- Tak! Zajebiście to wygląda, nie? I spokojnie... Po prostu się bawię. Nie zmieniłam się w żaden sposób, tak dla przetestowania się tak ubrałam i pomalowałam. Wiesz będę dzisiaj udawała taką sukę. Żadnej Barbie nie będzie.
- Okej... Ale... Ja się będę bał do ciebie odezwać. I podejść.
- Nic ci nie zrobię.
Poklepałam go po klatce piersiowej i wyszłam z łazienki. Wzięłam perfumy, popsikałam się, wzięłam torbę i zeszłam na dół. Wszyscy tu siedzą. Mama spojrzała w moją stronę, po chwili Jason i tata.
- Diana... Wyglądasz jak suka.
Mama powiedziała.
- O to chodziło.
Tata ma minę jakbym mu kogoś zabiła. I jakby nie wiedział co się dzieje.
- No to dzisiaj raczej będzie bez całowania. Biedny Aaron.
Jason się zaśmiał.
- No bo mi zmyje szminkę.
Poczułam rękę na ramieniu. Aaron, okej dzisiaj każdy będzie się mnie czepiał.
- Dobra wy w końcu do siebie pasujecie. On cham, ona suka... No pięknie.
- Jak on w ogóle nie wygląda jak cham. On wygląda jak taki niewinny chłopczyk.
Mama powiedziała. No prawda, dla mnie też Aaron wygląda strasznie niewinnie.
- Ale jest chamem. Wy teraz powinniście się zamienić charakterami. Ty jej daj tą sukowatość, a ty jemu daj ten urok co masz.
Tata powiedział i do mnie podszedł.
- Okej... To my już może pójdziemy do...
- Stop. Ja tu muszę cię ocenić czy możesz wyjść.
Tata mnie obejrzał. Skrzywił się na widok bluzki.
- Nie masz dłuższej?
- Tato... Chodziłam w krótszych...
- Ale...
- Idźcie już do tej szkoły. Luke ona ładnie wygląda, jak suka ale niech idzie.
- Chwila...
Mama go pociągnęła i pocałowała, a my w tym czasie wyszliśmy. Zawsze tak robiliśmy jak zaczynał się czepiać. W piętnaście minut doszliśmy do szkoły. Jesteśmy spóźnieni... Poszłam z Aaronem na angielski. Zatrzymał się przed klasą.
- Ty chcesz być chamska?
- Tak! O to dzisiaj we mnie chodzi.
- To dam ci kilka rad... Mów na ty do nauczycieli, rozwalaj się na krześle, patrz na nich z wyższością. Jakbyś się uważała za lepszą od nich. I tak, żeby nie wiedzieli co odpowiedzieć.
- Okej... Dam radę.
- Ty mówisz jak wejdziemy.
CZYTASZ
Przyjaciel Mojego Brata 3 || ZAKOŃCZONE
ФанфикKontynuacja Przyjaciel Mojego brata 2 #2 w dla nastolatków (19.01.2018)