Kaptiola 86 - Upozornění krále

4.1K 316 10
                                    


„ Musíme upozornit krále!" bouchne do stolu naštvaně velmistr a donutí tak všechny muže v místnosti ztichnout.

„ Dobře, vyšlete posla.."

„ Ne. Posel je moc pomalý. Niro, vím že jsi unavená ale musíš se teleportovat do paláce a říct králi to co jsme zijistili."

Poslední hodinu jsme řešili všechno co se událo. Vyšlo najevo že muž který před mýma očima spolkl jed byl jeden z meldejenských špehů. Na jeho těle jsme nalezli podivné tetování, zazátkovanou láhev obsahující lebku. Navíc se ukázalo že kapitán hlídky kterou babička přivedla, Jeremius, a jeho muži byli také meldejenci. Baron za nimi okamžitě vyslal několik pátracích jednotek, ale žádná se zatím nevrátila s jakoukoliv stopou. Podle informací které nám baron dal jsme zjistili že za poslední měsíc ztratil všechny své silnější velitele a taktiky. Většinou byli zabiti, občas šlo o nehodu na lovu a podobně. Jedno nám ale bylo jasné..

„ Král musí o tom špehovi a jeho kumpánech vědět.", poklepe mě arcimistr na zádech a začne přenášet energii do paláce.

„ Vrátím se hned jak to bude možné.", usměju se a arcimistr mě teleportuje.

„..ho nejlepšího velitele.", domlouvá zrovna jeden z několika mužů stojících před králem.

„ Chcete mi říct že většina velitelů z více než deseti krajů zmizela?", nevěřícně vyhrkne král. Všichni se najednou otočí mým směrem a smutně mně pozdraví.

„ Niro.. jestli mi jdeš říct že armádní velitelé v Redcliffu..."

„ Ano. Ale nalezli jsme muže který byl za smrt dvou z nich zodpovědný."

„ Opravdu?" vyhrknou všichni a král se okamžitě zvedne z trůnu na kterém dosud seděl, přistoupí ke mně a chytne mně za tváře.

„ Kdo?"

„ Meldejenec, střední věk. Několik vojáků kteří byli v baronových službách už několik měsíců mu pomáhalo. Mimochodem, na ruce měl podivný znak. Lebka v zazátkované lahvi."

„ Meldejenci! Takže tu mají špehy... Lamberte! Vyberte deset vojáků kterým můžete věřit a nechte prověřit kohokoliv v paláci. Pokud se vám bude zdát že jde o špeha, zatkněte ho a přiveďte. Hledejte hlavně tetování, mělo by jít o lebku v zazátkované lahvi."

„ Rozkaz, Vaše Výsosti."

„ Dobře pánové, můžete jít. Pokračujte podle plánu, musíme sem dostat co nejvíce mužů. Máte ještě dva dny, potom pro vás mám jiný úkol. Niro, ty tu prosím zůstaň."

Poté co všichni odejdou ke mně král přistoupí a s přátelským výrazem ve tváři kývne na jednoho ze sluhů u dveří. Ten dveře otevře a chvíli na to jimi projde Will.

„ Ahoj Niro!" políbí mně a spokojeně se otočí ke králi.

„ Proč jsi mne volal?"

„ Není to jen kvůli Niře. Jde o to, že se vyskytly problémy."

„ Jaké problémy?"

„ Zdá se že většina krajů přišla o velitele, kapitány a obecně výše postavené vojáky."

„ Jak je to možné?" vyhrkne Will.

„ Meldejenci zřejmě válku plánovali, protože v dvanácti největších krajích království povraždili všechny vojenské velitele. Jen díky Niře jsme zjistili že jde o jejich útoky, ne o pouhou masovou vraždu."

Dítě ČtyřKde žijí příběhy. Začni objevovat