YG'den hemen sonra BigHit'e hocama hesap vermeye ardından 2 saatliğine ders almaya yola çıktım.
Hakun= Simon. Korkuyorum. Ya hocam seninle görürse beni? Kesin öldürecek.
Simon Dominic=Zaten o hocayı hiç gözüm tutmadı. Sen hocasın niye AOMG başkanına,Simon Dominic'e kafa tutuyorsun. Onu tanımak istiyorum. Bu kadar yürekli olunamaz.
Hakuna= Aslında çok mükemmel biri. İyi öğretiyor.
BigHit'e vardık. Binaya girince direk olarak çalışma odasına gittim. Kapıyı çalarak açtım.
Hakuna= Hocam. Geldim.
Hoca= Gelmeseydin. Ne gereği var değil mi eğitimin?
Hakuna= Herşeyi anlatacağım.
Arkamdan bir hareketlilik oldu. İçeriye dalan Simon hocanın önünde bitti.
Simon Dominic= Merhaba. Ben Simon. Simon Dominic. Benim için demişsiniz ki aramalarını açma,yanına gitme. Yüzüme söyler misiniz?
Hoca= Azra'yı sürekli arama,sürekli yanında isteme,eğitimine mani olma. Oldu mu?
Simon Dominic= Azra benimde bünyemde. Bir tek sizin şirkette değil. Benim,sizin ayrıca bugün de aramıza katılan YG Entertainment'in stajyeri.
Hoca= Ne? Azra. Doğru mu? YG ne alaka? Ne ara? Nasıl? Neden? Biz neyine yetmedik?
Hakuna= Yetmekle alakası yok hocam.
Simon Dominic= Azra burayı o kadar seviyor ki Zion.T ne dese,o kadar bırak dese de "Olmaz. Ben BigHit'i yarı yolda bırakmam " dedi. Değerini bilin.
Hoca= İşte benim öğrencim. Azra. 3 şirket. Nasıl yetişeceksin?
Hakuna= Bilmem. Bu yüzden beni anlayış ile karşılayın lütfen. Gelemez olursam.
Hoca= Pekala. O zaman Simon Dominic bize izin verir ise derse başlayalım.
Simon odadan çıktı. Biz 2 saat boyunca ses çalıştık. Ders bitince Elif unnimi aradım.
Dııt...Dııt.
Elif= Efendim?
Hakuna= Elif unni. Neredesin? BigHitteyim ben. Dersten çıktım.
Elif= Jungkook beni bir sahile getirdi. Yanımızda BTS'de var. Konum atayım gel sende.
Hakuna= Tamamdır. Bekliyorum.
Konum geldiğinde taksiye bindim. Bu paralar bir ara bitecekti. 3 şirkette olmam neden hala bana para kazandırmıyor?
Çok güzel bir yere vardık. Parayı ödedikten sonra indim. O kadar mükemmel ki ağlayacaktım resmen. Hep huzur bulduğum yerler gibiydi. Kokusu,ışığı,görünüşü...
Hakuna= Aşık oldum ben ya.
Jungkook= Neye?
Elif= Azra. Kendine gel.
Hakuna= Aa. Ne ara geldiniz?
Taehyung= Seni izledik burada. Büyülendin gittin.
Hakuna= Büyülenmemek elde değil. O kadar huzur doldum ki ağlayacağım sanırım.
Jin= Hadi ama. Gel. Bak bir yer keşfettik.
Elif unni koluma girdi. Götürdükleri yer deniz kıyısında bir mağara.
Hakuna= Burada kalabilirim.
Suga= Önce ben geldim.
RM= Bu arada. Bu hal ne? Etek falan.
Hakuna= Aaa. Ben buraya bu halde gelmişim. Ya YG Entertainment'e gittim bugün. Oraya uyum sağlamak istedim.
RM= BigHit önemsiz mi? Bizde niye böyle değilsin? Alındım.
Hakuna= Ama orada hayatımın aşkı ile karşılaşabilirdim.
Jin= Kim o?
Hakuna= Bilmem. Olabilirdi. Neyse. Neden buradasınız?
JHope= Sahil havası alıp yenilenmek istedik.
Hakuna= Güzel fikir. JHope. Hadi şuradaki direğe kadar yarışalım.
JHope= Olur ama sende etek var.
Jungkook ceketini vermişti. Onu belime sıkıca bağladım.
Hakuna= Bak JHope. Yunus var.
JHope= Hani?
O denize bakarken ben koşmaya başladım. Bunu gören Suga gülmeye başladı ve o da yarışa katıldı. Bir süre sonra herkes koşmaya başladı. Suga beni itip yere düşürdü. Elif unni beni kaldırdı ama sonra beklemeden önüme geçti. Kolay tabi 2 bacak. Ben bir bacak ve koltuk değneği ile anca bu kada koşuyorum. JHope beni omuzlarına alıp önüne gelene bi tekme attı.
Akşam olunca ateş yaktık.
Hakuna= Hadi korku hikayeleri anlatalım.
Suga=Korkarsınız şimdi.
Hakuna= Yo. Swag Suga. Anlat hadi.
Suga=İyi dinle. Bir aile varmış. Bu ailenin tek kızları varmış. Kızları 17 yaşında. Bir gün annesi eve gelince kocasını aldatır iken yakalamış neyse işte öyle böyle bunlar yeni başlangıç için yeni eve tanınmışlar. Bu ev gizli bir özelliği varmış. Burada ölen her insan ruhu o evde hapsoluyormuş.
Jimin= Ya Suga. Devam etme. Konu değiştirin.
Hakuna= Ben bu hikayeyi biliyorum. Suga. Bu American Horror Story 1. Sezon değil mi?
Suga= Evet. İzledin mi?
Hakuna= İzlemem mi?
Suga= Vay.
Jimin= Konu değiştirin. Mesela çocuklar. Çok tatlılar. Kediler. Bilmeden gidip zıplamaya çalışıyorlar ama olmuyo duvara çarpıyorlar. Çok komik.
Elif=Ahaha. Bir de lazere kanmaları. Çok tatlılar.
Hakuna=RM. Sen Demian kitabında Emil Sinclair'ı hiç haklı buldun mu?
RM= Neden?
Hakuna= Bana göre Demian olmasa doğru yolu bulamazdı. Sonu nasıl bitti öyle. Öptü ve birden yok oldu. Bu sizin klipte de vardı. Değil mi Taehyung?
Hepimiz gülmeye başladık.
Taehyung= Neden şimdi o konuya girdin?
Hakuna= Demian'ı okuduktan sonra Demian'a aşık olmuştum. Öyle bir akıl ve mantık olamazdı. Gel gelelim Emil. Tam bir mal. Bir de kendi haklıymış gibi bir ara Demian'a sırt çevirmez mi gel diyor yapıştır ağzıma.
Elif= Sakin Azra. Yazarı öldü zaten. Belki kendini koydu Emil yerine. Bilemezsin.
Hakuna= Olsun. Demian bi tane.
RM= Demian akıl hocasıydı zaten. Annesi ile kendisinin özellikleri vardı. Aynı özellik Emil'de de vardı. Bunu Demian ilk görüşte anlamıştı. Bu yüzden hep ona yol gösterdi. Kendisini tanımasını,özelliğinin farkına varması için.
Hakuna= Yeh ulan. İçindekimi döktün.
Suga= Kitap mı konuşacağız hep?
Jimin= İstersen korku hikayene devam et.
Suga= Hayır. Anlayışla karşılamadın. Değmez çenemi yormaya.
Hakuna= Biz seninle bir gün bu konuları konuşalım.
Jungkook= Bu arada. Azra'nın alçısı 1 ay uzadı.
Jin= Neden?
Hakuna= Koşmam gerekti.
RM= Neden?
Hakuna= Simon'un gazabı.
RM= Oof. Birşey oldu mu?
Hakuna= Ayağım işte. Kaçarken daha fazla kötü oldu.
Elif= Neyse. Bu konu kapansın. Azra. Anlat bakalım. YG nasıl,kimleri gördün,nasıl geçti?
Hakuna= Görmedim aslında. Zion.T ile konuştuk. Beni BigHit'i bırakıp YG ye gelmem için ikna etmeye çalıştı. Ben kabul etmedim. Çok istedikleri için hem AOMG,hem BigHit hem de YG'de stajyer olmaya karar verdim. BigHit'te çıkış yaptıktan sonra YG'de de albüm çıkaracakmışım.
RM= Bu güzel haber. Kim bilir kimler ile şarkı yapacaksın. Unutma. Bizde arkandayız. Bende seninle şarkı yaparım.
BTS=Hepimiz.
Hakuna= Ya. Teşekkür ederim. Zaten buradaki rapline (rap takımı ) kesinlikle olacak. Vokal takımı da olacak ama onlar vokal iken rap yapabilirim. Bunu deneyeceğim.
JHope= Sana rap öğretirim.
Suga= Ben de diss nasıl atılır onu. Şaka tabi. Diss atma. Sözlerinde kimseyi direk alma. Dolaylı yaz. Anlayan anlar.
Hakuna= Aynen öyle.
Gecemiz mükemmel geçmişti.
Daha sonra beni ve Elif unnimi Simon'un evine bıraktılar.
Hakuna= Siz de gelin isterseniz.
RM= Simon kabul eder mi?
Hakuna= Yaah. Simon.
Simon Dominic= Ne? Bir rahat huzur vermedin.
Herkes gülmeye başladı.
JHope= Azra. Ne yaptın Simon'a?
Hakuna= Ne yapacağım ya. Şizofren işte. Yaa.Simon dedik. 2 dakika gel.
Simon kapıyı çarpa çarpa geliyordu. Hemen RM'in arkasına saklandım.
Simon Dominic= Ne var yine ne? Yürüyemiyor musun? Sırtıma ne meraklısın ya? Aa. Çocuklar. Kusura bakmayın. Azra ile 2 gün geçirin sizde böyle olursunuz. Nerede o?
RM'in arkasından konuştum.
Hakuna= BTS'de bu gece burada kalabilir mi?
Simon Dominic=Kalsınlar tabii ki. Ne oldu Azra? Lidere sığınmışsın. Neydi o söz hah "Yusuf Yusuf olmak".
Elif unni kahkaha atmaya başladı.
Elif= Simon. Bunu nereden duydun? Helal olsun sana.
RM= Rahatsızlık vermeyiz değil mi?
Simon Dominic= Azra'dan iyisinizdir.
RM'in arkasından çıkıp Simon'un üstüne yürüdüm.
Hakuna= Daha onları tanımadın.
......
Saatler sonra...
Simon hayatını sorguluyordu...
Buraya niye gelmişti...
BTS kimdi....
Neden horoz dansı yapıyorlardı...
Hepsi sonra ki bölümde...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Stajyerin Günlüğü
Novela JuvenilÖylesine bir başvuru doldurup Kore'de en ünlü şirketlerde stajyer olmak? Üstüne de ünlü gruplar ile tanışmak? Bunu başarmış mıydım? .... Adı Azra Sancar. Tıp 2. sınıf. İzmir de yaşıyor. Can sıkıntısı ile SM Enterteinment,YG Enterteinment gibi Kore'...