„ Výborně," odpoví král.
„ Zdá se že byl dobrý nápad jmenovat Willa generálem," usměje se na krále povzbudivě jeden ze stratégů.
„ Ano, to určitě byl," přitakám společně s ostatními stratégy a otočím se na krále.
„ Žádám o svolení připojit se k generálu Willovi."
„ Svolení se uděluje," odpoví král a otočí se k zpocenému vojákovi který zorvna příběhl, „ Co se děje, vojáku?"
„ Vaše Výsosti, jdu přímo od prince Williama. Zdá se že Meldejenci mají nas vé straně nějaké mágy!"
„ Cože?" vyhrkne král, stejně jako všichni stratégové.
„ Ano, třetí šik, ten nejvíce vzadu, má mezi sebou asi nějakého mága, protože šípy které na něj letí se neškodně zastavují a létají na strany."
„ Panebože. Niro, mohal bys prosím.."
„ Ano," odpovím bezmyšlenkovitě a vyběhnu směrem k lesu, kterým se budu moct dostat do středové linie zákopu.
Sakra.. mágové.. Musím pomoct Willovi.
Uvědomím si že zatímco jsem se před chvílí skoro nemohla hýbat, nedělá mi nyní žádný problém běžet sprintem skrz les. Díky bohu za adrenalin. Netrvá mi ani dvě minuty než doběhnu k třetí věži střední části, u které jsme původně s Willem byli. Když nahlédnu do zákopu, okamžitě poznám muže patřící k Willově jednotce a následně si všimnu i Willa samotného. Rozebehnu se jeho směrem a skočím do zákopu kousek od něj. Okamžitě ucítím silnou energii větru vycházející odněkud z bojiště, ale nesoustředím se na ni a stoupnu si k Willovi.
„ Nira, mágský novic a Dítě Čtyř se hlásí do služby!" zasalutuji radostně a zasměju se když na mně Will vyjeveně pohlédne a následně mně radostně obejme.
„ Bože, nemohla jis přijít v lepší chvíli!" políbí mně a ukáže na pomalu se blížící nepřátele. „ Zdá se že v tamhletom šiku je nějaký mág nebo tak. Podívej." Ukáže na šíp letící velikou rychlostí přímo na jednoho z prních vojáků v šiku. Šíp se ale pár metrů od něj zastaví, přičemž cítím silný poryv energie větru, a následně odletí na stranu.
„ Ano, určitě jde o mága. Používá energii větru. Zkusím zjistit který z nich to je," prohodím k Willovi a začnu se naprosto soustředit na skupinu vojáků přede mnou. Všimnu si že energie vychází povětšinou ze středu skupiny, což náseldně oznámím Willovi.
„ Dobře. Chlapi bacha! Uprostřed třetího šiku je nějaký mág!" zakřičí na vojáky kolem, kteří okamžitě tohle upozornění roznesou po celé délce zákopu.
„ Já myslel že se ani nepohneš když jsem viděl jak jsi omdlela.."
„ Taky že ano, ale když jsem zjistila že tady máte problémy, únava jako by ode mně utekla."
„ Dobře jí tak," zazubí se Will, „ Asi pochopila že bys ji změnila v žábu."
S úsměvem ve tváři pohlédnu zpět na bojiště a úsměv mi zamrzne. Vojáci už jsou skoro u nás, nedbající střelby lučištníků. Will se otočí směrem kterým se dívá a stejně jako já okamžitě zvážní.
„ Tak jo, chlapy! Připravte se jim ukázat jak vyprovázíme nezvaný hosty!" zakřičí na muže kolem sebe a způsobí tím že si všichni uvědomí že to, zda dnes vyhrajeme, může rozhodnout o osudu království. Ne jen že by mohli království Meldejenci zabrat, což je nepravděpodobné, ale kdyby válka trvala o něco déle, mohlo by to naši vzkvétající zemi zruinovat..
Z těchto myšlenek mě ale vytrhne jedna důležitá zkutečnost.. Mág který všechny vojáky dosud bránil střádá energii větru.
„ Wille! Ten mág si chystá nějaké kouzlo!"
„ Za každou cenu ho zastav! Rikku, zůstaň u Niry a braň ji!"
Rychle se přikrčím a začnu se plně soustředit na to, abych v sobě nastřádala energii vody a vzduchu. Všimnu si menšího výkyvu v mágově střádání energie, ketrý prozrazuje že si mé energie všiml. Jeho jediný problém je, že neumí střádat energii tak rychle jako já.
Zvednu se z přikrčení na nohy a vyšlu směrem ze které mágovu energii cítím proud energi vody. Cítím jak se mágova energie uhne na stranu a v tu chvíli na ni pomocí vyslané energie střelím tři velké ledové krystaly.
„ Niro, ten mág je na druhé straně!" zakřičí na mně Rikk, který, jelikož je skoro o dvě hlavy vyšší než já, na mága vidí. Co to sakra? Vždyť energie uhnula do strany... On tam tu energii poslal! Rychle nechám všechnu energii změnit v rychle se točící kouli vody, kterou ještě navíc pohání energie větru, a začnu měnit každou z kapek které z koule odletí měnit v malé ledové oštěpy. Mezitím ještě do koule začnu přidávat energii ohně.
Bum, ratata, bum!
Nevím jestli zítra budou kapitoly jelikož budu pryč, takže se případně omluvuji :D
Moc děkuju za všechny vaše votes a vřelé komenty, opravdu to potěší :33
ČTEŠ
Dítě Čtyř
FantasiaKdyž Nira podstoupila Obřad Rozřazení, nikdo nevěděl co se v ní skrývá. Nebyl to jen výsledek zkoušek, co jí táhlo na univerzitu mágů, kde se měla učit tajům starodávné magie, ale byla to i její krev. Stejně tak ji její krev poutala i k samotné král...