Biz ise birbirimize bakıp önce kim yataklarını yapacak diye bedensel konuşmaya başladık. Sabah nasıl olacaktı acaba...
Elime yastıkları alıp yataklara attım. Önce yer yatağını serip üstüne çarşafı örttüm daha sonra yastıkları üstüne atıp örtüleri de üstüne atıp yatağa oturdum.
Hakuna= İşte bu kadar. Buna yer yatağı denir.
Jungkook= Evet. Çok becerikli sevgilim yaptı.
Jimin= Bizim sevgilimiz yok diye sevgilim kelimesine baskı yapmak zorunda değilsin.
Elif unnime bakan gözleri çok anlam taşıyordu. Her türlü mesajı algılayabilirdik.
Jungkook= Senin var da yok ama sesimi çıkarmıyorum. Eee pekala Jimin ve Taehyung siz o yatağa gidin ben Azra ile uyurum burada.
Taehyung= Nasıl yani? Sen Azra ile kocaman yatakta yat ben küçük yatakta Jimin ile mi? Hayalinde galiba.
Cansu= Herkes kendi yatağında yatıyor. Simon diğer odada ve hiç şakası yok. Jungkook enişte biliyoruz Azra ile sevgilisin ve çok seviyorsun ama hep yanında olamaz.
Taehyung= Bak Cansu'yu dinle.
Jungkook= Seni de biliyoruz Tae merak etme.
Taehyung= Ne gibi?
Jungkook= Ne istediğ..
Hakuna= Evet. Susun ve yatağa geçin beyler. Tekme tokat size girmeden hemen dediğimi yapın.
Elif= İki dakika sakin duramıyorsunuz gerçekten. Siz erkekler yataklara geçin ben kızlar ile yerde yatıyorum. Bu kadar gürültü ile sizi daha fazla çekemem.
Jimin= Ne demek yerde yatıyorum?
Elif= Duydun. Hadi.
Jimin= Olmaz biz yerde yatıyoruz.
Elif= Ben kızlar ile yerde yatacağım.
Jimin= Olmaz.
Birbirlerine yarışmada ki rakip kişiler gibi bakıp yerdeki yatağa atladılar.
Elif= Önce ben geldim. Sizin yatacağınız yok ben kızlar ile yatarım git buradan. Hem benim hayalim var kankalarım ile yer yatağında yatmak. Hayalime burnunu sokma.
Jimin= Önce ben geldim. Hem benim de hayalim bu.
Elif= Sen yattın bir kere ben yatmadım.
Hakuna= Siz ikiniz yatın o zaman Jungkook ve Tae siz de yataklara gidin ikiniz sığarsınız.
Taehyung direkt Cansu'nun yanında ki yatağı kapınca Jungkook'da tepeme dineldi.
Hakuna= Ne var?
Jungkook= Kay.
Kendine yer açıp beni kollarının arasına aldı. Yerde ise kavga vardı.
Elif= Azra bu yaptığın hainlik. Taehyung kalk oradan.
Taehyung= Çok geç uyuyorum bile. Aaa ayıcık bana el sallıyor mu ne?
Elif= Şakanın yeri ve zamanı değil.
Jungkook= Elif sen Jimin ile barışmadın mı?
Elif= Barıştım diye aynı yerde mi yatmak zorundayım?
Jimin= Ben mecburum sanki.
Elif= Bende değilim.
Hakuna=Ters şekilde uyuyun delirtmeyin beni.
İster istemez dediğim gibi yapıp yattılar. Benim gözüm hem onların üzerinde hemde Cansu ve Taehyung'da idi. Cansu tam orta yatakta yatıyordu, sağında Taehyung cam kenarı olan sol tarafta ise ben ve Jungkook vardık. Yataklar birbirine yakındı ve Jungkook ayağının birini Cansu'nun yatağına koymuştu.
Ben onları keserken bir el omzuma geldi.
Jungkook= Çöpçatan iş başında desene.
Hakuna= İki grup da durgun şuan. Alt taraf kavgayı kesip uykuya daldı fakat yan tarafı göremiyorum fazla.
Jungkook=Hissediyorum yakında 2 çift birden türeyecek. Sana anlatmam ama şuan anlatmamam gereken şeyler var. Ama şuan olmaz.
Ah cidden bir Kai daha türüyordu. Kai demişken acaba ne yapıyordu...
Jungkook=Gözlerini kapat ve uyu bakalım sabah ne olacak.
Hakuna= Pekala.
...
Sabah olunca akşam nasıl yattıysam öyle kalktım. Kook'un kafası tam kafamın üzerinde ve nefesi de tam boynuma geliyordu. Huzurlu bir sabaha merhaba diyorken kafamı kaldırmam ile şok oldum.
Cansu neden yatağında yoktu?
Etrafa bakarken tekrar şok oldum.
Cansu'nun orada ne işi vardı?
Taehyung'un tam yanında Cansu ona sarılmış şekilde yatıyordu. Jungkook'un ayağı varken tamamen bacağı vardı Cansu'nun yatağında.
Yere baktığımda şok olmaktan çok gülmemeye çalışıyordum. Elif unni Jimin'in bacağına tırnak batırır gibi bir pozisyondaydı. Uykusunda bile çocuğa sinirliydi.
Bedenen kalkıp etrafa daha fazla baktım. Burnuma toz geldikçe alerjime kafa atmaya çalıştım. Eğer şimdi hapşırır isem herkes uyanacaktı.
Kendimi daha fazla tutamayıp hapşırmıştım. Hapşırmamım etkisi ile Jungkook yere düşmüştü. Diğer uyuyanlar ise uyanıp Cansu büyük şok ile ayağa kalkmıştı.
Cansu= Özür dilerim.
Taehyung= Ö-önemli değil.
Cansu= Nasıl geldim buraya?
Hakuna= Jungkook'un bacağı itti galiba.
Jungkook= Benim bacağım ne alaka?
Hakuna= Akşam sadece ayağın oradaydı ama sabah bakınca bacağın tamamen oradaydı. Zaten Cansu çılgın uyuyor bu da onu oraya itti.
Elif= Çok yaşa ve herkese günaydın.
Jimin= Günaydın. Azra çok yaşa.
Hakuna= Üzgünüm. Cam kenarı ya burası toz almış hep burnuma gelince dayanamadım.
İçeri bir anda dalan Simon ile göz göze gelince ellerimi havaya kaldırdım. Şimdi bittiğimiz andı.
Simon Dominic=Şimdi bana açıklayın. Jungkook senin orada ne işin var? Jimin ve Elif sizin yerde ne işiniz var?
Hakuna= Açıklayabilirim.
Simon Dominic= Senin ismini vermedim.
Jungkook= Böyle istedik böyle uyuduk.
Jimin= Ben yerde uyumak istedim aynı zamanda Elif de yerde uyumak istedi.
Elif= Simon abi zaten biz ters uyuduk. Yan yana değildik.
Simon Dominic= Elif. Benim ile gel. Azra ve Cansu siz burayı topluyorsunuz. Erkekler siz de üyelerinizin yanına.
Elif= Pekala.
Hakuna= Simon. Elif unnim suçsuz ne olur beni al.
Jimin= Simon hyung.
Cansu= Elif unni.
Elif unni arkada Simon önde odadan çıktıklarında biz birbirimize bakmaya başladık.
Jimin= Pes edip yeri ona bırakmalıydım.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Stajyerin Günlüğü
Teen FictionÖylesine bir başvuru doldurup Kore'de en ünlü şirketlerde stajyer olmak? Üstüne de ünlü gruplar ile tanışmak? Bunu başarmış mıydım? .... Adı Azra Sancar. Tıp 2. sınıf. İzmir de yaşıyor. Can sıkıntısı ile SM Enterteinment,YG Enterteinment gibi Kore'...