Uyandığımda yatağın başında doktor vardı.
Doktor= Merhaba. Günaydın. Nasıl hissediyorsun?
Hakuna= Yeniden doğdum gibi. İyiyim yani. Ne zaman eve gidiyorum?
Doktor= Şuan saat sabah 11. Hiçbir komplikasyon olmaz ise seni akşama doğru bırakabilirim lakin bu peşini bırakacağım anlamına gelmez. Sana tarihler vereceğim tabi artı durumlar olursa bana sormadan hemen gel ki senin tıp okuduğunu duydum yani bilinçli olarak o ayakların buraya gelmeli kızım. Ondan öncesi polisler senden bir kaç sorunun cevabını istiyor. Çağırma mı ister misin iyi hissediyorsan.
Hakuna= Tabi gelsinler.
Doktor= Pekala. Birazdan dikişler için pansuman yapılabilir.
Hakuna= Olur doktor sorun yok.
Doktor çıkıp yerine polisler gelmişti.
Polis= Merhaba. Geçmiş olsun. Size birkaç soru sormak için geldik.
Hakuna= Evet buyrun.
Polis= Bu bıçaklanma olayı nasıl oldu bize anlatır mısınız?
Hakuna= Tabi ki. Öncelikle ben evde kendi kendime takılıyordum. Televizyon izlerken kapı çaldı. Bende arkadaşım Selim geldi sandım. Biz aynı evde yaşıyoruz. Yani yanıma öyle misafir geldi ama geri dönecek Türkiye'ye. Neyse işte ben o geldi sandım koşarak kapıyı açmaya gittim. Bir baktım başka biri var lakin kim olduğunu hatırlayamıyorum. Bana " ben seni sevdim lakin sen beni kenara attın." gibi şeyler söyledi. Sonra üstüme yürüdü kapıyı kapattı. Bende geri geri gittim. En son bıçağı çıkardı bende bağırdım çağırdım lakin o bıçak ne yapsam da bana girdi. Sonra işte Jungkook beni görüntülü aradı bu da onu cevaplayıp beni gösterdi şaka mı bu diye sordu Jungkook bende korkmasın diye evet dedim şuan şaka diye biliyor lütfen ona gerçeği söylemeyin bu sizden ricamdır. İşte sonra da bu kaçtı bende kendime ilk yardım yaptım,ambulansı aradım işte şimdi de buradayım böyle oldu polis amca.
Polis= Pekala. O kişiyi hatırlamaya çalışır mısınız?
Hakuna= Maalesef geçici bilinç kaybı yaşadım o yüzden hatırlamıyorum. Ama elbet hatırlarım o zaman gelip size söylerim.
Polis= Pekala sizden haber bekliyoruz. Tekrardan geçmiş olsun. En küçük şeyde lütfen haber verin.
Hakuna= Pekala. Teşekkür ederim. İyi günler
Polisler çıktığında adamı hatırlamaya çalıştım. Acaba kim? Gelmiyordu. Neyse elinde sonunda hatırlarım o zaman o bıçağı ben onun neyse...
İçeriye Elif unni ve Mino girmişti.
Hakuna= Hey Mino? Ne haber?
Mino= Esas sana ne haber? Nasıl oldun?
Hakuna= İyiyim. Sen nasılsın?
Mino= İyiyim. Kim o?
Hakuna= Hatırlamıyorum ki.
Mino= Ne zaman hatırlarsın? Senin güvenli bir yerde kalman şart o bulunana kadar. YG ile konuşup sana bir yer ayarlarım.
Hakuna= Gerek yok. Ben Simon ile kalırım.
Mino= Emin misin?
Hakuna= Evet.
Elif= Dışarıda bir sürü insan var lakin Mino'yu soktum sadece.
Hakuna= Kimler geldi? Yormasalar kendilerini keşke.
Elif= Zion.T dahil Seungri falan var.
Hakuna= Hadi ya. Ya Seungri niye geliyor? İşi var onun.
Elif= Çağırayım mı?
Hakuna= Gelsinler benim için sorun yok. Akşama doğru salar beni zaten.
Elif unni onları çağırmaya gittiğinde Mino baş ucuma oturdu.
Mino= İyisin değil mi?
Hakuna= Dedim ya akşama doğru salarlar diye. İyiyim sunbae merak etme sen. Esas sen nasılsın? Bir sürü işin var niye geldin?
Mino= Ne demek niye geldin? Elbet gelirim.
Hakuna= Ah beni mahcup ediyorsunuz.
Zion.T= Hey bizim prenses nasıl?
Hakuna= Hey bizim Zion.T sunbae nasıl? İyiyim ben dostlar sakin.
Seungri= Hiç iyi şeyler duymadım.
Hakuna= Bende yaşamadım. Ahaha. Ne güzel.
Mino= Çok güzel tabi. Azra hep böyle miydi sonradan mı böyle oldu?
Elif= Hep aynıydı bunun bu olay ile alakası yok.
Zion.T= Dalga geçmeyin onunla. Buradan bir çık sana neler yapacağım.
Hakuna= Akşama çıkıyorum sunbae. Nerelere atıyorsun beni?
Zion.T= Voav bu kadar hızlı mı? Hiç düşünmedim ki daha.
Elif= Zaten evden çıkamaz. Anca evde takılırsınız.
Hakuna= Ne demek evden çıkamaz
Elif= Sen nasıl tıp kazandın bazen gerçekten şüphe ediyorum. Senin daha iyi bilmen lazım neden acaba...
Hakuna= Bu arada bizim BigHit başkanı ne yapıyor?
Elif= BTS duymasın diye tüm önlemleri aldı. Magazin işi de halledildi. Senin iyi korunman için Simon'un evinin etrafı sivil korumalar ile doldu.
Hakuna=Vay be.
Mino= Bende koruma hallederdim.
Hakuna= Aman sakın sunbae. Sen işine bak. Tamam hadi gidin işinize benim ile zaman kaybetmeyin. Bir kaç güne gelirim yanınıza.
Seungri= Tek gezmek yok. Yanında hep birileri olsun. Hatta sen niye hep korumasız geziyorsun? Normal insan değilsin sen.
Hakuna= Sanırsın dünya starı Azra. Yarabbim alt tarafı bir kere şarkı yaptım. Sakin.
Seungri= Sen sosyal medya takip etmiyorsun sanırım ne kadar ün kazandın bilmiyorsun. Ondan önce yeteneğinin farkında değilsin. Kendini ezip durma. Hadi gidelim YG takımı.
Hakuna= Görüşürüz tekrar.
Hepsi ile sarıldım. Arkadan hemşire gelip pansumanı temizledi ve yenisini yaptı.
...
Akşam olduğunda son kez pansuman yapıldı. Simon araba ile gelip bizi aldı. Eve girdiğimizde hemen önceki odam olan yerde yatağımı yaptılar.
Hakuna= Ben size daha önce burada kalmam dedim.
Elif= Ses kes. Yat burada.
Hakuna= Tamam unni.
Bugün 17 Mayıs. Herkes oruç tutar iken benim yaptığım şeylere bak. Neyse 2 güne kadar bende oruç tutardım. Ondan sonra yarın hem DOK2 hem de BTS'in şarkısı çıkıyordu.
Telefonum çalmaya başladığında düşüncelerimi sallayıp cevapladım.
Jungkook= Kulağından çek şunu yüzünü göreyim.
Telefonu yüzüme doğru tuttum.
Jungkook=Git ışığı aç.
Dediği gibi yapıp tekrar yatağa uzandım.
Jungkook= O odayı hani sevmiyordun? Ne işin var?
Hakuna= Simon'u ve Elif unnimi daha iyi görebilmek için tekrar buraya yerleşmek istedim. Hem sen dönünce yine seninle aynı evde oluruz.
Jungkook= Birden neden bu kararı aldın?
Hakuna=Sen yokken değerini anladım da ondan canısı.
Jungkook= Öyle mi? Arada gitmem lazım desene.
Hakuna= Ahaha bencede. Yani yok canım gitme.
Jungkook=Suratın neden öyle? Yemek yemiyor musun?
Hakuna= Yok canım yiyorum. Aa bak Elif unni geldi.
Elif= Hey nasılsınız?
Jungkook= İyiyiz biz siz?
Elif= Bizde iyi.
Jungkook=Bu Azra yemek yemiyor mu? Neden böyle zayıf duruyor?
Elif= Aa Azra mı? Ya bu çalışıyor ya ondan. Yeni şarkısı için çalışıyor hep yazık kıyamam.
Hakuna= Tabi. Mino ve ben of sabahtan akşama.
Jungkook= Nerede?
Hakuna= Onun evinde. İyi misin tabi ki YG Entertaintment' de.
Jungkook= Şaka komik değildi. Sen bu aralar hiç komik olmayan şakalar yapıyorsun hiç de gülmüyorum fark ediyorsan. O bıçağı nasıl öyle taktın sen? Gelince bana da göster de bizim çocuklara yapayım.
Hakuna= Aa nasıl mı taktım. Ya salak şey. Ben özel makyöz getirdim o yaptı.
Jungkook= Kim o? Tanırım belki isim versene.
Hakuna= Ah bu Kore isimleri yok mu çok karışık. Valla daha dün dilimin ucunda olan isim şimdi uçtu.
Elif= Aa evet a ben Azra gideyim madem.
Jungkook= Hey Elif dur dur sen bilirsin. Elif geri dön.
Hakuna= Aa tüh. Tabi ocakta yemeği kaldı kızın koştu gitti. Hem sen bırak onu bunu. Yarın sizin şarkı çıkıyor.
Jungkook= Gerçekten.
Hakuna= Heyecan var mı? O teaser videoları. Ah. Sen çok iyiydin. Anahtar falan.
Jungkook= Ben sana hayran olacaksın dedim.
Hakuna= İdeal eşim gibisin artık aferim lan köstebek yine iyisin.
Jungkook= Tavşan oldu köstebek. Bakalım başka ne diyeceksin. Neyse ben kapatmam lazım. İşim var. Sonra ararım açmadığın an sana bilet alacağım ve buraya geleceksin. Tamam mı?
Hakuna= Ha ha hayal dünyan evet canım ondan. Hadi görüşürüz.
Telefonu kapattım. Terlemeye başlamıştım.
Kapının arkasından şıtt pişt sesleri duydum. Elim hemen yanımda ki vazoya gitti.
Hakuna= Kimsin?
Elif= Benim. Görüşme bitti mi? Sana çorba yaptım.
Hakuna= Ah sen miydin? Evet bitti gel.
Elif= Vazo mu? Bana mı vuracaktın?
Hakuna= Adını söylemeden şıt pişt yaptın. Nereden bileyim sen olduğunu. Korktum o sandım.
Elif= Sen burada iken sana kimse dokunamaz. Hadi gel iç bakalım.
Hakuna= Immm Elif unnimin çorbası. Yaşasın.
Çorbayı içtim. Daha sonra uyumam için lambayı kapattılar. Bende uyumaya başladım.
Gece pencereden tıkırtı duyup uyandım. Kalbim küt küt atar iken elime vazoyu aldım. Pencereye gidip etrafa baktım. Kimse yoktu. Sanırım dal vardı ya da sinek cama kafa atıyordu. Yine de önlem olarak Elif unnim ile uyumaya karar verdim. Arkama döndüğüm an biri beni tutup yatağa yatırdı. Bağırmaya başladım.
Selim= Şş sakin benim. Tamam sakin.
Hakuna= Manyak niye sessiz sessiz geliyorsun. Aptal salak.
İçeriye tekme atarak Simon girdi. Elinde odun vardı.
Simon Dominic= Ne oluyor?
Hakuna= Selim salağı yanıma gelmiş ama sessiz sessiz geldi birden yatağa atınca o sandım. Korktum.
Selim= Özür dilerim.
Simon Doninic= Aptal bu çocuk gerçekten.
Selim= Ayıp oluyor Simon. Hadi git sen ben onun ile uyuyacağım.
Selim'e sarılarak yattım . Güven verdiği için hemen uykuya daldım.
...
Sabah Elif unnimin sesi ile uyandım.
Elif= Hey yapışık ikizler hadi uyanın bakalım.
Hakuna/Selim= 5 dakika daha.
Elif= Hayır hadi kalkın. Saat 11.30.
Hakuna= Yuh. Hadi kalk.
Selim= Daha 11.30. 12 olmasına dünya zaman var.
Hakuna= Uyu sen o zaman. Hadi unni tıkınalım.
Güzel bir kahvaltı yaptık. Daha sonra ben kendi evimden eşyaları almak istedim lakin tek göndermediler. Bu yüzden Elif unni ve Selim ile gittim.
Her şey bıraktığım gibiydi. Yerde kanlar hala duruyordu.
Elif= Ah fırsat bulup temizleyemedim. Sen git içeriye ben hemen hallederim.
Hakuna=Sorun yok kan benim kanım. Ben temizlemek istiyorum. En sevdiğim şeydir kan.
Selim= Saykopat bu.
Hemen vileda alıp temizledim. Kovaya her kanı sıktığımda canımdan can gitmişti. Ne kadar da kan çıkmış benden vay...
Hakuna= Tamamdır. Bu camları da temizleyelim. Ah canım masa örtüm. Onu RM almıştı ama ya...
Elif= Ah tek derdin masa örtüsü olsun. Alır yine o sana merak etme.
Hakuna= Ay yaşasın. Hadi kıyafetlerimi bavula atalım.
Bütün kıyafetlerimi alıp başka eşyalarımı da alıp çantaları attım. En son başka ne alsam diye düşündüm ve bulamadım. Daha sonra evden çıkıp kapıyı kilitledim. Giderken yolda Shin Yoo ile karşılaştım.
Shin Yoo=Hey Azra. Çok korktum nasılsın?
Hakuna= İyiyim sağol. Sen nasılsın?
Shin Yoo= İyiyim. Bu arada biz barıştık hatta ben hamileymişim bunu öğrendik.
Hakuna= Ah gerçekten mi? Ne kadar güzel. Tebrik ederim.
Shin Yoo= Teşekkür ederim. Siz de evlenin de hemen çocuk yapın. Bizimkine arkadaş olur ne güzel.
Hakuna= Oh oha yuh canım yok o kadar hızı ses bile yapmadı. Biz nasıl yapalım.
Shin Yoo= Olur olur. Ben bu işi Jungkook ile konuşurum. Hadi benim hastaneye kontrole gitmem lazım sonra konuşalım olur mu? Hadi baybay.
Ağzım açık kalmış arkasından izledim.
Elif= Haklı kız. Hemen evlenin de yeğenim olsun.
Ne evlenmesi ne çocuğu? Ahh bunlar beni öldürecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Stajyerin Günlüğü
Novela JuvenilÖylesine bir başvuru doldurup Kore'de en ünlü şirketlerde stajyer olmak? Üstüne de ünlü gruplar ile tanışmak? Bunu başarmış mıydım? .... Adı Azra Sancar. Tıp 2. sınıf. İzmir de yaşıyor. Can sıkıntısı ile SM Enterteinment,YG Enterteinment gibi Kore'...