Sabah herkesten önce yani 6.50'de kalkınca mutfağa gittim. Çayı demlemeye bıraktım. O ara telefondan son ses BeWhy-Shalom açtım. Sabah sabah herkesi BeWhy'a boğmuştum. Ne var ben kalkmış isem herkes kalkmalı...
Şarkıyı durdurup Jungkook'un yanına gittim. Tekrar şarkıyı açtım. Kafama yastık atıp uyumaya devam etti.
Hakuna= Aşkım olmaz böyle bak hep slow hep vokal aa ben sevmem arada rap söyle.
Jungkook= Sabah sabah ne diyorsun yat şuraya.
Hakuna= Evlenmeden evli hayatı resmen şuna bak.
Jungkook= Ben diyorum olmaz diyorsun ne yapayım?
Hakuna= Ses kes. Hadi ya uyan canım sıkıldı.
Jungkook= Ses kes.
Hakuna= O benim sözüm.
Jungkook= Azra ya yat uyu ya da git aşağıya ne bileyim git Simon ile uğraş al cevabını o anca sana yetiyor.
Hakuna= Ha ha tabi gücün bana yetmez seni pis güçsüz.
Jungkook= Ya Azra git nolur ya uyuyordum ne güzel rüyamda çocuk bakıyordum tam koşuyordu tutucam bana gelmiş şarkı.. Aaa kimin o şarkı? Sabah sabah heves ile kimi dinledin?
Hakuna= Tatlım bu Show Me The Money5 birincisi BeWhy. Bu da Shalom adlı eseri.
Jungkook= BeWhy mı dinledin sabah sabah?
Hakuna= Evet. Çok güzel. Eee çocuk ne yaptı?
Jungkook= Hangi çocuk?
Hakuna= Rüyanda ki. Senin mi o?
Jungkook= Galiba. Burnu aynı benimki gibiydi. Ama çocuk sarışındı.
Hakuna=Beni kim ile aldattın?
Jungkook= Amerika'dan sanırım kız ah biri vardı off.
Hakuna= Yolarım seni.
Gidip yanına yattım. Telefondan BeWhy açtım.
Jungkook= Neresi yakışıklı bunun?
Hakuna= Ben tipe bakmam ki çok iyi rap yapıyor. Beni rap ile etkiledi.
Jungkook= Yani tipsiz bile olsa yetenekli olsun benim olsun diyorsun.
Hakuna= Evet. Hadi kalk ya. Kahvaltı yapalım. Mino ile şarkıyı tamamlamam lazım.
Jungkook= Mino ile işin bitsin uzun süre takılma onun ile. Bu ne? Benden çok onunlasın.
Hakuna= Evet. Hadi inelim kahvaltı yapalım yeter.
Aşağıya inip masaya oturduk. Salonda uyuyan diğer BTS üyeleri kalkıp masaya geçti.
Hakuna= Ee Tae nerede?
Jin= Bilmem.
RM=Burada yattı o.
Hakuna= Aha Cansu.
Koşarak odama girdim. İçeri girdiğimde yatağın ters tarafına yatmış bir V gördüm. Cansu'nun bundan haberi yok tabi yavrum öyle uyuyordu.
Elime telefonumu alıp bir sürü fotoğraf çektim. İkisi de horul horul uyuyordu bende onları öyle bıraktım. Tabi önce üstlerini iyice örtüp camı açtım. Sonra kapıyı kapatıp mutfağa gittim.
Hakuna= Uyuyorlar. Kalsınlar öyle.
RM= Nasıl kalsın? Gideceğiz biz.
Hakuba= Uyusun. Ben ona tost yaparım yolda yesin. Ben birazdan uyandırırım.
Jimin= Pekala. Elif'e bir baybay deseydik ya.
Hakuna= Git yat yanına. Ben uyandırırım sizi.
RM= Ben nereye gideyim?
Hakuna= Simon'un yanına ahaha.
RM= Komik.
Hakuna= Pekala ben Jimin ve Tae için tost yapayım. Siz de yiyin bakalım.
Tostları yapıp kaba koydum. Sonrasında saate baktım. 7.30.
RM ve diğerleri hazırlanmaya başladığında bende gidip önce Taehyung'u uyandırmaya karar verdim. Odama girdim. V'ye yaklaştım.
Hakuna= Pişt. Hadi kalk. Ajan007 hadi kalk operasyona gidelim.
Taehyung= Ne operasyonu ya. Kimsin?
Hakuna= Benim ben Azra. Ajan kankan. Hadi kalk.
Bir gözünü açıp bana baktı.
Taehyung= Pişt Azra. Bu Cansu uyanmadı. Hani canavar olurdu. O kadar yanına yattım falan. Video izledim ama kalkmadı. Dayak da yemedim.
Hakuna= Benim şansıma şimdi olur kesin. Hadi kalk.
Taehyung= Yatayım biraz daha rahat burası.
Hakuna= Ya kalk.
Tae'nin kolundan çeker iken o da beni çekti. Hem onun üstüne hem de Cansu'nun üstüne düşmüştüm.
Dudağımı dişlerimin arasına alıp sanki nefes alsam uyanır gibi hissettim. Bacaklarımı Cansu'dan çekip Tae'ye attım. Cansu birden kalkıp bize baktı.
Cansu= Oha imdat. Jungkook seni aldatıyor. Hemde benim yanımda oha hemde Tae ile.
Hakuna= Saçmalama manyak.
Kalkıp Taehyung'u döverek kaldırdım.
Hakuna= Mal ne çekiyorsun. Sanki ben meraklıyım uyandırmaya. Gidiyorsunuz ben ne yapayım.
Taehyung= Desene öyle. Bende bilerek uyandırıyorsun sandım.
Cansu= Ne diyorsunuz siz ya? Yanımda ne işiniz var?
Hakuna= Bu Tae senin yanında yatmış. Bende BTS gidiyor diye uyandırmaya geldim. Dinlemedi. Kolundan çeker iken o da beni çekti. Üstünüze düştüm. Uyanma diye bacaklarımı senden çektim. Tae'ye geldiği an kalktın. Tamamen yanlış anlaşılma biz sadece ajanız.
Cansu= Ahaha. Ya Tae. Neden ajan gibi girdin ki?
Taehyung= Çünkü ben ajanım. Pekala fena rezil olduğuma göre ben gidiyorum.
Taehyung çıktığı zaman Cansu'ya baktım.
Hakuna= Demiyor ki işi pişirdim. Sizi sizi.
Cansu= Ya ben daha yeni öğrendim yanımda olduğunu. Ya Azra...
Gülerek odadan çıktım. Şimdi sıra Jimin'de idi. Onu da kaldırıp bu işi bitirmem lazım. Net...
Odaya girdim. Jimin Elif unnimin yanına kıvrılmış tavana bakıyordu. Güya uyuyacaktı...
Hakuna= Hadi gel. Gidiyorsunuz.
Jimin= Pekala. Ateşi var galiba dikkat et.
Hakuna= Ne demek ateşi var?
Jimin= Alnını elledim sıcaktı. Öptüm sonra baktım hala sıcak. Durdum biraz bi daha baktım yine sıcak. Üstünü açtım sonra. Bak istersen sen daha iyi bilirsin.
Hakuna= Tamam sen in ben bakarım.
Jimin gittiğinde hemen Elif unnime baktım. Ah. Ateşi yoktu. Sadece fazla örtülmüş o kadar...
Aşağıya indim. Jungkook yanıma geldi.
Jungkook= Git bugün. Bak sorarım.
Hakuna= Nereye?
Jungkook= Sence?
Hakuna= Anladım. Kontrol ettiririm.
Jimin= Neyi kontrol ettireceksin? Yoksa? HAMİLE MİSİN?
Hakuna= Sabır... Hayır parmağıma tırnak battı ya onu kontrol ettireceğim.
Jin= O kadar kötü mü oldu o? Vay canına.
Hakuna= Ah Jimin ah...
RM= O günler de uzakta değil zaten. Hadi gidelim.
Hakuna=Ne demek uzakta değil. Hepiniz fenasınız gidin hadi. Kabı al önce. Aç kalacaklar sonra birbirinizi kemireceksiniz.
Hepsi gidince odama gittim. Cansu hala yatıyordu.
Hakuna= Ulan kocaman Tae yanına yatmış uyumuş sende hala yat. Bu nasıl birşey ya. Heyecandan uyuyamaz insan. Pes.
Cansu= Gelir yatar yine çözüm işte. Uyuyorum şimdi. Sus.
Hakuna= Bak bana sus deme ağzına odun tıkarım. Hazırlanıyorum ben.
Giyinip saçımı yaptım. Sonra anahtarlarımı ve çantamı alıp evden çıktım. YG'e gittim. Çalışma odasına girince Mino'nun koltukta uyuduğunu gördüm. Yanımda ne olur ne olmaz ceketimi üstüne örttüm. Sonra gidip oturup bilgisayardan çalışmaya devam ettim. Saat 9.10 olduğunda Mino kıpırdamaya başladı.
Mino= Azra? Ne ara geldin?
Hakuna= Bilmem.
Mino= Ceket senin mi?
Hakuna= Evet. Ne olur ne olmaz diye çantamda hep bir ceket olur.
Mino= Ahhah.
Hakuna= Aç mısın? Sabah tost yaptım çantam da var. Bize getirdim.
Mino= Olur. Biraz acıktım.
Hakuna= Al çanta orada. Yabancı değilsin aç al.
Mino tostu alıp yemeye başladı.
Mino= Azra. Sen reklam çekmişsin.
Hakuna= Evet. Duyuldu mu hemen?
Mino= Teaser geldi yani kısa bir video. Hemen herkes seni konuşuyor ve senin haberin yok mu?
Hakuna= Harbi mi? Bilmiyorum gerçekten çok bakamıyorum kendime.
Mino= Ödül verseler haberin olmayacak gerçekten. Mark ile yakışmışsın.
Hakuna= Aaa bilmiyorum. Olabilir canım genç insanlarız.
Mino= Neyse. Eee nasıl oldu aç bakalım.
Hakuna= Az kaldı bekle. Sonra üstüne kayıt alalım.
Mino= Epik High halletti zaten daha ne yapıyorsun ki?
Hakuna=Yok yok o değil. Bunları ayarladım. Bozmadım. Ye sen toplan sonra başlayalım. Bugün biter mi?
Mino= Biter. Diğer gün de düzenleriz.
Hakuna= Olur.
Mino kendine geldiğinde sözleri elimize alıp mikrofon karşısına geçtik. Bir kişi de kayıt alanında bizi yönlendirdi. Kayıt başladığında bizde söylemeye başladık. Ara ara kesip baştan aldık bazı yerleri düzelttik. 5 saat boyunca uğraştık. En son bittiğinde rahat nefes alıp koltuğa oturduk.
Hakuna= Oh be. Güzel oldu güzel. Mino süper söyledin.
Mino= Teşekkür ederim matmazel. Sende fena değildin haha.
Hakuna= Dinlesek mi?
Mino= Olur.
Mix olmadan şarkıyı dinledik. Böyle bile güzeldi. Sonrasında gidip güzel bir yemek yedik.
Mino= Doydun mu? Bak benden istediğin kadar ye.
Hakuna= Ne demek senden? Öyle bir dünya yok.
Mino= Benden dedim benden. Hadi ye.
Hakuna= Benden bu kadar kaptan. Yiyemem daha fazla. Ama içecek alırım.
Mino=Pekala. Kuş gibisin. Az yiyorsun. Zayıf olmana şaşmamak lazım.
Hakuna= Teşekkür ederim. Eee ne yapalım?
Mino= Ne gibi?
Hakuna= Bilmem. Biz seninle hep şarkı yapıyoruz hiç gezmedik.
Mino= Nasıl nereye gidelim?
Hakuna= Imm bilmem. Kuzenin var ya #Gun. Onun ile tanışmak isterim mesela.
Mino= Gerçekten mi? Sever misin?
Hakuna= Tabi. Bence daha da iyi yerlere gelmesi gereken isimlerden.
Mino= Öyle. Pekala tanışırsın tabi.
Hakuna= Yaşasın. Pekala ben senin için ne yapayım?
Mino= Nasıl yani?
Hakuna= Sen benim için şarkıya eşlik ediyorsun hemde #Gun ile tanıştıracaksın. Ben senin için ne yapayım?
Mino= Bilmem. Birden sorunca karar veremedim.
Hakuna= Pekala. Aklına gelince söyle. Kalksak mı?
Mino= Olur. Ben buradan başka yere gidiyorum ama.
Hakuna= Pekala. Sonra görüşmek üzere o zaman.
Hava kararmaya başlamıştı. Bende önce polis merkezine hatırladığımı söyleyerek isim verdim. Rahat bulunsun diye de resmini bıraktım. Sonrasında çıkıp Cansu'yu çok boşladığımı düşündüm. Bu yüzden büyük boy 10 tane acılı ramyeon aldım. Hem Elif unni hem ben de faydalanırdım sonuçta.
Marketten çıkıp eve doğru yol aldım. Hava iyice kararmıştı.
Arabayı park edip eve girdim.
Hakuna= Ben geldim.
Elif= Hoş geldin. Sana mektup geldi. Okulun ile ilgili.
Hakuna= Okul vardı değil mi? Ben iyice unuttum onu...
Elif= Ne aldın yine?
Hakuna= Bunlar mı? Bize aldım. Cansu sever baya. Sıkıldıkça yapar yeriz.
Elif= İyi ettin. Cansu odanda. Yani artık sanki biraz onun da odası oldu.
Hakuna= Bakayım şuna. Önce mutfağa koyayım. Mektup nerede unni?
Elif= Odanda.
Hakuna= İsabet olur girmem ile. Pekala.
Aldıklarımı bırakıp odama gittim. Girdiğimde Cansu telefona bakarak gülüyordu.
Hakuna= Ne bu böyle kıkır kekir?
Cansu= Ah geldin mi? Gel bak bak. Taehyung komik videoları diye birşey yapmışlar. Sabahtan beri bunları izliyorum.
Hakuna= Bak sen. Ee ben derim gelir yanında güldürür seni ne gerek var videoya.
Cansu= Ay Azra.
Hakuna= Neyse. Şu mektubu alayım ben bi.
Mektubu açıp okumaya başladım. Sınavı geçmişim. Yehet...
Bir sonraki ders programım yazıyordu. Haftaya başlıyor. İyi iyi...
Cansu= Ne olmuş attılar mı seni?
Hakuna= Höst lan. Yok. Sınavı geçmişim. Bir sonraki ders programım yazıyor.
Cansu= Aa iyi iyi. Benim ki bitti rahattayım.
Hakuna= Tatlım benim bende Türkiye'de okusam benimde biterdi. Burası böyle. Daha var dönemin bitmesine.
Cansu= Hahah.
Hakuna= Git mutfağa sana hediye aldım.
Cansu= Harbi mi? Hemen.
Beraber mutfağa gittik. O aldıklarım ile aşk yaşarken bende Elif unninin ateşi var mı diye baktım.
Elif= Ne yapıyorsun?
Hakuna= Ya sabah Jimin yanına yattı. Alnını ellediğinde çok sıcakmış. Sonra öpmüş yine sıcakmış. Sonra ben baktım birşey yoktu. Dedim acaba şimdi mi var. Yok ama.
Elif= Bir dakika. Jimin mi yanımda yattı?
Hakuna= Sabah Taehyung Cansu'nun yanına yattığını öğrendik. Bende dedim kahvaltınızı yapana kadar yatsın ben tost yaparım arabada yer dedim. O ara Jimin dedi ki o zaman bende arabada yerim o ara Elif'in yanında yatayım dedi. Bende olur tabi dedim.
Elif=Ve yeni öğreniyorum öyle mi?
Hakuna= Fırsatım olmadı. Çocuklar (yani BTS) ile ilgilendim sonra YG'e gidip Mino ile müzik yaptım sonra polis merkezine gidip o kişiyi söyledim. Markete gidip hah bunları aldım anca geldim görüyorsun.
Elif= Anladım da polis merkezine ne ismi verdin? Hatırladın mı?
Hakuna= Evet.
Elif= Kim o?
Hakuna= Mete.
Cansu= Mete mi?
Elif= Biliyordum. Şerefsiz.
Hakuna= Tamam kapatalım konuyu. Simon nerede?
Elif= Gelmez o bugün. İşleri var.
Hakuna= Jungkook nerede?
Elif= İşleri yoğun. BigHit'te kalacak.
Hakuna= Kız kıza kaldık demek.
Cansu= Ne güzel.
Hakuna= Olmaz. Tehlikeli. Ben EXO'yu arıyorum haha.
Elif= Ateşle oynama Azra. Jungkook ve Simon duysa ya ben kime diyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Stajyerin Günlüğü
Roman pour AdolescentsÖylesine bir başvuru doldurup Kore'de en ünlü şirketlerde stajyer olmak? Üstüne de ünlü gruplar ile tanışmak? Bunu başarmış mıydım? .... Adı Azra Sancar. Tıp 2. sınıf. İzmir de yaşıyor. Can sıkıntısı ile SM Enterteinment,YG Enterteinment gibi Kore'...