Ve yer yerinden oynar...

39 2 12
                                    

Bir hafta boyunca hem okula gittim hemde şirketlere uğrayıp gereken işleri yaptım. Taehung'un bana dediği gibi kendi çapımızda bir konser düzenleyecekti. Yaklaşık  1 saatlik olabilirdi. Kısa olmalı zaten. Gerekirse misafir olarak Mino sunbaeyi alabilirdim. Elbette gelecek kimin arkadaşı.
Hakuna= Efendim Tae?
Taehyung= Yarına konser. Mekanı buldum. Neden başta aklıma gelmedi acaba... Han nehrinin oralarda. Bir platform hazırlatıyorum. Sen sadece güzel giyinmiş ve tam olarak hazır olarak BigHit'e saat 11.30 gibi gel. Konserin saat 14.20'de. Merak etme fanlar bilsin diye birkaç yere haber verdim. Dolu olacağına adımın  Kim TaeHyung olduğu kadar eminim.
Hakuna= Öyle diyorsan öyledir. Peki Mino gelebilir mi? Sorsam?
Taehyung= Sor. Onu da ayarlarım.
Hakuna= Tamam ben sorayım şimdi.
Taehyung= Bana haber ver bende ona göre ayarlama yapayım.
Hakuna= Olur. Görüşürüz.
Taehyung= Baybay.
          Aramayı sonlandırıp Mino'yu aradım 
Dııt dııt...
Mino= Efendim Azracım?
Hakuna= Öncelikle Seungri sunbae ile yaptığın  Where Are U From şarkını tebrik ederim. Hem benim hem onun ile uğraştın ve aynı zamanda TV Show programlarında gösteri yaptın üzgünüm sunbae yordum seni.
Mino= Ne lazım yine?
Hakuna= Ah sunbae yarına saat 14.20 de Taehyung yardımı ile benim küçük konserim olacak. Han nehrinin oralardaymış. Diyordum ki..
Mino= Tamamdır Azracım. Kaç gibi buluşuyoruz?
Hakuna= Ah şey. Ben 11.30 gibi BigHit'e giderim. Sen de..
Mino= Ben de 11'de BigHit'de olurum. Yarın görüşürüz hadi kapattım.
Hakuna= T tamam sunb..
          Suratıma kapatmıştı ama sinirlenmemem lazım çocuk bana hep yardım ediyordu sonuçta...
         Tekrar Taehyung'u arayıp Mino'nun geldiğini saatleri falan haber verip ayarlamalar yapıp aramayı sonlandırdım.
Evimde elbiselere baktım. En son etek ve askılı giymeye karar verdim. Duşa girip akşamdan saçımı hallettim.
       Daha sonra salona gidip elime dondurma kutusunu alıp yemeye başladım. Kendimi depresyonda hissetmiştim. Aslında ben hiç üzülünce veya depresyona girince dondurma veya çikolata kasesi alıp koca kaşık ile bitiren kızlardan olmamıştım. Üzüntüm ve acılarımı hep içime atıp onlar ile yaşamayı tercih ettim. Hep müzik ile yaşadım desek yeridir. Bu yüzden arada acaba bu nasıl histir diye hep denerim bunu ama yine de mantıklı gelmez. İster koca dondurmayı bitir ister çıkolatayı bitir acın dinmiyor ise ben ne anlarım ondan.
         Yukarıdan Selim gelip bana bakıp mutfağa girdi.
Selim= Depresyon belirtisi. Tanı koysam ne koyardım?
Hakuna= Canı sıkılmış bir adet aslan.
Selim= Evet. Doktor olunca zihin de okuyorsun ha?
Hakuna= Hayır senin kolay düşünme tarzın hatta ve hatta erkeklerin kolay düşünme tarzı var. Siz erkekler çok basitsiniz ve biz kızlar özel olduğumuz için sizi şıp diye anlarız.
Selim= Laflara bak.
Hakuna= Ee sen ne zaman gidiyorsun?
Selim= Neden?İstemiyor musun beni?
Hakuna=Yok ona göre bilet alacağım sana. Kendi param ile almak istedim de. BigHit amca bana para verdi.
Selim= Zenginiz?
Hakuna= Hayır bebek daha değil. Olacağım ama inanıyorum.
Selim= Dondurma olmuş üstün.
Hakuna= Olabilir.
Selim= Bana ver de ben bitiriyim. Son bir kaç kaşıklık canı kalmış.
Hakuna=Tamam al.
        Dondurmayı ona verip üstümü bizde adı sarı bez olan mutfak bezi ile sildim. Aslında sarı değil ama adı çıktı sarı beze inmez gökkuşağına...
         Salonda Selim ile elfler mi yoksa cüceler mi arasında karar vermeye çalışırken kapı çaldı.
Hakuna= Sen aç. Yoksa org olup seni döverim.
Selim= Tamam büyücü kadın. Açarım.
           İçeriye Jungkook ve Simon girmişti.
Hakuna= Ooo Simon? Seni hangi rüzgar attı?
Simon Dominic= Elif attı. Evden attı neymiş temizlik yapacakmış biz de kalabalık yapıyormuşuz.
Jungkook= Anlamadım sadece odamızda oturuyorduk nerede kalabalık yaptık?
Hakuna= Türk olarak biz kadınlar evde temizlik yaparken yalnız olmayı isteriz. Bu arada bu saatte ne temizliği?
Simon Dominic= Psikopat yani şey yarına arkadaşları gelecekmiş bu universiteden ya hani bu sınıfı bitiyor tatile girecek ya son bi eğlenmek içinmiş. Okuldan eve geldiğinden beri temizlik yemek yapıyor. Bizi de kovdu işte.
Hakuna= Bana niye demediniz? Yardıma giderim ben.
Jungkook= Önemli değil. Ben yardımcı çağırdım ona.
Hakuna= Parana kıyıp hizmetçi mi tuttun?
Jungkook= Hazır eleman varken mi? Hayır tabii ki.
Simon Dominic=Bu Jimin ile ne oldu bunlara ben anlamadım. Kook Jimin'i aradıktan sonra baya bir güldü de.
Hakuna= Ciddi ciddi Jimin'i yardımcı olarak mı çağırdın?
Jungkook= Jimin'den başka iyi hizmetçi tanımıyorum. Beleşe çalışır işte.
         İnanamıyorum mesajı ile Kook'a baktım. Daha sonra Simon'un evinden gelen gürültü ile evden çıktım.
Elif= Sen kendine bakar mısın Jimin bey? Edis beyden size ne?
Jimin= Ne demek Edis hem bey mi? Edis bey olabilir kabulüm ama ben bey değilim.
Elif= Nesin hanım mı? Ah cidden Jimin gider misin?
Jimin= Git? Bana mı? Hem bu temizlik neyin nesi? Kimse yardım etmiyor mu sana Azra ne güne duruyor?
Elif= Azra çok işi olan biri hem bu benim meselem. Malum yarına arkadaşlarım geliyor.
Jimin= Arkadaş? Arkadaşlarım?
Elif= Bir sen değil benim de arkadaşlarım var.
Jimin= Cinsiyet?
Elif= Uzaylı hepsi. Sever misin? Ah ama dur dur sen Bilboard da çok sevdin dimi? İçine düşseydiniz Jimin bey?
            Ağzım açık evin içinden ta buraya gelen sesleri dinliyordum.
Jungkook= Ellemesek mi? Elif'i ilk defa böyle gördüm. Bi Simon'u dövdüğünde bir de şuan ondan korktum.
Hakuna= Kız haklı ama bak. Bilboard dedi beni de bir vurmadı değil. Siz yok musunuz siz...

Jimin= Bilboard ne alaka Elif?
Elif= Ne mi alaka? Tabi nasıl dalmışsan unuttun galiba. Git izle.
Jimin= Ya sen? Edis'e nasıl bakıyorsun acaba?
Elif= Bir kere ben onu senden önce tanıdım. Hem ne var? Ben sen gibi değilim.
Jimin=Ben nasıl biriyim?
Elif= Git yanımdan. Kendini Edis ile kıyaslıyorsun. Sen çok mu temizsin?
Jimin= Konuş konuş dök içini.
Elif=Hem sen hiç konuşma keza Kook da öyle.
Jimin= Ne alaka?
Elif=  Benim bir Edis var ama senin?Ariana Grande ve Tori Kelly'e olan hayranlığın...  Ha maşallah her yerde lafını et. Hele o Kook... bir ara her yerde IU kelimesini gördüm sayesinde. Bunlara savunulacak kelime bulsanız Billboard'daki görüntüleriniz aklıma geldikçe cinlerim tepeme geliyor o sahneyi alkışlamak nedir Jimin?
Jimin=Hangi sahne?
Elif= Hangi diyor! Çok iyi biliyorsunuz siz bir yobaz bir adamla şarkı söylüyor güya ama tam bir or.. hareketleri..
Jimin= Elif. Kendine gel. Bunlar nasıl laf?
Elif= Gerçekler. Kadın orada neler yapıyor sen birde onu alkışlıyorsun. Benim yaptığım sadece bir sanatçıyı beğenip hayran olmak ve sonsuza kadar bu sürecek. Nokta. Buna engel olamazsın. Ha birde seni ve onu eşit tutmuş olmam bunun hep böyle olacağı anlamına gelmez. Hareketlerine çeki düzen ver. Düşüyorsun.
Jimin= Düşmek?
Elif= Kalbimde düşüyorsun. O görüntülerini gördükçe sinirleniyorum bunlar da senin düştüğünü haber eder.
Jimin= Öyle mi Elif? Sen görürsün. Senin hatanı göreceğim. Bir erkeğe nasıl baktığını yakalar isem o zaman görürsün. Ariana ve Tori Kelly ha? Bunlar ile beni vuracağına sen önce  Sehun'un hesabını ver bana.
Elif= Sana hesap vermem gereksiz. Sen hesap verdin mi? Hayır. O zaman yorum hakkımı kullanmıyorum Jimin bey.
Jimin= Öyle mi? Ben gidip kolye aldım mı onlara ha? Sehun aldı ve sen aldın. Hala saklıyorsun.
Elif= Evet.
Jimin= Ben susuyorum.
         Biz hala onları dinler iken saçları dağılmış ciddi surat ifadesi ile çıkan Jimin ile karşılaştık.
Jimin=Ne?
Jungkook= Bekle bekle ben senin ile geliyim.
Hakuna= Git git tabi. Senin ile sonra konuşacağız.
Jungkook= Ben ne yaptım?
Hakuna= Sonra dedim!
          Jimin Jungkook ile yurtlarına giderken bende Simon'un evine gittim. Elif unni sinirle elinde toz bezi televizyonun tozunu alıyordu.
Elif= Sen hala gitmedin mi ya?
Hakuna=Unni benim Azra.
Elif= Ay Azracım. Seni Jimin sandım.
Hakuna= Ne oldu ya?
Elif=Gelmiş bana hesap soruyor. Dedi ki Edis'i bir daha izlemeyecek ve bakmayacaksın. O benden önemli olamaz dedi. Bana dedi. Edis olmak uzak dedi bana. Kim o? Hayırdır yani.
Hakuna= Yani haklısın ama. Yani bu kadar beklemedim.
Elif= Az bile ona. Hak etti. O da kendini düzeltsin gelsin o zaman hesap sorsun. Tabii başka bir şeyimi bulamadı ya hemen Sehun ve kolye. Sanki ben dedim kolye alsın diye bu benim şeyime girmez ki o kızlara bakarken kızlar ona bak diye değil kendi istediği için bakıyordu. Sakın ama sakın Sehun'un kolye vermesi ile bir tutmasın bunu.
Hakuna=Tabii tabii haklısın unnim.
Elif= Neyse Azracım. Hadi sen evine. Yarına konserin varmış bende geleceğim.
Hakuna= Pekala. Ben gidiyorum. Baybay.
          Onu kendi ile bırakıp evime gittim. Daha sonra olanları  Kai'ye mesaj atıp uyumadan önce hazırlıklarımı yapıp yattım...

Bir Stajyerin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin