Karşı karşıya...

137 11 8
                                    

Mükemmel bir uyku uyumuştum. Rüyamda ayıcıklar vardı. Hepsi ile pamuk şeker yemiştik. Biliyorum. Saçma. Ama bence çok güzel. Ben ayıcık severdim.
Acaba oyuncak dükkanına mı gitsem?
Eyvah!Eğitim bugün başlıyor.
Eyvah diye bağırarak kalktım.
Chanyeol= Ne oluyor? Napıyorsun öyle? Bacağımı bırakır mısın? Bana aşıksın ama bu kadar belli etme.
Hakuna= Ölüyorum bitiyorum sana bebeğim ama acele işim var hemen çıkmam lazım.
Chanyeol= Ne işi ya. Yat uyu. Saat daha 3.
Hakuna= Ne? Ciddi misin?
  Telefonuma bakıp kontrol ettim. Cidden 3. Öyle bir sevindim ki anlatamam. Telefonumdan alarm kurdum.
Chanyeol= Bacağıma niye sarılıyorsun?
Hakuna= Ben bir şeye sarılmadan uyuyamam.
Chanyeol= Bu yüzden bacağıma salya bırakmışsın.
Hakuna= Ben salya bırakmam aslında. Rüyamda pamuk şeker yiyordum. Bu yüzden olabilir.
Chanyeol= Sarılmak istiyorsan yanıma gel.
Hakuna= Gereği yok. Böyle uyurum. Hadi uyuyalım artık.
Chanyeol= Gün gelecek çok isteyeceksin bana sarılarak uyumayı. O zaman ben izin vermeyeceğim.
Hakuna= Aman. Bende o zaman yorgana sarılırım. Merak etme. Ben bir yerde birşey okudum. Sınavlara son dakika çalışanların karşılaştığı sorunlara karşı  pratik zekalı oluyormuş. Ben sınavlara hep bir gün öncesinden çalıştım. Bu yüzden pratik zekam üstün. Yani bana sarılmadan dahi ben birşey bulurum. Duydun değil mi? Hey?
    Uyumuş. Ben yarım saat ne anlattım?  Neyse. Bende kafamı yastığa koydum. Nerede bunun bacağı? Hemen sarıldım. Sonra ver elini pamuk şeker ft. ayıcıklar 2.
......
Alarm ile uyandım. Hemen saçımı yaptım. Giyindim. Aşağıdan biraz atıştırdıktan sonra BigHit'e gittim.
Hocalar çok iyiler. 3 saate yakın dans çalıştık. 1 buçuk saat şarkı söylemek için çalıştık.
Saat 15.30 da beni saldılar. Daha sonra Elif ablamdan haber geldi mi diye telefonumu kontrol ettim.
Mesaj gelmişti.
Elif Unnim- Azracım şuan saat 12. Ben uçağa bindim. Geldiğimde seni arayacağım.
  Orada saat 12 ise burada 18.00 olması lazım. İstanbul'dan gelindiği için ara 6 saat. Yani saat 00.00 da olması gerekiyordu. Şuan çoktan varması gerekiyordu. Nerede bu kız?
Hemen Elif ablamı aradım.
Dııt dııt.
Hakuna= Neredesin unni sen?
Elif= Rötar yaptı. Bi yerde kaldık. Şimdi tekrar biniyoruz. 2 saate varırız.
Hakuna= Ne durmak öyle kaç saat. Normalde senin 00.00 da buraya gelmen lazım. Şuan saat 15.30.
Elif= Biliyorum. Anca çıkıldı yola. Bekle. 2 saate geliyorum. Şimdi uçağa binmem lazım. Kore'de görüşürüz.
Hakuna= Tamamdır. Dikkat et kendine.
     Ne rötarmış bu böyle? Neyse. 2 saate geliyordu. Hemen Jimini aradım.
Dııt dııt.
Hakuna= Hey. Enişte. Neredesin?
Jimin= Enişte mi? Ha. Şu mesele. Şuan grup ile birlikte BigHit'e gidiyoruz. Sen neredesin?
Hakuna= Geleceğiniz yerde. Bil bakalım 2 saate kim geliyor?
Jimin= Arkadaşın Elif mi?
Hakuna= Aynen öyle.
Jimin= Pekala. Almaya gideriz derdim ama arabadan çıkamam ben. Sen alır gelirsin onu.
Hakuna= Pekala. Bu bile yeter bence. Hadi hızlı gelin.
Jimin= Tamamdır. Bekle Taehyung istiyor.
Hakuna= Ver bakalım.
Taehyung= Beni niye aramıyorsun?
Hakuna= Ama senlik mesele değil bu. Jimin için.
Taehyung= Pekala. Kapat hadi beni ara.
Hakuna= Ben zaten şuan sizin geleceğiniz yerdeyim. Bir kaç dakikaya görürsün. Kapatıyorum.
   Aramayı sonlandırdım. Bu BTS de kızlardan fazla kıskanç ya. Ne bu böyle?
Tanımadığım kişi yine mesaj atmıştı.
-Merhaba. Bana mesaj atar mısın artık? Ben soju koyan kişi. Özür dilemek istiyorum. Lütfen gör.
      Özür dilemek mi? Dayak mı istiyor?  Onun peşini bırakmıştım. Kaşınıyordu sanırım. Kötü Azra görmek istiyordu.
Azra-Bak çocuk. Yaptığın şey seni öldürmem gerektiren bir sebep iken seni kendi yaşamına salmış olmam sakın ola sana herşeyi yapabilme imkanı vermesin. Özrünü al ve kara deliğe yerleştir. Anla ya da anlama. Ağır konuşmadan bu kadar gidebilirim. Bir daha rahatsız eder isen seni bulur ve o işi zevk ile yaparım. Saygılar...
  Bence bu ona yeter diye düşünüyorum.

Bir Stajyerin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin