..ÖLÜME KAFA ATMAK..

43 5 5
                                    

Bıçağı hareket ettirmeden bacaklarım ile kendimi masaya ittim. Parmaklarım ile masa örtüsünü tutup çektim. Her şey yere düşmüştü. Hemen örtüyü yırtıp bıçağı tespit etmek için kullandım. Tespit edip hareket etmemesini sağladım. Kan kaybım daha fazla olmasın diye de etrafına sarıp bastırdım. Canım çok fazla yanıyordu. Mutfağa gidip analjezik ( ağrı kesici) alabilir miyim diye hesapladığımda giderken canımdan olabilirim diye vaz geçtim. Telefonumu elime aldım. Ambulansı aradım.
Dııt dııt...
Hakuna= Merhaba. Ben Azra Sancar. ... adresim. Bıçaklı saldırıya uğradım lakin ben tespiti yaptım. Üstüne baskı da yapıyorum lakin çok dayanamam. Tansiyonum düşüyor ve kan kaybım gittikçe artıyor. Acil bir ambulans lütfen çok acil.
      Kadın halledeceğini sakin kalmam gerektiğini söyleyip kapattık. 20 dakika sonra ambulans gelmişti lakin bilincim gitmeye başlıyordu. Son enerjim ile "buradayım" diye bağırdım. Kapıyı kırıp girdiler.
Hızlı hareket ile sedyeye yatırdılar. Komşular ne bu diye çıkıp baktıkları sıra beni görünce hemen koştular. Elif unnim ise beni gördüğü an şok bir şekilde yerinde kaldı. Sorun yok diye el işareti yaptım. Yanıma koştuğu sırada onu uzak tuttular.
Hakuna= Unni ben iyiyim. Jungkook'a de ki evet o şaka de hepsini onayla olur mu? Bak ödül alacaklar ve gösteri yapacaklar konserler falan. Aklı burada hatta akılları burada kalmasın. Hastanede görüşürüz.
     Kapıyı kapattıkları an benim de gözlerim kapanmıştı.
...
Uyandığımda ellerimi tutarak uyuya kalmış bir Elif unni görmüştüm. Onu uyandırmadan etrafıma baktım.
    Kapı açılıp içeri Simon girmişti. Elim ile sus işareti yaptım.
Simon Dominic= Çok korktum Azra ne sus. Bekle ben Elif'i başka odaya yatırayım.
      Simon Elif unnimi kucağına alıp çıktı. 5 dakika sonra tekrar geldi.
Simon Dominic= Bilmiyorsun belki ama büyük ameliyat geçirdin Azra. Ölebilirdin. İyi ki kalbine denk gelmemiş. Nasıl oldu olay? Kaza mı oldu ne oldu?
Hakuna= Kaza değil. Cinayete teşebbüs. Biri vardı hatırlayamıyorum. Bana beni kenara attın kabul etmedin sevgimi gibi bir şeyler zırvaladı. Sonra işte bıçağı sapladı. Sonra Jungkook görüntülü aradı onu açıp beni o halde gösterdi. Bende şaka bunlar diyip kapattım hemen. Sonra işte ilk yardım yaptım sonra ambulansı aradım. Öyle.
Simon Dominic= Kim o? Nasıl hatırlamıyorum. Kim olabilir fikrin var mı?
Hakuna= Bilemiyorum.
Simon Dominic= Hatırlamaya çalış.
Hakuna= Jungkook biliyor mu?
Simon Dominic= Çok fazla aradı. Ben hep uyuyor dedim. Bilmiyor. Şaka dedi doğru mu dediğinde evet dedik. Sana çok kızgın.
Hakuna= Tamam kızgın olsun. İyi. Telaş yapmasın. Hem o kadar gösterileri var. Çok işi var akılları bende kalmasın.
Simon Dominic= Azra ölebilirdin. Bunu ona nasıl açıklardım ben? Bir daha evde asla tek olmayacaksın.
Hakuna= Tamam kaptan.
Simon Dominic= O ev kalsın öyle. Evlenince geçersin. Benim eve taşınacaksın.
Hakuna= Tamam kaptan.
       İçeriye dolu insan girmişti.
Chanyeol= Nasılsın? Haberi alır almaz işimizi bırakıp koştuk.
Kai= Kim o?
D.O= Nasıl yapar bunu! İsim ver bana.
Hakuna= Birinin yaptığını nereden biliyorsunuz?
Suho= Elif söylemişti.
Hakuna= O nereden biliyor?
Suho= Polisler kameradan öğrenmiş. Lakin suratı belli değilmiş. Kimdi o?
Hakuna= Hatırlamıyorum. Derdi onun sevgisini kabul etmemem. Bana aşık galiba.
Lay= Hah. Aşk bu mu?
Simon Dominic= Pekala. Yormayalım kızı. Büyük ameliyat geçirdi.
Sehun= Peki şimdi nasıl? İyi olacak değil mi?
Hakuna= Olacağım Sehun. Merak etme. Bir kaç güne hadi taş çatlasın 1 haftaya geçer. Korkmayın gençler sizi bırakmadım daha.
Baekhyun= Ben yanında kalmak istiyorum. Siz gidin.
Chanyeol=O nasıl söz?
Xiumin= Ben de istiyorum.
Hakuna= Gençler gerek yok. Siz gidin işinize hadi. Sonra boş olunca gelirsiniz. Lütfen üzmeyin beni.
Chen=Geri geleceğiz. Baekhyun hadi.
Baekhyun= Ben kendi işimi bitirdim. Siz gidin.
D.O= Gelsene şuraya. Ben gidiyor isem sende gideceksin.
      Zorla Baekhyun'u almaya çalıştılar. Son kez bana sarılıp yanlarına gitti.
Simon Dominic= Bu Baekhyun seviyor seni galiba. Yazık ya acıyorum.
Hakuna= Ne sevmesi be. Kardeşim o benim. Duygusal o çok ondan. Geçen de doğum günüydü ya ben ona hediye falan aldım onun da etkisi tabi kıyamam annem ya. Annem demişken anne... Ah bilmesinler bunu. Selim nerede?
Simon Dominic= Polisler ile adamı arıyor. Sinirden zor tuttum onu.
Hakuna=Ah kıyamam. Bu Ekin abim nerede?
Simon Dominic= Onu bilmiyorum. Selim'e soralım istersen.
Hakuna= O zaten onun yanına gitmişti. Ne oldu acaba?
Simon Dominic= Korkma ama suratında çizikler vardı. Kavga ettiler sanırım.
Hakuna= Abo Selim'de çizik var ise ben Ekin abiyi merak ettim. Odalara baktınız mı hiç Ekin abim var mıydı?
Selim= Yok yok ona dokunmadım prenses. İyiyim zaten duvara çarptım ben.
Hakuna= Tabi tabi. Bu tip ne? Ne oldu anlat hadi.
Selim= Ne olsun. Ekin seni istedi falan. Öyle konuştuk. Bana kızdı falan. En son dedim senin abiliğinin .. sonra da yumruk attı ondan birşey olmadı da ben o an duvara girdim. Suratım çizildi. Yoksa yok yani. Sonra da çektim geldim derken bi baktım ev boş yerde kan var televizyon açık dedim ne oluyor dememe kalmadı Elif aradı falan. Nasıl oldun şimdi?
Hakuna= Ekin abi sana nasıl vurur ya? Onu asla affetmem.
Selim= Boşver dedim ya sana. Nasılsın diyorum.
Hakuna= İyiyim ya abartma.
Simon Dominic= Abartma diyen çok değil bir 3 saat önce ölmek üzere idi.
Hakuna= Ölüm ile yüz yüze ilk defa değilim. Daha önce de ölümün kıyısından kurtuldum merak etme.
Selim= O nasıl konuşma! Kendine gel. Sen bana lazımsın daha.
Hakuna= Aynen. Ne zaman çıkarmışım?
Simon Dominic= Var daha. Seni Bobby aradı ama açmadım. Aramak ister misin?
Hakuna= Olur.
      Telefonumu vermişti. Bende hemen aradım.
Dııt dııt...
Bobby= Alo? İşin vardı galiba aradım ama açmadın. Musait misin?
Hakuna= A evet işim vardı. Ameliyata girdim. Ne oldu sunbae?
Bobby= Ne ameliyatı? Aaa staj mı? Ne güzel.
Hakuna= Evet aynen staj. Ne olmuştu sunbae?
Bobby= Bilmem. Sözler için dediğim şeyleri yaptın mı diye aradım.
Hakuna= Yapmama zaman kalmadı sunbae ya. Bir süre yapamam galiba. Eve dahi gidemem sanki.
Bobby= Neden? Çok mu yoğunsun diğer şirketlerde?
Hakuna= Yok ondan değil. Ya telaşlandırmak istemem ama stajım yok. Ben bıçaklı saldırıya uğradım. Hastanedeyim şuan.
Bobby= Nasıl ya? Ne demek bu? Neredesin?
Hakuna= ...hastanesi. Gelmene gerek yok sunbae.
Bobby= Ne demek gerek yok. Bekle geliyorum. Oraya varınca ararım.
Hakuna= Sunbae. SUNBAE...
Simon Dominic= Kapattı mı? Bu çocuk deli.
Hakuna= Normal olsa arkadaşım olmaz zaten...
Selim= Jungkook ne olacak. İlla ki seni arar. Sonra?
Hakuna= Şom ağzını açma. Dua et görüntülü aramasın. Diğeri kolay.
Simon Dominic= Arkana LA posteri mi getirsek? Yer belki.
Hakuna= Komik değil. Hem o yemez mal değil benim sevgilim.
Selim= Elif nerede?
Simon Dominic= Başka odaya götürdüm onu. Uyusun o. Çok yoruldu ve çok ağladı. Nasıl korktu anlatamam.
Hakuna= Ah kıyamam ya. Korkma dedim ben ona...
Simon Dominic= Başta iyiydi zaten. Bir ara sana kan yetiştirmeye çalıştılar. Dedim ya ölmek üzereydin diye. Kaç tane kan geçti bilemem.
Hakuna= Harbi mi? Vay be.
Simon Dominic= Selim. Elif'e bak gel hadi. Yan odada.
     Selim çıktığı zaman telefonum çalmaya başladı. Jungkook arıyordu.
Hakuna= Ahh arıyor ne yapacağım?
Simon Dominic= Aç.
Hakuna= Ben açmam sen aç.
Simon Dominic= Ben açarsam daha kötü olur aç işte.
Hakuna= Tamam be.
       Telefonu açıp hopörlere aldım.
Hakuna= Efendim canım.
Jungkook= Neredesin sen? O şaka hiç de komik değildi hiç gülmedim. O kadar gerçekçiydi ki bir ara elim ayağım boşaldı bayılacağım sandım. Madem şaka neden aniden kapattın. Ne karıştırıyorsun?
Hakuna= Ne karıştırıcam ya. Şaka idi. Fazla uzayıp işine engel olmasın diye kapattım.
Jungkook= Peki sonra seni 5 kere aradım. Niye açmadın?
Hakuna= Uyuyordum sanırım. İşim vardı.
Jungkook= Ne işi? Bir saniye hyung önemli bir mevzu. Tamam ben geliyorum siz gidin önden.
Hakuna= Bak işin var. Kapat hadi sonra konuşalım.
Jungkook= Hayır. Anlat bana. Ne oldu?
Hakuna= Birşey olmadı. Gerçekten. İşine bak sen. Belki kim bilir yanına gelirim bende.
Jungkook= Pekala. Bu burada kalmadı bilesin!
Hakuna= Tamamdır.
   Telefonu kapatıp rahat bir nefes verdim. Daha sonrasına kapı açıldı. Koşarak Elif unnim yanıma geldi.
Elif= Ya salak delirmek üzereydim. Tam kendimi atacaktım ki ameliyattan çıktın. Ahh nasıl korktum nasıl bir bilsen öldüm öldüm dirildim.
Hakuna= Oy oy kıyamam sana ben. İyiyim ben merak etme. Bıçak nerede o? Harbi iyi bıçak ha.
Simon Dominic= Mal bu kız.
Hakun= Bir soktu tam girdi. Ne keser o valla. Maydanoz doğramalık.
Elif= Ben sana alırım güzel bıçak. Uzak dur ondan.
Hakuna= Zaten bir süre bıçak tutamam galiba. Şok oldum ya. Bir an birşey hissetmiyorsun. Sonradan acıyor.
Elif= Hatırlıyor musun kişiyi?
Hakuna= Hayır. Unuttum.
Selim= Hatırlarsın. Yarın akşama doğru çıkabilirmişsin.
Hakuna= Dedim size birşey kalmadı diye. Sadece ara ara dikişler için  falan gelirim o kadar.
Elif= Oh şükür.
Simon Dominic= O zaman sen uyu şimdi.
Hakuna= Olmaz. Bobby gelecek.
Selim= Sana ne geliyor ise.
Hakuna= Beni görmek için. Ayıp olur çocuğa.
Selim= Jungkook'a diyeceğim.
Hakuna= Sakın. Bu olayları bilmiyor. Bilmesin. Buraya gelince söyleriz.
Elif= Pekala. Bobby ne zaman geliyor?
Hakuna= Bilmem. Aha arıyor bekle.
Bobby= Alo? Hangi oda?
Hakuna= 656 numara diyorlar.
Bobby= Tamam emin olmak için sordum. Geliyorum.
     Telefonu kapatıp girdi.
Bobby= Nasıl oldu? İyi misin? Aa merhaba Simon sunbae.
Simon Dominic=Bobby? Ne haber?
Bobby= İyi sizden?
Simon Dominic= Bende iyi.
Hakuna= İyiyim ben. Hadi oturun siz de.
Elif= Uyu sende.
Hakuna= Bobby yeni geldi. Ayıp.
Bobby= Yok uyu sen. Ben bir görmek istedim sadece. Uyu lütfen.
Hakuna= Pekala o kadar ısrar ettiysen demek ki uyurum bende.
      Ben kendimi uykunun kollarını atar iken onlar da kendi aralarında sohbete dalmıştı...

Bir Stajyerin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin