Hakuna= SİMON. Bittin sen.
Simon Dominic= Ne? Özlemedin mi beni?
Hakuna= Hasta olacağım artık. Denize girmekten de bıktım. Islanmak istemiyorum bir süre.
Simon Dominic= Aman ya. Sabaha kadar uyanmanı bekledim sırf bunu yapabilmek için.
Hakuna= Ay sen uyumadın mı?
Simon Dominic= Havalanma hemen. Senin için uykumdan vazgeçmem ben. Uyudum tabii ki. Hah. İki klip çekmiş bebe hava atıyor. Senin yürüdüğün yolda ben koşarak,hoplaya zıplaya dönüyordum. Hey yavrum hey.
Hakuna= Bu sözü de mi araştırdın?
Simon Dominic= Evet. Siz yok iken canım sıkıldı. Ben de dedim ki Türkçe garip kelimeler öğreneyim. Yusuf yusuftan sonra başka şeyler bilmem lazımdı. Neyse. Madem kahvaltı sofrası kurdun o zaman hadi şunları silip süpürelim.
Hakuna= Simon. Biz yok iken boğazından düzgün yemek geçmedi değil mi?
Simon Dominic= Ne alaka? Pizza yedim sonra hamburger...
Hakuna= Yazık. Yemek yapmayı bilmiyor. Hazır yiyecek yemekten kilo almışsın. Tombiş. Elif unnim uyuyor mu?
Simon Dominic= Okula gitti o.
Hakuna= Nasıl ya? O yorgunluk ile mi?
Simon Dominic= Evet bebek. Baş başayız yani. Seni şimdi burada öldürsem kimse anlamaz.
Hakuna= Jungkook'da mı yok?
Simon Dominic= Seni yatağına yatırıp gitti. İşleri varmış.
Hakuna= Senin işler bitti mi?
Simon Dominic= Ya bizim şirketten ne hikmet ise birden herkesin şarkı yapacağı tuttu. Ben de onlar ile ilgilendim.
Hakuna= Pekala. Ay Gray ne oldu?
Simon Dominic= Sana ne? Gray ne alaka?
Hakuna= Bilmem. Sesi güzel.
Simon Dominic= Tipi değil yani?
Hakuna= Yok canım. Allah anasına babasına bağışlasın gül cemaali yerinde.
Simon Dominic= Ne diyorsun?
Hakuna= Boşver. Bak ben sizin fotoğrafınızı ss ( screenshot=ekran alıntısı) aldım.Simon Dominic= Bana aşık olduğunu biliyorum. Eğer fotoğraf istiyorsan bana söyle ben sana çekilip atarım.
Hakuna= Hay senin egona. İstemez. Hadi yiyelim şunları. Elif unnim için de ayarlamıştım. Ahh ahh büyüdü de okullu oldu evladım.
Simon Dominic= O senden büyük ayrıca ilkokula değil üniversiteye geçti.
Hakuna= Ay sen nereden anlayacaksın. Neyse. Sen ye düzgün yiyecekler de olmayan aklın yerine gelmeye çalışsın.
Simon Dominic= Bak bak.
Birlikte yemek yedik. Ortalığı topladık. Ben hazırlanıp BigHit için yola çıktım. BigHit'e varınca hemen RM'i aradım.
Dıııt dııt...
Hakuna= Hey. Selam.
RM= Selam. Ne oldu?
Hakuna= Ben BigHit'e geldim. Neredesiniz?
RM= Kayıt odasına gel.
Telefonu kapattım. Kayıt odasına girdim. Benim ses kayıtlarımın üstünde oynuyorlardı.
Hakuna= Ne yapıyorsunuz?
RM=Şarkıyı düzenliyoruz.
Suga= Merak etme bozulmuyor. Senin klip için ise ayarlamalar yapılıyor. Akşama biter sanırım. BigHit youtube hesabından yeni bir kişinin çıkacağı hakkında bildirme yayınladı. Herkes seni bekliyor. Saati ve tarihi yarın sabah saat 09.00 da.
Hakuna=Vay be. Kız beni unutmamıştır inşallah.
Suga= Ne kızı?
Hakuna= Yok birşey. Sonra öğrenirsiniz.
JHope= Azra. Hadi gel senin ile fotoğraflar çekelim.
Hakuna= Bu halim ile mi?
JHope= Ne var halinde?
Hakuna= Makyaj yapmadım. Sadece nemlendirici sürdüm.
Daha sonra hepsine bakıp kahkaha attım.
Hakuna= Ay pardon. Unutmuşum. Sorması garip bir o kadar da gülünç ama makyaj malzemelerinizi kullanabilir miyim?
Suga= Komik mi? Sanatçı insanlarız biz.
RM= Aynen öyle.
JHope= İçeride çantam var. Aç içini. Bakma bana öyle.
Kapıdan çıktığım an kahkaha atmaya başladım. İçeriden bana bağırmaya başladılar.
Suga= Kes sesini oraya gelir isem bütün fondötenleri yuttururum sana.
RM= JHope buna niye diyorsun ki fotoğraf çekelim diye.
JHope= Ne var?
Dediği gibi yapıp diğer odadan JHope'un çantasını aldım. İçinden tam istediğim şeyler çıktı.
●Fondöten
●Gölgelendirici
●Dudak balmı
●Göz altı kapatıcı
●Göz kalemi
Hepsini tek tek uyguladım. Makyajımı tamamladıktan sonra hepsini yerine koydum. Bundan sonra BTS'in makyaj malzemelerini kullamadım demem. Düşündükçe kahkaha atasım geliyor.
Kayıt odasına gittim.
Hakuna= Geldim.
JHope= İyi. Hadi gel fotoğraf çekelim.
Kayıt yapılan yere gittik. Mikrofon önünde fotoğraflarımı çekmeye başladı.
Hakuna= Şimdi ne yapacağız?
JHope= Selfie ( öz çekim ).
Hakuna= Senin ile mi?
JHope= Evet. Neden?
Hakuna= Ne olacak o?
JHope= Resim kitapçığına konulacak. Neden? İstemez misin?
Hakuna= Ya isterim ama fanlarınız kızar.
JHope= Kızmaz. Onlar bizim ailemiz. Saygı duyarlar. Hadi gel. Bak mikrofon arkamıza gelsin. Şimdi gülümse.
Beraber fotoğraf çekme macerasından sonra yemek yemeye gittik. Bize Jungkook,Suga,RM ve Jimin'de katıldı.
Hakuna= Evde sabah bir korktum. Manyak Simon su püskürttü bana.
RM= Niye?
Hakuna=Hoş geldin sürprizi. Manyak hiç düzgün yiyecekler yememiş. Bir daha onu yalnız bırakmam.
Jungkook= Ahaha. Kıyamam ya. Ben de akşam gelirim. Dün pek göremedim.
Hakuna= Anlattı. Hemen beni yatırıp gitmişsin.
Jimin= Sorma. Bir uyudun. Korna çaldık yine uyanmadın.
Suga= Aynı ben işte.
Hakuna= Suga senin ile kalsaydım kesin ikimiz de rahat 2 gün uyurduk.
Suga= Bir kere deneyelim. Bana daha korku hikayeleri borcun var unutma.
Hakuna= Aklımda. Şu işler bir bitsin.
RM= Şimdi ne yapalım?
Hakuna= Ben Yoon He'nin çıkış yaptığı klibi izleyeceğim.
Jimin= O kim?
Hakuna= SM'den kalan bir kız. Neyse. Hadi ben gideyim. Bana ihtiyaç var mı?
RM= Burada kalman daha iyi. Sonuçta çıkış yapıyorsun değil mi?
Hakuna= Doğru. Simon bensiz bir gece daha geçirecek kıyamam.
Suga= Sevgilisiniz sanki. Koca adam.
Hakuna= Sevgilim değil ama bensiz yine de yapamaz. 2 gün mü ne yoktum alt tarafı. Ahaha. Ev birbirine girmiş. Benim bu arada artık tıp okulumu halletmem gerek.
RM= Burada oku dedik sana.
Hakuna= Bir daha konuşmam lazım. Ben gideyim bari okula. Daha çıkış yapmadan rahat rahat. Akşama görüşürüz.
BigHit'ten çıkıp bir daha aynı okula gittim. Müdürün odasına gittim.
Müdür= Gel.
Hakuna= Merhaba. Daha önce de gelmiştim ama sizden haber gelmedi. Bu yüzden tekrar gelme kararı aldım.
Müdür= Seni tamamen unutmuşum. Bekle. Bu kağıtları imzala. Bize para da ödemen gerek. Zorlamıyoruz seni. Ne zaman ödeyebilir isen öde.
Hakuna= Ne zaman başlayabilirim?
Müdür= Yarın gel. Bu hafta içi başlayabilirsin. Kitaplarını bu kağıdı aşağıya vererek alabilirsin. Sana özel dolabın anahtarı da orada verilecek.
Hakuna= Teşekkür ederim. Ben gideyim o zaman. İyi günler.
Müdür= İyi günler.
Büyük bir sevinç ile aşağı gidip kitaplarımı aldım. Hemen BigHit'e döndüm. Bina önünde gördüğüm kişi ile şaşkın bir o kadar da bıkmış baktım.
Hakuna= Ne oldu?
Yoon He= Olduğun şirkete bakıp imzamı vermek istedim.
Hakuna= İmzanı isteyen oldu mu?
Yoon He= Yok canım. Utanır da istemezsin içinde kalır diye korktum.
Hakuna= İçimde kalan içinde patlasın inşallah. Neyse. Umrumda değilsin gerçekten. Böyle oldukça sen hayata tutunamazsın diyim sana. Bu da benden sana hayat dersi olsun.
Yoon He= Elinde ki kitapları ver de imzamı atayım. Bak araba orada bekliyor beni. Gitmem lazım acelem var.
Hakuna= Ya sabır. Kızım defol git elimden kaza çıkacak.
Yoon He= Yoksa bana vuracak mısın? Ay imdat beni dövüyor.
Hakuna= Ne? Ahahaa. Ya kızım git ya. Şizofren misin?
Yoon He= Bana salak dedi. Seni şikayet ediyorum.
Hakuna= Ya sabır. Tamam takıl burada sen. İşim var benim. Hadi baybay.
Onu orada bırakıp binaya girdim. Ellerim sinirden o kadar kasıldı ki kitapları zor tuttum. Danışmanlıkta kitapları koydum. Parmaklarımı sıktım. Kaşıdım. Parmaklarım kıpkırmızı oldu.
Hakuna= 2 dakikalık mutluluğumu mahvetti gerçekten. Sinir krizi geçireceğim şimdi. Ya birşey soracağım burada soda var mı?
Kız= Bekleyin getireyim.
Bekleme yerinde oturdum. Sakin tutmaya çalıştım kendimi. Soda geldiğinde içmeye başladım. Biraz kendime gelince kitapları açtım.
Sanırım anlayabilirdim. Kitaplara dalmış iken yanıma birileri oturdu.
Jungkook= Bu ne? Korece mi?
Hakuna=Latin-Kore karışık.
Suga= Vay be. Oldu mu hemen okul?
Hakuna=Adam zaten hazırlamış da bana haber vermeyi unutmuş.
RM= Sen şimdi ünlü olacaksın ve okulu mu okuyacaksın? Zor olmaz mı?
Hakuna= Doğru. Ben zoru severim ama.
Jungkook= Herkes imza isteyecek. Yanında oturmak isteyecekler. Fotoğraf sırası oluşacak. Erkekler bir kere sarılmak için kavga edecek. O kadar hediye ve yiyecek-içeçek verecekler ki artık koyacak yerin kalmayacak. Hazır mısın?
Bilememek ile bilmek arasında ince çizgide kalmış Suga,Jungkook ve RM'in üstüne gözlerimi gezdirdim.
BİTTİM BEN....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Stajyerin Günlüğü
Teen FictionÖylesine bir başvuru doldurup Kore'de en ünlü şirketlerde stajyer olmak? Üstüne de ünlü gruplar ile tanışmak? Bunu başarmış mıydım? .... Adı Azra Sancar. Tıp 2. sınıf. İzmir de yaşıyor. Can sıkıntısı ile SM Enterteinment,YG Enterteinment gibi Kore'...