Will
Když otec tuto větu dopověděl, okamžitě jsem si uvědomil že nepříjemné tušení které mi celou dobu vrtalo hlavou bylo odůvodněné.
„ Udělali jsme chybu, když jsme se proti nim takhle bezhlavě vrhli," zavrtí hlavou otec a já si všimnu že se v jeho plnovousu začíná objevovat stále více šedivých vousů.
„ Nebyla to chyba, jelikož kdybychom proti nim nevyrazili, mohli by vyplenit jednu z vesnic na severovýchodě," promluví rozhodně Garbeth a jeho tón nenechá prostor pro námitky.
„ První problém na obzoru," zamumlá Nira a když pohlédnu směrem kterým se dívá, všimnu si rychle jedoucího posla směřujícího přímo k nám. Slyším jak Garbeth nervózně vydechne, zatímco otec se jen protáhne v sedle a s bojvovným úsměvem se rozhlédne.
„ Bude mi ctí opět bojovat po vašem boku, pánové."
„ A dámo," prohodí Nira a rukou přejede po rukojeti meče který jsem jí daroval.
„ A dámo," dodá otec s pohledem upřeným na jeji tvář a následně uznale pokýve hlavou.
„ Vaše Veličenstvo! Předvoj objevil nepřátelské pozice, zdá se že opravdu zaujali místa která jste předpokládal," oznámí roztřesený posel otci a ten se na něj děkovně usměje. Než ale stihne cokoliv odpovědět, ucítím vedle sebe závan energie, patřící teleportujícímu se arcimistrovi.
„ Vaše Veličenstvo, prý jste si mě okamžitě žádal," ukloní se tak hluboce, jak mu to sedlo dovolí, zatímco jeho kůň pokračuje vpřed společně s celým průvodem.
„ Vilasi, mám velice nepříjemné podezření že Alexej objevil ten druh magie o které jsme spolu nedávno hovořili."
„ TU magii?!" vyhrkne arcimistr ve směsi úleku a překvapení.
„ Ano, tu magii. Nemám čas ti to vysvětlovat, ale chci abys vyčlenil skupinu několika silných mágů, kteří by mohli krýt záda Niře a jejímu otci, kteří půjdou po Alexejovi."
„ Už se stalo," usměje se a já si všimnu jak se najednou on i Nira zachvějí. Přijedu k ní tedy blíž a položím jí ruku na rameno.
„ Děje se něco?" usměju se na ni a když si všimnu jejího nakrčeného nosu, výrazu kterým většinou dává najevo zhnusení, poznám co se právě stalo. Viděl jsem to už několikrát, když jsme Alexejovu magii potkali předtím.
„ Je blízko."
Nira
Musím uznat že král sice udělal tu chybu, že okamžitě vyrazil vstříc pohybujícímu se nepřátelskému vojsku jako by nevěděl čeho všeho je Alexej schopný, ale to jak seřadil vojsko když jsme se zastavili ani ne míli od palouku je opravdu výborný nápad. Nechal vojáky nastoupit tak, jak budou nastoupení v bitvě, koně zanechal na palouku a asi pět set mužů poslal na jih, aby bešla palouk velkým obloukem a vpadla neřáteli do týla, až ho oslabíme. Král už se dříve zmínil o tom, že počkáme na to až Meldejenci zaútočí první a až začnou ustupovat, provedeme protiútok, ale to nejspíš ztíží Alexejova nová síla.
„ Chci abyste se ty i tvůj otec drželi u mě dokud se nedostaneme dost blízko místu, kde bude Alexej. Předpokládám že bude někde v zadních řadách, takže budeme muset počkat až otcovi muži prorazí jejch linie a následně bychom mohli utvořit klín a najít ho..." uhne Will rychle větvi, kterou Iori jdoucí před ním pustí a která by ho nejspíš bolestivě švihla do tváře.
„ Jestli vyšleš proti Alexejovi klín, tak ti ho bez sebemenšího zváhání zabije nějakým hodně bolestivým kouzlem, takže v tom klínu musí být přítomní i nějací mágové kteří budou mít runy. Já a otec si je musíme šetřit, jinak bychom při boji s ním nemohli používat magii. Což by, popravdě, bylo jako přijít na vlastní pohřeb."
ČTEŠ
Dítě Čtyř
FantasyKdyž Nira podstoupila Obřad Rozřazení, nikdo nevěděl co se v ní skrývá. Nebyl to jen výsledek zkoušek, co jí táhlo na univerzitu mágů, kde se měla učit tajům starodávné magie, ale byla to i její krev. Stejně tak ji její krev poutala i k samotné král...