1. Co byś zrobiła gdyby 5sos mieli w pl koncert?
Na pewno bym poszła, a jakby się nie udało to bym obejrzała jakoś w necie ❤2. Tak szybko 4 część?
No a jak3. Zrobiłabyś pytania do bohaterów (chodzi też o tych starszych: Luke, Calum, Natalia, Mateusz ( wiem że on nie żyje ale mam do niego pytanie))
Jasne, zadawajcie do nich pytanka ❤ (w następnym rozdziale nowej części ale o tym napiszę)4. Czym jest dla ciebie wattpad?
Aplikacją gdzie mogę być anonimowa i robić co chcę, pisać i nikt ze znajomych mnie nie ocenia ❤5. Jakie są twoje plany związane z twórczością na wattpad?
Szczerze nwm, jak na razie piszę Przyjaciel Mojego Brata, później może jak to się skończy opublikuję to o czym pisałam wcześniej i dalej nwm.6. Skąd pomysł na tworzenie tego typu "wypocin"?
Nudziło mi się w życiu i chciałam spróbować czegoś nowego ❤7. Jak trafiłaś na wattpad?
Koleżanka mi pokazała tę aplikację 💙8. Czy gdy zaczynałaś pomyślałabyś o tyłu fanach, wyświetleniach itp?
Kompletnie nie, naprawde 💕9. Czy masz jakąś nazwę na swoich fanów?
To ja mam fanów? O wow 💞10. Czy czujesz sentyment do tej książki?
Tak, wielki ❤11. Książka będzie się nazywała tak samo jak te opowiadania tylko bd cyferka 4?
Tak dokładnie.12. Czy po skończeniu tej serii będziesz pisała jeszcze jakieś opowiadanie z 5sos?
No już mam nawet trochę napisane, nie całe ale mam więc będę ❤13. Będzie że oni będą mieli po 16-17 lat? W sensie Lorenzo itd.
No tak.To jak chcecie możecie tu zadawać pytania do kogo chcecie i jak pisałam wcześniej napiszę o tym jeszcze pod nowym rozdziałem 4 części. ❤
I bardzo, bardzo dziękuję za te wszystkie miłe komentarze 💞
CZYTASZ
Przyjaciel Mojego Brata 3 || ZAKOŃCZONE
FanfictionKontynuacja Przyjaciel Mojego brata 2 #2 w dla nastolatków (19.01.2018)