67

7.8K 407 87
                                    

- Ale jak byłam mała nie było go przez rok, albo dwa lata w domu, mama musiała sobie sama radzić, więc serio się nie odzywaj jak się nie znasz i nie znasz naszej rodziny.

- Każdy zna waszą rodzinę, nawet Ed Sheeran.

- Przez taty pracę, jakby twój ojciec też był znany też byś znał takie osoby jak Sheeran, nie wiem... Clayton, nie jego przez Christiana. No... Wiesz o co chodzi.

- Moim zdaniem powinna wygrać osoba na poziomie, a nie... Ona.

- Masz do mnie jakiś problem? Jak tak to mi powiedz to w twarz, a nie z tłumu. Jestem taka, jak każdy inny, a to, że mój tata ma kasę i jest znany to już nie moja wina. A poza tym widzę jak każdy na niego patrzył jak przychodził do szkoły. Tysiąc razy go widzieliście, ale i tak każdy za każdym razem będzie się gapił.

- W końcu sławna osoba, nie?

- Mam w dupie tą sławę.

- Ooo patrzcie, księżniczka się znalazła która ma gdzieś sławę.

- No jestem tatusia księżniczką.

Uśmiechnęłam się i zakręciłam włosy na palcu.

- Nie zapomnij o mnie!

Aaron krzyknął.

- O tobie się nie da zapomnieć.

Zaśmiałam się.

- Jesteś mega sztuczna. Serio nic nie widzę w tobie pięknego.

- No, cóż. Jestem sztuczna. Mam nogi sztuczne, cycki, twarz, dupę. Wszystko mam sztuczne.

- Ejj nieee cycki i dupa na pewno są prawdziwe.

Aaron powiedział.

- Masz coś jeszcze do powiedzenia? Ja sobie mogę z tobą pogadać, tylko się pokaż.

- Żeby twój chłoptaś mnie później za to pobił?

- Wiem kim jesteś. Rozpoznałem głos więc... Masz i tak przejebane.

- Diana chodź, nie ma sensu się z nim o to kłócić. Zazdrości ci po prostu.

Sheeran do mnie podszedł.

- I właśnie o tym mówiłem! Czy do normalnej osoby by podszedł? Nie, ty jesteś córką Hemmingsa i do ciebie każda gwiazda podejdzie.

- Kurwa jeszcze jedno słowo i ci wypierdole na pysk. Ta każda gwiazda to normalni ludzie, którzy mają normalne życie i talent.

- Twój ojciec nie ma talentu.

- Odwołaj to.

- Ajjj koleś masz przejebane. Jej tatusia się nie obraża.

- Twój ojciec nie ma talentu, drze się jak jakiś kurczak.

- Prowokuje cię...

- Kurwa po tobie. Aaron który to?

- Taki z okularami, stoi z laską w granatowej sukience.

- Halo pan nic nie robi?

Sheeran zapytał dyrektora.

- To i tak nic nie da. Nie wcinam się w takie rzeczy.

Rozejrzałam się... Jest!

- Gdzie jesteś?

Zapytałam żeby się upewnić że to on.

- Nie znajdziesz mnie, tak jak twój ojciec nie znalazł talentu.

Przyjaciel Mojego Brata 3 || ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz