Havuza atladıkları an her yer köpük oldu. Elif unni onlara korku ile baktı.
Hakuna= Unni. Sen girmiyor musun?
Elif= Sevmem köpük. Ağzına girecek falan iğrenç. Siz eğlenin.
Hakuna= O zaman senin ile çocuk havuzuna girelim. Bu elbise ile anca ona girebilirim.
Elif= Aa bak o olur.
Hakuna= Hem kaydırağı var. Ne dersin? Bir eğlence de biz yapalım.
Elif= Azra. Ne düşünüyorsun?
Hakuna= Gel benimle.
Elif unnimi aldım. Çocuk kaydırağına gelince merdivenlerini çıktım.
Hakuna= Ben ne yapıyor isem aynısını yapacaksın. Tamam mı?
Elif= Korkuyorum.
Hakuna=Korku yok. Bana güven. Ya da güvenme. Ahaha. Yaşasın. Özgürlük ve ötesine.
Kaydırağa çıkınca çömeldim ve kaymaya başladım. Suya girer iken bacaklarımı uzattım.
Hakuna= Hadi unni. Sen de yap.
Elif= Pekala.
Elif unni yapar iken köpük havuzunda olanlar ona baktı. İlk defa unnimi böyle işler yapar iken görüyorlar. Tabii kolay değil. Düşünün matematik hocasının beden dersini devr alıp basketbol oynar iken. Hep karşımıza çıkabilen manzaralar değil. Tabii söz konusu ben olunca pandayı bile dansöz yaparım.
Elif unni bağırarak kaydıraktan kaydı. Hemen onu ucundan tuttum. Hızlı geldiği için ikimizde suyun dibini boyladık. Tabii çok derin olmadığı için pek de "dip" denmese de işte olmuştu o kadar.
Elif= Ya Azra. Bana neler yaptırdın.
Hakuna= Fena mı dikkat çektik. Bak şuraya. Erkek topluluğu bize bakıyor. Sanırım bir tanesi gelip bize buzlu içecek verecek. Ne dersin bir çılgınlık yapmaya?
Elif= Başlayacağım çılgınlığa. Şu hale bak. Elbise ile havuza mı girilir sayın Azra hanım?
Hakuna= Ne var? Sonuçta tekrar odaya çıkacağız. Birşey olmaz.
RM= Kızlar. Hadi çıkın. Dondurma almaya gidiyoruz. Önce şu havluları alın. Biz bir su döküp geliyoruz.
Hakuna= Su döküp derken?
RM= Köpükler gitsin diye yıkanıp geliyoruz. Sen ne sandın?
Hakuna= Ya bizim ülkede erkekler işemeye gidiyoruz demezler de su döküp geliyoruz derler. Ondan.
Elif unni bana baygın bakış atar iken RM "yok artık" bakışı atarak bizden uzaklaştı.
Hakuna= Ne var? Olabilir. İnsanlık hali.
BTS gelince otele girdik. Ben ve Elif unni havlulara sarılmış şekilde otele sanki kaçakçı gibi girdik. Dondurma yerine gidip istediğimiz şekilde dondurma söyledik. Daha sonra hamaklara gittik.
RM= Azra biliyorsun. Yarına son bir çekim var. Sonrasında ise gidiyoruz. Denizde platform yapılıyor. Hatta bitmiş olabilir. Yarın oraya bota binip gideceksin. Sana 2 tane kız eşlik edecek. Müzik bottan açılacak. Ama uzakta olacak. Yukarıdan çekim olacak bu yüzden botun gözükmemesi gerekiyor. Dansını yapacaksın. Zaten herşeyi yapar iken JHope hep kamera arkası için ayrı kamera ile çekim yaptı. Onun çektiklerini ise kamera arkası diye atacağız.
Hakuna= Evet. Biliyorum. Çok şey yaptım ben onun önünde.
JHope= Herkes kırılacak gülmekten. Bir kere şey oldu. Bunun elbise ıslaktı ya. Hani takılıp duruyordu. Tam çekiyorum. Bunun da çekimleri bitmiş odasına gidecek. Sen tüle takıl ağzın açık düş kuma. Ama nasıl bir düşmek. Sonra bağırdı. Bana baktı. Kamerayı gördü. Eli ile kalp yaptı. Kahkaha attı.
Hakuna= Canım yanmıştı ama. Hiç yardım etmedin.
JHope= Kimliğim belli olmasın diye.
Hakuna= Harbi ama varya. Beni kesecek ARMY'ler. Ya düşünsene aniden bir kız çıkıyor. Klipte Jungkook,çekime yardım eden BTS ayrıca kız BTS şarkılarından da cover yaparak onların beatlerine şarkı sözü yapıp çıkış yapıyor.
RM= Affedilecek gibi değil evet. Ama ARMY'ler anlayışlılar. Düzgünce olayı anlatır isek anlarlar.
Hakuna= İnşallah. Eee yarın çekim hangi zaman aralığında yapılacak?
Jin= Akşama doğru. Güneş hafif batıyor gibi olur iken. Spot ışıkları da olacak.
Suga= Ve platform bizim Not Today klibinde ki gibi olacak. Gökyüzü gözükecek falan. Güzel yani.
Hakuna= Ciddi misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Stajyerin Günlüğü
Fiksi RemajaÖylesine bir başvuru doldurup Kore'de en ünlü şirketlerde stajyer olmak? Üstüne de ünlü gruplar ile tanışmak? Bunu başarmış mıydım? .... Adı Azra Sancar. Tıp 2. sınıf. İzmir de yaşıyor. Can sıkıntısı ile SM Enterteinment,YG Enterteinment gibi Kore'...