O Zaman Dans!

435 22 3
                                    

Bir saat daha ekrana bakmıştık. Saat olmuştu 6.30. Artık inanmanın vakti gelmişti. Şimdi pişman olma zamanıydı. Bunu nasıl yapmıştım! Telaffuzum kötü, her iki dili de tam bilmiyor iken ben nasıl başvuruda bu kadar inatçı olmuştum...
KAMU SPOTU
Canınız mı sıkıldı? Tamamen internetten uzak durun ve kitap okuyun! Yanlış yapamayacağınız tek icat kitaplardır!
..........
Konumuza dönelim :) SM Entertainment beni kırmamış ve demiş ki onların günü ve saatinde çarşamba saat 12.00 bizde saat 6.00 da bir görüntülü arama gerçekleştirilcekmiş ve o görüşmede kendimi İngilizce tanıtıp Korece ya da İngilizce dilinde bir şarkı söylemem gerekiyormuş.
Nazende=Geçmiş olsun
Cansu=Yaparsın bence alt tarafı 2 gün var bir şarkıya çalış İngilizce daha basit ona çalışsan yaparsın.
Hakuna=Ya ingilizce soru sorarlarsa?
Nazende&Cansu= Yaparsın!
  Boşverip uyuma kararı aldık. Kalktığımızda saat 15.00'dı. Tatil köylerine bakmaya karar verdik,bir tanesini aradık rezervasyon yaptık. Sadece üçümüz gitmeye karar verdik ve hazırlanmaya başladık. Belki SM Entertainment işi olmazdı ama bu tatil kesinlikle olmalıydı.
......
Bugün günlerden salı. Ben,Cansu ve Nazende tatil köyüne varmıştık. Kalacağımız yere yerleşip biraz gölün etrafında gezdik. Teyzelerin olduğu yere gidip yemek yapılmasına yardım ettik. Daha sonra sofrayı kurup bir güzel yedik. Çoktan akşam olmuştu. Evimize gidip yataklarımızı hazırladık. Çoktan bir gün daha bitmişti ve ben halen ne söyleyeceğime karar vermemiştim. Belki Lay-Goodbye Christmas ingilizce versiyonunu söyleyebilirim. Bunda karar kılıp çalışmaya başladım. Zaten çok sefer bu şarkıyı söylediğimden bir kaç tekrara ezberlemiş oldum. Yanımdakiler hayran kalmıştı.
........
Saat 5'e alarmım çalmıştı. SM Entertainment beni aramasına son 1 saat. Bilgisayarı internete bağladım. Attığı linke bastım ve beklemeye başladım. Hazırlanmıştım.  Ne olur ne olmaz diye önüme ingilizce kelimeler koydum belki unuturum diye rezil olmamak için. Sonunda arama geldi ve kabul ettim.
SM=Merhabalar. Biz SM Entertainment'ten juri heyeti. Kendinizi tanıtın lütfen.
Hakuna=Merhabalar. Ben Azra Sancar. Türkiye'den katılıyorum. Yaşım 20.
SM=Pekala bize hangi şarkıyı söyleyeceksiniz?
Hakuna=Lay'in Goodbye Christmas İngilizce versiyonu.

SM=Pekala sadece ilk kısmı ve nakarat bizim için yeterlidir hazır olduğunuzda başlayın.
Bir.İki.Üç. Nefes al- ver . İşte şimdi başlıyoruz. Sanal ortam streslenmeye  gerek yok bence.
Söylemeye başladım. Dediği gibi yapıp ilk kısmı ve nakaratında kestim ve gelecek tepkiye odaklandım.
SM= Kayıt altına alınmıştır. 2 gün içinde haber verilecektir.
Ve arama sonlandırıldı.
İnsan bi görüşürüz der bir şey der yahu bu nedir böyle.
Cansu=Eee ne olacak şimdi. Bence alırlar seni.
Nazende=Kesinlikle.
Hakuna=Ne bileyim? Ne olur bilmiyorum.
.........
2 Gün sonra...
Çoktan eve gelmiştik. Tatile giren üniversite 1 hafta sonra başlayacaktı. Tıp okuyordum evet inanması güç ama öyle.Tıp 2. Sınıfım. Tam olarak ne doktoru olsam karar vermemiştim ama en son karar verirdim .
Evde yanlız takılıyorum. Her zamanki gibi takip ettiğim dizi ile kahvaltı yapıyordum ki bu zaten yavaş yiyen bi insan için birşey izlerken yemesi 1 saatten fazla sofradan kalkmaması demektir ki ben zaten 11 den önce kalmadığımdan 12 buçuk olmuştu saat. Bugün SM Entertainment için karar açıklanacaktı . Fazla heyecanlı değildim çünkü zaten şuan bir işim var ve kazanırsam ne olur bilmiyorum.
Bunun üzerine G-Maile girip kontrol ettim. Mail gelmiş. Hemen açıp okudum.
Şaşkınlıktan ölmek üzereydim. Beni 1 hafta sonra Kore'ye bekliyorlardı. Ama 1 hafta sonra okulum başlayacak. Karar vermesi zor bir evreye girmiştim. Ama belli ki çağırdılar geri çeviremezdim. G-Maile cevap atıp herkese haber verdim.

Bir Stajyerin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin