Olmaz. Benden izin almamıştı.
Hakuna= Onun izin vermiş olması benim yapacağım anlamına geldiğini nasıl anladın?
Simon Dominic= Sen demedin mi onunla yapacağım. Bende onunla konuşup izin aldım. O da buna çok sevindi. Kesinlikle ilk dinlemek istediğini söyledi.
Hakuna= Hadi alıyoruz diyelim. Hangi şarkı?
Simon Dominic= Ne istersin? Rap yapamam der isen söyleyebileceğin bir şey seç.
Düşündüm. Şuan ne söyleyebilirim?
Sik-K ve The Quiett ile yaptığı A Lil Bit olabilir.
Sik-K kısımlarını söyleyebilirim. Fakat Simon ile en çok The Quiett zorlar.
Hakuna= Sik-K ve The Quiett bu iki mükemmel insan ile yaptığın A Lil Bit olabilir. Canım Sik-K kısımları bende. Kendi kısımların ve The Quiett'ı sen söylersin. Nasıl fikir?
Simon Dominic= Olabilir. Hadi deneyelim.
Beat ve sözleri ayarladıktan sonra alıştırma yapmaya başladık. İlk kaydı ben aldım. Daha sonra Simon aldı. Üzerlerinde ayarlama yaptıktan sonra dinledik.
Hakuna= Bunu hemen Chanyeol'a dinletmem lazım.
Telefonuma şarkıyı attım. Simon'a görüşürüz dedim ve odadan çıktım.
Simon Dominic= İnsan teşekkür eder.
Hakuna= Teşekkür.
Hızlıca SM'e gittim. Acaba döndüler mi? Hızlıca onu aradım. Telefonu meşgule attı. Sanırım işi var. Odasına gittim. Yatağa uzandım. Daha sonra parfümlerine baktım. Bir tanesini elime alıp bileğime sıktım. Bu erkek parfümleri neden mükemmel? Daha sonra aklıma BigHit geldi. Oraya uğramam gerekiyor.
Saçıma çeki düzen verdikten sonra üstümü değiştirdim. Dalgalı bir etek giydim. Etek bordo renk,üstüne beyaz salaş bir tişört giydim. Sandalet giydikten sonra çantamı da alıp BigHit'e yola çıktım.
Vardığımda Taehyung'a mesaj attım. Şirkette olduğumu onlara güzel haber vereceğimi söyledim.
Başkanın yanına uğradım. Birşeyler imzaladım. Hepsini okudum. Başıma bela almamak için çok dikkatliydim.
Daha sonra el sıkıştık. Bana bir oda ayarlayacak. Lakin hemen olamazmış. O ara Simon Dominic ile kalmam gerekiyormuş.
Nerede bende o göz. Chanyeol varken gitmem başka ellere.
Hakuna= Merak etmeyin. Şuan zaten bi yerde kalıyorum.
Başkan= Nerede? Bunu bilmem gerek.
Hakuna= EXO'dan Chanyeol'un yanında.
Başkan= Sorması biraz zor. Ama hakkında herşeyi bilmem gerek. Sevgili misiniz?
Gülmeye başladım. Daha sonra özür diledim.
Hakuna= Hayır. O benim abim. SM'den ayrılacağım için son günleri onunla daha fazla geçirmek adına onun yanında kalıyordum. Sürem uzayacak sanırım. Sıkıntı değil.
Başkan= Sevgilin olmaması iyi. Çünkü işlerin var iken birde sevgilinin olması seni daha da zorlar. Neyse sen işlerine gidebilirsin.
Veda ettikten sonra telefonuma mesaj geldi mi diye baktım. Gelmemişti. Bu sefer Taehyung'u aramaya başladım. Çaldı çaldı lakin açmadı. Daha sonra Jimin'i aradım. Açmayacak sandığım zamanda açmıştı.
Jimin= Efendim?
Hakuna= Neredesiniz? Taehyung telefonuna niye bakmıyor?
Jimin= Çok işimiz vardı. Bakmamış olabilir. Sen niye ulaşmaya çalıştın? Bir sorun mu var?
Hakuna= Hayır. Yok aslında. Sorundan ziyade güzel haberim var. Sizin şirkette duruyorum şuan. Neredesiniz?
Jimin= Biz şuan da radyo programındayız. Mola verildi. 5 dakika içinde başlayacak. İstersen buraya gel bekle bizi beraber döneriz. Hem belki yemek yeriz. Ne dersin?
Hakuna= Olur aslında çok acıktım. Neredesiniz? Yeri söyle yola çıkayım.
Jimin= KBS ye gel. Bekle. Az kaldı zaten. Kapatmam lazım başlayacak.
Hakuna= Tamamdır. Bol şans.
Hemen KBS ye gittim. İçeri girmeme izin verilmedi. Dışarıda merdivenlere oturdum.
1 buçuk saat sonra bir hareketlilik oldu. Bir sürü kız merdivenlere koştu. Ne olduğunu anlamadım. Biri beni çekti merdivenlerden attı.
Xx= Çekil şuradan. Oppalarımı senin yüzünden kaçıracağım. Bunun hesabını verebilecek misin?
Hakuna= Ne diyorsun kızım sen ya. Hasta mısın?
Xx= Seni hınzır. Neden beklediğin belli. BTS'i senden önce göreceğim. Burada 1 saat oturduğun boşuna olacak.
Gülmeye hatta kahkaha atmaya başladım. Gerçekleri bilse sümük gibi yapışır bana. Her şeyden önce insan olsan zaten istediklerin karşına çıkar. Sen böyle oldukça asla göremezsin onları. Ahh. Bu kızları anlamıyorum.
Hakuna= Al. BTS senin olsun kızım ya. Üşüdüm ve çok acıktım. Seninle uğraşamam şuan.
Binanın arkasına gittim. Oradan çıkabilirler. Jimini tekrar aradım.
Açmadı. Ne yapacağım şuan?
Mesaj geldi.
Jiminie- Binaya gir.
Girmeme izin verseler zaten girerdim...
Hakuna- İçeri girmeme izin vermediler.
Jiminie- Binanın arkasına gel. Taehyung seni ajan olarak alacağını söyledi.
Yine mi başlıyoruz...
Bir yerden ses duydum.
Hakuna= Kimsin? Bak ruh. Biliyorum. Çok yürek yiyorum birkaç yıldır. Ama ben müslüman olduğum için ben değil sen benden kork. Şimdi diğer dünyaya geri dön. Yolun yol değil. Yanacaksın bak.
Taehyung= Ne diyorsun? Ne ruhu? Gel şuraya ajan 007. Acele.
Ona doğru koştum. Beni dar koridorlardan grubun yanına götürdü. Hepsine selam verdim. Daha sonra gizlice arabaya bindik.
Hakuna= Eee. Nerede yemek yiyeceğiz? Jimin. Sözün vardı.
Jimin= Biliyorum. Gizli bir yer biliyorum. Orada yiyeceğiz.
Hakuna= Lütfen hep et yemeği olmadığını söyle. Sevmiyorum.
Jimin= Balık yer misin?
Hakuna= Olur.
Jungkook= O zaman seninle balık yiyelim. Zaten kocaman. Anca bitiririz.
Hakuna= Olur.
RM= Tüm yemekler benden size o zaman. Ne yerseniz yiyin.
Hakuna=İşte lider gibi lider.
Herkes dans etmeye başladı. Ben ise kahkaha atmaya başladım.
Jin= Neden uzun süre yanımıza gelmedin?
Hakuna= Bir ara zor şeyler yaşadım. Ancak iyiyim şuan. Size çok güzel haberlerim var. Ancak bunu yemek yerken söyleyeceğim.
RM= O zaman yemek yanına soju ( Kore'nin milli alkolü ) içeriz. Değil mi?
Herkes "evet" der iken ben ve Taehyung "bensiz için" dedik.
Hakuna= Ben alkol sevmem. Ama size karışacak değilim.
Taehyung= Benimde içesim yok.
RM= Pekala. Siz içmeyin.
Yere vardık. Jungkook ile yan yana oturduk. Malum bir balık yiyecektik.
Siparişler verildi. Yemekler gelene kadar Soju içmeye karar verdiler. Ben ve Taehyung hariç hepsi içmeye başladı. Daha sonra bir şişe bittikten sonra ikinci şişeye geçtiler. Tüm yemekler gelmişti. Ben balığa başladım.
Jin= Hey. Hadi haberi ver bize.
Hakuna= Pekala. Hazır mısınız?
Evet diye ses yükseldi.
Jimin bir an ağzı kocaman açıldı.
Jimin= Hamile misin?
Hakuna= Saçmalama. Sevgilim bile yok. Ne hamilesi. Konu benimle ilgili. Lakin sizi de etkileyecek birşey.
Jimin yine ağzı kocaman açılır.
Jimin= Yoksa bizden birine mi aşık oldun?
Hakuna= Ya. Jimin. 2 dakika sus. Öyle birşey değil. Açıklıyorum. Ben. Sizin. Şirkete. Girdim.
Bu sefer hepsinin ağzı açık kalmıştı.
Taehyung= Ciddi misin? Mükemmel bir haber bu.
Hepsi sevinmişti.
Hakuna= Lakin. Aynı zamanda AOMG'ye de bağlıyım.
Jungkook= O niye. Ayrıl oradan.
Hakuna= Denedim. Ama Simon Dominic bırakmıyor.
Jungkook= Ne alaka?
Hakuna= Ne alaka beni kaybetmeme alakası. İlk alan o. BigHit'e AOMG'den sonra geldim.
Jimin= Yoksa. Simon seni mi seviyor?
Hakuna= Biri bunu alsın. Alkol içme bir daha. Tabiki hayır. Aramızda 10 yaş var.
Taehyung= Neden olmasın. 10 yaş olsa bile evlenenler var. Sevdikten sonra yaş önemli olmaz.
Hakuna= Ortada birşey yok. Ben sevmiyorum ki zaten. Ne evlenmesi ya. Neyse. İşte böyle. Aynı şirkette çalışıyoruz artık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Stajyerin Günlüğü
Teen FictionÖylesine bir başvuru doldurup Kore'de en ünlü şirketlerde stajyer olmak? Üstüne de ünlü gruplar ile tanışmak? Bunu başarmış mıydım? .... Adı Azra Sancar. Tıp 2. sınıf. İzmir de yaşıyor. Can sıkıntısı ile SM Enterteinment,YG Enterteinment gibi Kore'...