Çekimler başlasın. Ekşın...Clap Clap...

72 6 18
                                    

Hakuna= Manzara muhteşem. Benim en sevdiğim bir fotoğrafa benziyor. Tek farkı kumsalda olması.
Jimin= Nasıl bir fotoğraf?

Hakuna= Böyle şeyleri hep sevmişimdir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hakuna= Böyle şeyleri hep sevmişimdir. Bakınca huzur buluyorum.
Jungkook= Gerçeğine merhaba de o zaman. Haydi çekimlere başlayalım. Olabildiğince masum ol. Yüzüne "ben acı çektim ama ayaktayım" mesajı ver.
Hakuna= Desene rol yapmama gerek yok.
Elif= Bu iyiydi.
Hakuna= O zaman dans. Şaka. Hadi başlayalım.
Şarkıyı açtılar. Biraz havaya girince tamamdır komutunu verdim. İlk defa yapmama rağmen küçüklük ruhum kendini belli etmeye,mankenlik ruhum ön plana çıkmaya başladı. Ben küçükken poz vermeyi çok iyi bilir,herkesi şaşırtırmışım. Tabii bu büyüyünce silindi. Demek ki uyanmaya başladı.
RM= Biraz da bu tarafa doğru. Biraz fotoğraf biriksin klip için bazı sahneler çekilecek.
Hakuna= Tamamdır kaptan.
    RM liderimin dediğini yaptım. Daha sonra klip çekimlerine başlandı. Kumsalda yürüdüm. Ateşe vardığımda yanına yattım. Bacağımın yandığını belli etmeyerek oyunculuğa devam ettim. Dayan Azra. Alt tarafı 2 cm yanında ateş yanıyordu. Yangınlardayım anne yardım.
RM= Tamamdır. Şimdi hafif ayaklarını denize sok.
Hakuna= Bu mükemmel bir haber. Ayaklarım yandı.
Elif= Kıyamam ya. Ben krem sürerim sana.
Jimin= Birşey olmaz ona.
    Tekrardan hazırlandık. Elif unni saçımı düzeltti. Daha sonra çekimlere başladık. Ay ışığında deniz keyfi.
    Duygusal bir o kadar cool bir şekilde denize girmeye başladım. Soğuk su tüm iliklerimi sarar iken rol yapmak çok zordu. Ne olursa olsun mükemmel olmam gerekiyordu. Daha sonra denizde yattım. Kollarımı hareket ettirdim. Hafif dans ettim. Su sıçrattım. Hopladım. Zıpladım.
RM= Tamamdır. Çıkabilirsin. Elif battaniye götür lütfen.
Hakuna= Donuyorum ya imdat.
Elif= Geliyorum.
Hakuna= Yüzüme yansımadı değil mi?
RM= Hayır. Mükemmel oldu. Oyunculuk eğitimi aldın mı?
Hakuna= Hayır. Çocukluk ruhum geldi. İstesen bir daha yapamam. Bir anda olup bitiyor. Çekimler bitti değil mi? İçime kadar ıslandım zaten.
RM=Evet bitti. Sabah erken kalk. Güneş doğar iken klip çekip hemen ardından fotoğraf çekilecek. En zoru sabah olan.
Hakuna= Klipten hemen sonra fotoğraf mı? Günler çuvala mı giriyor? Niye bir günde?
RM= Bizim işlerimiz var. Bu kadar izin verildi. Seni mükemmel yapmak için çok düşündük ve en güzeli böyle oldu. Biliyorum zor ama yapmamız lazım. Hadi git yat. Erken kalk.
Hakuna= Pekala. Hadi biz gidelim. İyi geceler.
Jungkook= Bu arada. Kim klipte oynayacak?
RM=Taehyung sanırım. Sen mi istiyorsun?
Elif= Jungkook olsun.
Hakuna= Taehyung olabilir.
RM= Jungkook olsun. Taehyung bana lazım.
Hakuna= Niye lazım?
RM= Kıyafetleri ayarlamaya yardım edecek. Biliyorsun tarzı mükemmel.
Hakuna= Pekala. Tam olarak Jungkook ne yapacak?
RM= İşte karşıdan sana doğru koşacak. Sen bir anda sırtını döneceksin. Sonra arkandan sarılacak. Sonra freestyle dans edeceksiniz. Tutcak,itecek falan. Anladın herhalde. En son da denize doğru yürüyüp kaybolacaksın. O da arkadan ellerini sana doğru uzatacak. Tamamen suya girdiğinde ise kayıt bitecek.
Hakuna= Ya ben gülerim bana doğru koşarken. Başka biri olmaz mı? Ciddi kalamam tipe baksana. Düşünsene tavşan sana doğru duygulu koşuyor. Yerlere yatarak gülerim ben.
Elif= Şomarı ağzına vuracağım şimdi. Jungkook olacak. Bitti.
Hakuna=Pekala. Hadi uyuyalım madem.
     Odamıza gittik. Hemen sıcak bir duşa girdim. Daha sonra yatağıma girdim.
Hakuna= Nasıl ciddi ortamda ciddi kalınır? Ara. Sonuç pek çıkmıyor ama olsun. Bekle bulacağım.
Elif= Ciddi misin? Arıyor musun bunu? Ya ne var. Romantik olacak işte.
Hakuna= Sana deseler Jimin ile bunları yapacaksın. Ne derdin?
Elif= O konu ile bu aynı değil.
Hakuna=Ne demek aynı değil. Ya ben dayanamayıp kahkaha atarım ya. Taehyung olsa neyse. Ama Jungkook nasıl olacak? Ben ciddi ortamlarda dayanamam.
Elif= Dayan. Olacak bu iş Azra. Hadi uyu artık.
Hakuna= Tamam abla.
Elif= Afferim. Hadi koy telefonu şarja. Aferim. Kapat gözlerini. Uyusunda büyüsün ninni tıpış tıpış yürüsün ninni.
Hakuna= Bana şarkı söylesene. Sesin çok huzur verici.
Elif= Pekala.

Bir Stajyerin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin