„ Počkat.. Všechny ty lidi?" odpovím nevěřícně.
„ Do jednoho. Myslel jsem že už žádný nezbyli.. Ale jestli jste tam ráno nebyli, aspoň si zabijete nějaký. Užijte si to.."
„ Počkej!" zastavím ho a když se otočí, pohlédnu mu do očí, „ Proč jste je vůbec zabili?"
„ Ten admirálův divnej kámoš je chce na nějaký svý kouzlo..." mávne pirát rukou a připojí se ke svým přátelům u stolu.
„ Tak se teda mějte," pokývu hlavou a co nejrychleji se vrátím k ostatním. Piráti už si nás nevšímají, jen něco zabručí když se rozejdeme a Faendal nás opět začne popohánět, se zlomeným hlasem.
Zabili jsme je, do jednoho. Hrají mi pirátova slova v hlavě. Cítím jak se ve mně zvedá vlna hněvu a pohrdání, vyvolaná jeho přístupem. Snažím se udržet neutrální, trochu pobavený výraz, ale nedaří se mi to.
„ A hele..." doběhne mně ještě pirát se který jsem mluvil. Všimnu si že v ruce drží dýku, kterou se snaží skrývat.
„ Ano?"
„ Příště až se s náma budeš takhle bavit.." otočí dýkou tak, aby mně mohl bodnout a zákeřně se pousměje, „ Tak by bylo dobrý mluvit Meldejensky."
Rychle před jeho bodnutím uskočím a zároveň tak uvolním cestu Howardovým poutům, kterými překvapeného piráta pošle k zemi. Meldejenci u stanu se začnou rychle zvedat a volat na poplach, což způsobí že z okolních stanů se začne ozývat rychlé sbírání zbraní a zbrojí.
„ Zdrháme, dělejte!" zakřičí okamžitě Zachary a společně se rozběhneme mezi stany, nejbližší cestou k lesu. Prvních několik desítek metrů uběhneme bez jakýchkoliv problémů, protože zmatení piráti se snaží zorientovat a naše převleky je částečně vyvedou z míry. Když ale nakonec pochopí že my jsme ti, kvůli komu volají ostatní na poplach, začnou se nám čím dál víc stavět do cesty. První naštěstí běží Sven a Iori, kteří svou výškou a sílou piráty značně převyšují.
„ Až doběhneme k lesu, běžte přímo dopředu, měli byste dojít k cestě," překřičí řvoucí piráty Howard a my všichni odpovíme kývnutím. Všimnu si že jeden z pirátů běžící k Iorimu už stihl narozdíl od svých druhů najít kopí, takže pro Ioriho ozbrojeného pouze menším Meldjenských mečem představuje velké nebezpečí. Rozběhnu se tedy přímo na něj a než si pirát uvědomí přítomnost nového nepřítele, moje vypůjčená šavle se zabodne mezi jeho žebra.
„ Díky Wille! Už jsme skoro tam, dělejte!" sehne se Iori vedle mně, aby se vyhnul rubovému seku piráta před ním.
Iori a Sven si ještě pár minut užívají boje, ale jelikož pirátů začne přibývat, rozhodneme se k ústupu do lesa vzdáleného sto metrů. Když se začneme po chvíli běhu mezi stromy prodíraat hustým lesním porostem, Iori společně s Valorem zvednou větší kus jakési šlahounovité rostliny a podaří se jim piráty, kteří běží za námi, několikrát zamotat či jim podkosit nohy.
„ Začínáme se jim ztrácet!" zasměje se Kremnis a Faendal ho praští tupou stranou čepele do hlavy.
„ Drž hubu a krok."
„ To docela bolelo, abys věděl," položí si Kremnis ruku na hlavu a nasadí uražený výraz.
„ Tak promiň.." vyplázne na něj jazyk Faendal a opět ztichnou.
Běžíme ještě několik minut, abychom měli jistotu že nás Meldejenci ztratili, a následně začneme kličkovat mezi stromy, odbíhat do stran a opět se vracet, abychom zmátli případné stopaře.
„ V tomhle lese by nás stejnak nikdo nestopoval," zasípe Zach, když se k nám opět připojí, po vytvoření falešné stopy.
„ Asi máš pravdu, ale nemůžeme si být jistí. Stejně je to ale strašné..." zavrtím hlavou když si vzpomenu na pirátova slova.
„ Stalo by se to buď na cestě, nebo někdy jindy. Na těch lodích by nás nikdy neodvezli, viděls kolik těch pirátů bylo v táboře. Myslím že jsou rádi že se na lodi vejdou oni," odpoví Sven.
„ Mně by spíš zajímalo to další co řekl.. Ten admirálův spojenec s nimi má plány..."
„ Máš pravdu. Proč b je zabíjeli jestli s nimi má Alexej plány?"
„ Myslíš že mluvil o Alexejovi?"
„ Je to jediný kdo mně napadá a také jediný, kdo pomocí zabíjení lidí získává moc."
„ Cože?" vyhrkne Kremnis.
„ Ta jeho divná magie," pokusím se vysvětlit mu to, co mi Nira u několikrát říkala, „.., prý funguje jako úplně jiný element. Moc se o ní neví, ale podle toho co mi Nira řekla a co nám oběma řekl Alexej jde o to, kolik lidí ten mág zabil nebo kolik lidí v jeho jméně zemřelo."
Ano, vím že včera nebyla ani jedna kapitola :D Byl jsem moc línej, tak jsem si řekl že *ehm* pro jednou *ehm* kapitolu nedám :D
Ne dobře, moc se omlouvám, ale to s tou leností je pravda :P
Navíc moc děkuju za všechny votes a to, jak moc čtete <3 Vůbec jsem nečekal že bych se mohl dostat na 20K přečtení :3
Díky moc :*
ČTEŠ
Dítě Čtyř
FantasiaKdyž Nira podstoupila Obřad Rozřazení, nikdo nevěděl co se v ní skrývá. Nebyl to jen výsledek zkoušek, co jí táhlo na univerzitu mágů, kde se měla učit tajům starodávné magie, ale byla to i její krev. Stejně tak ji její krev poutala i k samotné král...