřítomnosti skupinu vede, „ A jo.. Promiň Wille."

„ Ne, je to tvoje. Těším se až uslyším tu tvou legendární hlášku," šťouchnu ho loktem do žeber a na pravou ruku si navléknu štít. Poté odklopím střechu která mě dosud bránila před nepřátelskou palbou, jež už před chvílí dočista ustála. Když vykouknu ven, všimnu si že dvě lodě, které byli podle Rikka plné lukostřelců, jsou napůl potopené někde v půlce cesty mezi Niřinou pastí, která je teď vidět jen díky zvedající se páře zahalující zbytek flotily, a pláží. Trvá asi pět minut než jsou naprosto všichni naši vojáci dosud nastoupení v zákopech připravení a záložní jednotky jsou rozmístěné v lese tak, aby nás mohli nahradit v obraně až vyběhneme do útoku. Ve chvíli kdy už jsou všichni připraveni se nad pláží, kterou se rozléhá pouze bojovné vrčení asi dvou tisíc nastoupených Meldejenců, rozezní táhlé, dvojité zatroubení. Hned na to Iori vedle mně vyskočí ze zákopu na písek a z plných plic zakřičí.

„ NA NĚ!"

Síla jeho výkřiku přehluší i zatroubení, ale pro naše muže je to dostatečný rozkaz. Ze všech částí zákopu okamžitě vyběhnou vojáci lehké pěchoty, za nimiž dobíhá pomaolejší těžká pěchota. Zatímco po boku Ioriho a Rikka běžím vstříc střední části nepřátelské linie si uvědomím že se ozvalo další zatroubení, signál útoku pro kavalerii. Bohužel už nevidím jak kavalerie vyjíždí z lesa, protože doběhneme k nastoupeným nepřátelům.

Okamžitě začne masakr, protože já a moji muži jsme podstoupili jeden z nejlepších a nejtvrdších výcviků v království, zatímco naši nepřátelé jsou prostí piráti, bez výcviku či znalosti boje. Jsou prostě zvyklí bojovat tři proti jednomu, což nám ale nebude dělat problém.

Ve chvíli kdy k nepřátelské linii dorazíme se každému z nás postaví hned několik mužů najednou, většinou trojice mužů s krátkými meči či kopími. Okamžitě se vrhneme do souboje tak, jak jsme byli vycvičeni a první skupiny pirátu jsou v mžiku pryč. Jednoho muže okamžitě srazím rubový sekem který následně převedu ve výpad kterým probodnu plíci druhého. To však dá třetímu nepříteli prostor k útoku, ale naštěstí si nemoudře zvolí útok střechou, před kterým mi stačí jednoduše ustoupit a následně zaseknout muži meč do ramena. Okamžitě ke mně ale přiskočí další skupina, rozhořčená smrtí jejich přátel. Tentokrát se mi nepovede rychle zabít prvního muže, a musím tedy štítem zastavit dva výpady vedené krátkými meči. Pokusím se jednoho z mužů seknout do krku, ale třetí mi v tom zamezí velice zkušeným bodnutím směrem k mému nechráněnému boku kvůli kterému musím meč stočit a výapd vykrýt. Uvědomím si že tenhle muž za sebou má nějaký výcvik a tak rychle vykryju střechu a boční sek kterými se mě zbylí dva muži pokusí zaskočit a provedu vůči třetímu výpad. Ten však můj meč snadno odkloní a okamžitě přechází do útoku, tak jak jsem doufal. Trhnu nečem zpět, což způsobí že rozříznu mužův bok a rychle se sehnu pod čepelí jeho meče, ze které odletí pár kapek jakési žluté tekutiny. Jed..

„ Bacha chlapci! Ti s kroužkovou zbrojí mají otrávený meče!" zakřičím rychle a probodnu druhého muže stojícího vedle mně. První se mezitím rozhodl k ústupu a přidal se ke skupince bojující s Iorim. Uvědomím si že s každým z nás bojuje alespoň jeden z těch „lepších" mužů a trochu nervózně se rozhlédnu. Tahle jediná skutečnost mi zachrání život, protože když se otočím, prolétne mi za zády vržená dýka. Nepřítel kterého jsem zranil zakleje, upadne na zem a vyplivne krev.

Nemeškám a přiskočím k pětičlené skupince, která pomalu ale jistě zatlačuje horlivě se bránícího Kremnise. Než si mě stihnou všimnout, probodnu muže s kroužkovou zbrojí který by nás ohrožoval nejvíce. Následně se s Kremnisovou pomocí vypořádám se zbytkem pirátů a společně se vrhneme na pomoc Iorimu.

„ Ti chlapi s lepší zbrojí, to jsou Seiguni. Jde o Meldejenské speciální jednotky, napůl pěšáky a napůl nájemné vrahy. Strejda s nimi kdysi bojoval," překřičí Kremnis zvuk bitvy ve chvíli svým obouručním mečem odděluje hlavu Sieguna bojujícího s Iorim od těla.

„ Díky chlapi. Musíme rychle pomoct Oliveroj, jeden z těch kreténů ho seknul otráveným mečem. Sven se ho rychle snažil odtáhnout dál z boje, ale taky ho málem zranili. Teď se společně s Valorem oba nasrali.. Uznávám že bych nechtěl bejt Meldejenec stojící v jejich cestě," otře si Iori zakrvavený meč do jednoho z těl pod našima nohama a já se díky chvíli klidu rozhlédnu. Všimnu si že na naší, středové části, je skoro dobojováno hlavně díky skutečnosti že zde bylo jen něco kolem dvaceti těch Seigunů. Přesto mezi těly nepřátel vidím ležet i spoustu těl našich mužů, většinu z nich dokonce poznávám.

„ Doprdele! Asi bychom měli podpořit západní křídlo! Skoro nikdo to nepřežil! Musíme.." vyhrkne vedle mně Kremnis, ale Iori ho přeruší.

„ Na východním je to podobné! Jak je možné že si s těmi blbci naši chlapi neporadí?"

Tahle část se mi psala strašně špatně, protože neumím psát boj hlavní postavy proti více lidem :D Další ale bude lepší, protože bude i boj 1v1 s Meldejenskými speciálními vojáky! :D

Jestli se vám nebude líbit jak je to napsané, stačí říct, přepíšu to :) Mě osobně se to zdá strašně kostrbaté...

Dítě ČtyřKde žijí příběhy. Začni objevovat