Hadi kalk artık salıncak bulutu.
Hakuna= Tamam. Bir dakika. Kim bu? İlk defa düzgünce uyandırılıyorum.
Uyan o zaman gör.
Hakuna= Hey. Jungkook. Neden kalktın bu saatte?
Jungkook= Senin gibi benim de işlerim var. Biliyorsun ünlü olmak kolay değil. ARMY'ler için çok çalışıyoruz. Bence sen de kalk artık.
Hakuna= Salıncak bulutu demen güzel. Küs değilsin değil mi artık?
Jungkook= Hatalarından ders alıp özür dilediğin için affettim. Erdemli bir insan olman güzel.
Hakuna= Ben de daha neler var bir bilsen... Erdemlik ne ki.
Jungkook= Yavaş yavaş tanırız o zaman. Ben cesurum. Ya sen?
Hakuna= Cesur değilim. Kendimi bırakacağım. Dalgalar ile boğuşmak yerine kendimi bırakıp kıyıya ulaştırmasını bekleyeceğim.
Jungkook= Kıyıda görüşürüz. Bu arada karşıdaki adama dikkat et.
Hakuna= Ondan mı korkacağım ya. Ben ki Mete'yi dövmüş insanım.
Jungkook= Bir daha Mete deme. Uyuz oluyorum ona.
Hakuna= Pekala bisküvi bey. İznin ile üstümü değiştireceğim. Kahvaltı edelim sonra. Diğerleri nerede?
Jungkook= Kalkmadılar. Ben de önce seni kaldırıp sonra onları uyandıracağım.
Hakuna= Pekala. Ben giyiniyim.
Jungkook= Bu arada Simon dedi ki etek gibi şeyler giymeyecekmişsin.
Hakuna= Tamam. Pantolon giyerim bende. Beyaz pantolon çok yakışıyor aslında bana. Bugün alışverişe çıkıp beyaz İspanyol paça pantolon alacağım. Tabii önce para kazanmam lazım. Ay. Neyse para kazanınca alırım. Siyah pantolon ile idare edeyim ben. Hadi çık artık ya.
Jungkook= Tamam be.
Giyinip makyajımı hallettikten sonra mutfağa gittim. Suga tabağın yanına kafasını koymuş uyukluyordu. Çatalı masaya vurduğum gibi birden kalktı.
Hakuna= Uyandınız sanırım. Hadi yemek yiyelim. Daha sonra işlere gidelim. Bol bol çalışalım. Siz para ben ise bilgiler öğreneyim. Sonra paranızı bana verin ve kıyafet alayım kendime. Ahaha. Tabii ki şaka. Bir yer buldum orada çalışacağım.
RM= Neresi orası?
Hakuna=Size pasta yaptığım yer. Güzel yaptığım için yanına çağırdı kadın. Ben de bir uğrayım. Birşeyler kazanırım belki. Kendime pantolon almam lazım ya.
Jin= Biz alırız sana.
Hakuna= Tabii. Ya bir yürü. Ben alacağım.
Jungkook= Ses kes. Ben alacağım. Benden sana hediye olur. Sen mi alacaksın hep?
Hakuna= Pekala.
Kahvaltı yaptıktan sonra ilaçlarımı içtim. Öncelikle BigHit'te kalan işleri hallettim. Suga'lar sağ olsun pek iş bırakmamış bana. 1 hafta sonra klip çekim işleri başlayacaktı. Heyecanım bütün hücrelerimi sardı. Bence kendimde biraz değişiklik yapmam gerek. Mesela saç rengimi değiştirebilirim.
Dııt dııt...
Hakuna= Taehyung. Selam.
Taehyung= Selam. Birşey mi oldu?
Hakuna= Hayır. Birşey soracağım. Sizin gittiğiniz güzel kuaför var mı? Saç rengimi değiştirmek istiyorum.
Taehyung= Neredesin sen? Bekle birlikte gidelim.
Hakuna= Olur. BigHit'e yakınım. Bir kafeye girip kahve alacağım. Sana da almamı ister misin?
Taehyung= Olur. Ben araba ile yanaşırım oraya. Hemen binersin gideriz.
Hakuna= Pekala. Bekliyorum.
Kafeye girip 2 tane kahve aldım. Biraz dışarıda bekledim. Bir araba yanaştı. Hemen ona bindim.
Hakuna= Al bakalım kahveni.
Taehyung= Teşekkürler. Hadi kimse anlamadan gidelim. Eee ne renk düşünüyorsun? Bu fikir nereden çıktı?
Hakuna= 1 hafta sonra klip çekimleri falan olacak ya. O yüzden dedim ki kendimde biraz değişiklik yapmam gerek. Bu yüzden de sana güvendim. Seni seçtim pikachu. Beni düzgün yere götür. Koyu kızıl renk yapacağım.
Taehung= Koyu kızıl demek. Vayy. Ateş olacağım diyorsun. Yakacağım ortalığı diyorsun.
Hakuna= Yok be yahu. Ben ve yakmak. Ederim nedir ki yakayım? O kadar da güzel değilim.
Taehyung= Olur mu? Sen bizim ponçik hakuna matatamızsın.
Kuaföre vardık. İnternetden güzel stil beğenmiştim. Kuaföre gösterdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Stajyerin Günlüğü
Novela JuvenilÖylesine bir başvuru doldurup Kore'de en ünlü şirketlerde stajyer olmak? Üstüne de ünlü gruplar ile tanışmak? Bunu başarmış mıydım? .... Adı Azra Sancar. Tıp 2. sınıf. İzmir de yaşıyor. Can sıkıntısı ile SM Enterteinment,YG Enterteinment gibi Kore'...