Porada se nakonec protáhne tak, že končíme chvíli před svítáním. Po celou dobu řešíme to, co všechno se stalo v lese a proč si myslím že lidé kteří nás napadli patří k Černé Ruce. Král mi následně stručně povypráví o tom, jak ve třech dnech vyčistili celý Kaeirn od pirátů, kteří kraj naprosto zpustošili a povedlo se jim poničit i jeho hranice s ostatními kraji, a následně čekali na náš příjezd. Celé jednání mi konečně pomohlo srovnat všechny myšlenky související jak s přepadením, tak s mým otcem, který byl hodnou chvíli hlavním tématem celé debaty.
„ Dobře pánové. Naší prioritou teď je záchrana celé Čtvrté armády a hlavně prince Williama, následníka trůnu. Je veliká pravděpodobnost že nestojíme pouze proti samotné Černé Ruce, ale také proti zbytku Meldejenské flotily, která se s nimi zřejmě spojila."
„ Niro, za jak dlouho se asi dostaneme na ten palouk kde bydlí tvůj otec?"
„ Mohlo by nám to trvat tak čtyři dny, pokud půjdeme dvojnásobnou rychlostí než obvykle. V tom případě ale můžeme očekávat že se mezitím nepřátelský tábor přesune. Otec mi říkal že se přesunují jednou za týden, takže než se k nim dostaneme, nejspíš budou pryč..."
„ To je sice pravda, ale podívej Niro," ukáže Julia, která byla po celou dobu porady přítomná, na pobřeží kde Černá Ruka podle našich předpokladů táboří, „ Jestli jsou spojení s Meldejenci, tohle je jediné místo kde by mohla kotvit celá jejich flotila. Nikde jinde by se vedle sebe nevešlo víc jak dvacet lodí, protože je tam mnoho mořských skal."
„ Máš pravdu Julio. Tím pádem víme, že jestli má Černá Ruka v tom místě, jsou skoro stoprocentně ve spojení s Meldejenci. Jesltližee tam tábor nemá, šance že jsou s Meldejenci spojení je zase skoro nulová," pokýve král hlavou a obdivne na Julii pohlédne. Julia se jen začervená a přistoupí ke mně.
„ Niro, říkala si že díky tomu náhrdelníku jsi schopná v lese kouzlit že ano?" zeptá se mně acimistr.
„ Přesně tak."
„ V tom případě byste se měli vy dvě společně se mnu teleportovat ke tvému otci, a zatímco vy byste šli zjistit zda Černá Ruka u břehu opravdu táboří, já bych tvému otci vysvětlil náš plán.." navrhne arcimistr a v jeho očích se objeví radostný lesk.
„ Máš pravdu Vilasi. Pánové, máte někdo ještě nějaké návrhy?" otočí se král ke členům rady.
Když se nikdo neozývá, otočí se zpětk nám a kývne na arcimistra. Ten k nám s úsměvem přistoupí a já začnu přenášet energii do malé chatičky uprostřed lesa, ve které jsem dnes našla to, co jsem postrádala celý život.
„ Hodně štěstí a pozdravuj Neria," usměje se Garbeth a já nás všechny následně teleportuji.
„ Ach, už jsem myslel že se nevrá..." otočí se ke mně s radostným úsměvem otec ale ztuhne, když si všimne arcimistra stojícího vedle mně.
„ Mistře..." vykročí k němu arcimistr s radostným úsměvem ve tváři.
„ Ty jeden malej zrádče!" zasměje se otec se slzami v očích a obejme arcimistra tak, jak objímá jen přítel přítele.
„ Vy se znáte?" vyhrkne Julia vyjeveně a arcimistr se zasměje.
„ Ano, známe se velice dobře. Mistr Nerius mně učil zemní magii."
„ A ty sis pak myslel že jsem Alexej..."
„ Promiňte mistře.."
„ Neboj, už jsem ti dávno odpustil. Chápu že to všechno co se stalo vám všem zamotalo hlavu a nevěděli jste co dělat. Teď máme ale na práci důležitější věci.."
„ Kde je Bjorn tati?"
„ Poslal jsem ho na obchůzku. Potřebuji zjistit kolik našich lidí jsme ztratili.. To je teď ale jedno. Pročpak jste tu takhle tři?" pohldne Will na Juliu stojící a námi.
„ Promiň otče. Tohle je Julia, moje kamarádka. Julio, tohle je můj otec," představím je a když Juli podé otci ruku, usměje se.
„ Buďte rád že je Nira tak tolerantní. Kdybych byla já na jejím místě, asi bych vás přetáhla tou holí co máte v ruce.."
„ Ta se mi líbí.." zasměje se otec a arcimistr Juliu spraží naštvaným pohledem.
„ Jsme tu tři proto, že já tu zůstanu a vysvětlím vám plán, který jsme společně s králem dali dohromady, zatímco Julia a Nira budou mít za úkol zkontrolovat, zda Černá Ruka oprvdu táboří na nedalekém pobřeží a pokud ano, pokusí se zjistit zda jsou ve spojení s Meldejenci..."
„ Tak mladé a mají tak těžké a důležité úkoly.. Inu, nevadí. Nira je velice silná a jak tak cítím, tady Niřina kamaráda je velice schopná medička," usměje se na Juliu otec, a ta na mně pohlédne udiveným pohledem.
„ Vezmeme si nějaké věci z Blazovi výstroje a vyrazíme..." odtáhnu Juliu ke dveřím a otec se zasměje.
„ A víš kudy jít?"
„ Ano, vím," odpovím a otevřu dveře.
„ Niro.."
„ Tati?"
„ Opatrujte se," odpoví otec a zamává mi.
Ano tati...
Já vím tatiii...
Takhle se Nira určitě ke svému nově nalezenému otci chovat nebude :)
ČTEŠ
Dítě Čtyř
FantasíaKdyž Nira podstoupila Obřad Rozřazení, nikdo nevěděl co se v ní skrývá. Nebyl to jen výsledek zkoušek, co jí táhlo na univerzitu mágů, kde se měla učit tajům starodávné magie, ale byla to i její krev. Stejně tak ji její krev poutala i k samotné král...