Yarım saat oldu hala gelmediler. Neden? Neredeler? Hala ne konuşuyorlar?
Jimin= Elif nerede? Jungkook'da yok.
Hakuna= Bilmiyorum.
Cansu= Gidip bir bakalım mı?
Hakuna= Ben giderim. Siz oturun.
Kapıya tam yönelmiştim ki Jungkook önde Elif unnim arkada girdiler.
Hakuna= Nerede kaldınız ya. Yüreğime mi indireceksiniz? Jungkook. Ne karın ağrın var ise söyle. Nasıl olsa tıp okuyorum ya hemen iyileştireyim. Ya siz beni delirtecek misiniz?
Elif=Bir sakin ol. Jungkook'un üstüne gitme. Ben onu göndermedim. Konuştuk falan.
Jimin= Ne konuştunuz yarım saat?
Elif= Özel şeyler. Belki Jungkook size özel anlatır.
Hakuna=Bana anlatmak zorundasın. Ne öyle çekip gitmeler? Delireceğim gerçekten.
Cansu= Azra. Sakin ol bi. Kötü baksana rengi atmış.
Hakuna= Gel yat şuraya bi. Su getirin.
Jungkook'a su içirdim. Salak salak hareketlerinden bir gün düşüp bayılacak.
Taehyung= Neyi var doktor?
Hakuna= Ölmüyor. Lakin yakında benim ellerimde ölecek. Bu yüzden bir doz benimle konuşması gerekiyor.
Jin= Ahaha. Pardon. Komik ama. Bakmayın öyle.
Suga= Biz çıkalım isterseniz. Uykum geldi zaten.
Jungkook= Gereği yok. Herkes bilsin.
Elif= Kook. Saçmalama. Şimdi mi?
Jungkook= Evet Elif. Şimdi
Bu Azra'ya anında şipşak aşık olan biri var. Ben ve Simon bu adama dedik ki "Azra'dan uzak dur.".
Cansu= Neden? Ne güzel işte. Tanışsınlar,kaynaşsınlar.
Taehyung= Yok öyle. Cansu sende elin adamları ile yakın olma.
Cansu= Neden?
Hakuna= Kesin bi. Devam et Kook.
Jungkook= Cansu o öyle olamaz. Sen de olamazsın. Bu yıllar öyle her erkeğe güvenme yılları değil. Biz öyle değiliz. Neyse. Ben çıktım ya hani demin Azra'yı biri aradı çıktı da bende bi gideyim dedim. İşte bi baktım o adam aramış bu saf da hala onunla konuşuyor. Bende dedim ki adama "sevgilim o benim bir daha arama,hadi yoluna." dedim.
RM= Sevgili mi? Ciddi misin?
Hakuna= İşte. Bende böyle sordum. Cevap vermeden beyefendi çıktı gitti. Daha sonra Elif unni de peşinden getirmeye gitti. Bir baktım ki bunlar yarım saat yok.
Jungkook= Devam ediyorum. Şuan diyeceklerim anlatması zor şeyler.
Elif= Jungkook. Emin misin?
Jungkook= Evet. Ben. Azra'yı hayatım boyunca korumak istiyorum. Öyle elin adamları ile konuşmasını istemiyorum. Buna ne denir bilmiyorum. Aşk mı? Olmayabilir.
Öylece oturduğum yerde kaldım. Bu bir aşk itirafı mı? Değil mi? Ne diyor bu?
RM= Nasıl yani? Aşık mısın değil misin?
Jungkook= Bilmiyorum. Olmayabilir. Sadece o çocuk ile olmasını istemiyorum.
Elif= Jungkook'un yaşadığı bir olaydan dolayı Azra'yı korumak istiyor.
Hakuna= Ne olayı ya? Ya siz ne diyorsunuz ya? Gerçekten delireceğim ya. Yeter. Seviyorsan adam gibi söyle. Dolaylı anlatarak kafamı karıştırma. Bir sorunun varsa söyle. Dolaylı anlatma. Ne varsa söyle. Ne bu ya? Oyun mu abi? Ne Choi Seo'ymuş arkadaş. 2 dakikalık huzurumu beş paralık etti ya. Ya ben kendi ülkemde daha böyle kafam rahattı. Buraya geldim. Yeni aileler edindim. Tamam. Hepinizi çok seviyorum. Lakin birşey varsa söyleyin. Bu ne Kook? Gerçekten yeter. Beni oyun olarak mı görüyorsun?
Jungkook= Ne oyunu? Ne yaşadığımı bilmiyorsun. Oyun diyip geçme.
Hakuna= Ne yaşadıysan adam gibi anlat da bilelim. Ben de bir sürü şey yaşadım. Lakin bir tanenize bile bunu yansıtmadım. Sen şimdi gelip o yaşadığını bana yansıtıp da kafamı karıştırıcı kelimeler söylersen bırak da başka şeyler anlayayım.
Elif= Jungkook. Azra haklı. Bunu ona yansıtamazsın.
Ağlamaya başlamıştım. Psikolojim o kadar darmadağın oldu ki biri evlenme teklifi etse (ki bu dünyanın en zengini ve yakışıklısı dahi olsa)ağzına tekme atıp basar giderdim.
Cansu= Sakin.
Hakuna= Hadi ben de bir hava almaya çıkayım. Ne havaysa kafanı düzelteceğine iyice bozmuş.
Odadan çıktım. Simon'un evine doğru yola çıktım. Dış kapıya varmadan Jungkook kolumdan tuttu.
Jungkook= Bak. Daha önce sevdiğim kız vardı. Sen de onun gibisin. Ses tonun olsun ne bileyim davranışların. Lakin o öldü. Bu yüzden ben de sana tutundum. Ama o adam gelip sana göz koyunca bir daha kaybetme korkusu yaşadım anladın mı?
Birşey demedim. Bu böyle dan diye denecek birşey değil. Seviyor ise böyle anlatması bana haksızlık. Biz arkadaşız. Bu bunu bozabilir mi?
Hakuna= Bu ne demek oluyor. Bilmiyorum. Lakin sen benim arkadaşımsın. Şuan kimseyi sevmiyorum. Ne ilişki istiyorum ne aşık olmak. İşime odaklanıp nereye gidebilir isem gitmek istiyorum. Üzüldüm sana olanlara. Tabii ki seninle aram bozulmadı. Psikolojimi 2 dakika da bozdunuz. Kafamı toplamam gerekiyor.
Jungkook= Tamam. Sen RM ve Jimin ile kal. Elif'de orada sanırım. Sabah hocana gidersin hemen.
Hakuna= Tamam.
Olanlara hala inanmayarak odaya geri döndüm. Elif,Jimin,RM üçlüsünü alıp odaya gittim. Ben ve Elif unni yerde yatmak istedik. Jimin ve RM kendi yataklarında yattılar.
Jimin= Rahat mısınız?
Elif= Evet.
RM= Azra. İyi misin?
Hakuna= Evet.
Jimin= Ne kadar da güzel sohbetliyiz.
Elif= Eee. Jimin. Nasıl gidiyor?
Jimin= Nasıl gitsin? Gelmene tekrar sevindim. Ara ara gel buraya.
Elif= Olabilir. Ben de burayı özlüyorum.
RM= Eee. Azra. Nasıl gidiyor?
Hakuna= Nasıl gitsin ya. Oradan oraya sürükleniyorum. Yok o hoca yok bu hoca yok ona laf anlat yok buna. Öyle işte. Sen?
RM= Ne olsun işte. Programlar peşimizi bırakmıyor. Ünlü olduk hiç rahatlık çekemiyoruz.
Hakuna= Kıyamam ya.
Elif= Yeni albüm var mı kapıda?
Jimin= Söyleyemeyiz. Sır.
Hakuna=Sırrınızı yiyim.
RM= İstediğini yap ama söyleyemeyiz.
Hakuna= Tamam. Eninde sonunda yapacaksınız.
Elif= Neyse. Hadi uyuyalım.
Jimin=İyi uykular Elifcik. İyi uykular RM. İyi uykular Azra.
RM= Cik cik. İyi uykular AzraCIK. İyi uykular Jimin. İyi uykular Elifcim.
Hakuna= Ay uyuyun gayri. Başlıcam kıskanmanıza.
Sabah alarm ile kalktım. Hazırlanıp hemen hocama gittim. Saat 17.30'a kadar çalıştık.
Hoca= Azracım. Yeter bu kadar. Çıkabilirsin.
Hakuna= Tamamdır hocam.
Hoca= Bu arada. BTS'den ders alıyor musun? Jungkook ile çalışıyorum demiştin.
Hakuna= Evet. Ara ara bazı bilgiler veriyorlar.
Hoca= Bak onlardan dans eğitimi de al. İyi koordine olabilen bir grup.
Hakuna= Pekala.
Odadan çıkıp eşyalarımı toplamaya gittim. Simon'u nasıl özledim. Kereta. Hemen gidip kavga etmem lazım.
Hakuna= Simon mon mon. Aaaam moon. O zaman Sisunny. (Moon=Ay. Sunny=Güneş ) İngilizce bile espri yapıyorum. Vay anasını nasıl ilerledim.
Jungkook= Midem bulandı. Bu nasıl bir espri.
Hakuna= Sen nereden çıktın?
Jungkook= Senin çıktığın yerden demekten bıktım. Odama gidiyordum. Sen nereye?
Hakuna= Odaya gidip eşyalarımı alacağım. Sonra Simon'a giderim.
Jungkook= Ben de gelirim bir ara. Çok yoğun döneme gireceğiz.
Hakuna= Kolay gelsin. Görüşürüz o zaman.
Jungkook= Görüşürüz.
Odaya girdim. Kapıyı kapatıp önce kahkaha attım. Espirim mükemmel dostum. Sonra bir daha sesli düşünmeyeceğim dedim. Sonra da Jungkook sanki dün birşey olmamış gibi. Ben mi dün rüya gördüm arkadaş. Bu ne rahatlık?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Stajyerin Günlüğü
Ficção AdolescenteÖylesine bir başvuru doldurup Kore'de en ünlü şirketlerde stajyer olmak? Üstüne de ünlü gruplar ile tanışmak? Bunu başarmış mıydım? .... Adı Azra Sancar. Tıp 2. sınıf. İzmir de yaşıyor. Can sıkıntısı ile SM Enterteinment,YG Enterteinment gibi Kore'...