Oppa-Yodongseng (abi-kız kardeş)...

281 17 0
                                    

Kahveden sonra bazı yeni şeyler öğrenmiştim. Dans etmenin gerekliliği gibi şeyler. Hiç dans eğitimi almamıştım. Müzik üzerinde almıştım biraz.
Odama döndükten sonra Cansu ve Nazende ile görüntülü konuştum. Başta hemen Chanyeol ile kesin sevgili olacaksın demelerine karşın buna itiraz ettim. Her yakın olan kişi ile sevgili olunsa ortada kardeşlik kalmazdı. O benim burada ki abim idi. Öyle kalacaktı.
Daha sonra tanıştığım fan olan kızlarla arkadaş olmamı kıskansalar da orada yanlız olmadığıma mutlu oldular.
Daha sonra biraz internette gezindim. Aslında ben JYP Entertainment'i çok seviyordum. Orada olan grup ya da ünlülerden dolayı değil o şirketi ve oranın kurucusunu. Oranın kurucusu da bir şarkıcı ve çok yetenekli. SM Entertaintment'i sevmeme nedenlerimden biri kurucusundan dolayı yoksa kötü değil. Kurucusu yüzünden intihar eden, şirketten ayrılan insanların olması gerçekten sinir bozucu. Bu yüzden yarın JYP'ye uğramayı düşünmüyor değilim. Belki BigHit Entertainment'e uğrayabilirim. BigHit'in en büyük kazancı BTS' den geliyordu. Belki oraya giderdim. Bilemiyorum. Elimdekinin kıymetini de bilmeliyim  aslında.
Sabah ilk güneş ışıkları yatağıma gelirken kapım çalıyordu. Kendime çeki düzen verip açtım. Bir kadın spor kıyafetleri verdi ve yemek yiyip hemen yanına gelmemi söyledi. Dediğini yaptım. Kıyafeti giydim. Kafetaryaya gidip yiyecek aldım. Boş masa bulup oturdum. İçeriye EXO'dan Chanyeol ve Baekhyun girmişti. Baekhyun tam anlamı ile çılgındı. Mutsuz iseniz kesinlikle onun videolarını izleyin.
Chanyeol beni gördüğü gibi Baekhyun'a işaret etti. Onları görmemiş gibi yapıp yemeğime odaklandım.
Sandalyelerim dolduktan sonra 2 kişi olmadıklarını fark ettim.
9 kişi dolmuş olmalarını bıraktım sanki normal birşey gibi yemek yiyorlardı. İnsan günaydın falan derdi.
Yavaşca yerimden kalktım ve beni çağıran kadına doğru yol aldım. Biraz dans teknikleri öğrendim. Bunları 2 ay sonra tüm şirketlerin geleceği bir gösteride sergileyecektim. Belkide bu başka şirket tarafından keşfedilme şansımdı.
Daha sonra odama doğru gidecektim ki alıştırma odasına girip biraz dans çalıştım. Odaya Baekhyun girmişti.
Ona karşı samimi olmak istiyordum çünkü çok eğlenceli biri ve morel yükseltmeyi çok iyi biliyor. Belki "hey selam" diyip konuya girebilirim. Ama bu biraz abartı olabilir. Ondan tepki bekledim. Ondan birşey gelmeyince odayı terk edip odama uyumaya gidecekken Chanyeol arkamdan seslendi.
Chanyeol=Kız kardeşim hadi yemek yiyelim.
Gülerek arkama döndüm. Burada abiye sahip olmak mükemmel bir duygu hele ki o kişi sizin hayranınız olduğunuz kişi ise...

Bir Stajyerin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin