Uçan Tekme HeyHat...

78 7 11
                                    

Uyumak istiyorum. Var artık eve lanet otobüs.
  Otobüs hala varmıyordu. Taksiye binmeme nedenim paramın az olması... o gazozları niye içtim? Barda bir de. Gitsene sen markete. İlla bar. Keşke ödemeden gitseydim. Mete'ye kalsaydı. Ahh ahh.
Hakuna= Şoför amca. Ne zaman varacak?
Şoför= Var daha.
Hakuna= Haber verir misiniz?
Şoför= Tamamdır.
    Kendimi adama teslim edip kafamı cama yasladım.
....
Kalkın.
Hakuna= Efendim?
Şoför= Son durak. İnin lütfen.
Hakuna= Ne demek son durak? Hani bana haber verecektiniz?
Şoför= Kusura bakmayın hanımefendi.  Benim görevim sadece sürmek. Unutmuşum sizi uyandırmaya.
Hakuna= Doğru. Üzgünüm. Başka otobüs var mı?
Şoför= Bu saatten sonra otobüsler çıkmıyor. Taksi çağırın.
Hakuna= Pekala. 
     Üzgün bir şekilde indim. Keşke tutsaydım kendimi. Niye uyudum ki...
Kimi arasam? Simon var, arabası var. Gelsin alsın.
Dııt dııt...
Hakuna= Simon. Beni alır mısın?
Simon Dominic= İşim gücüm var. Neredesin?
Hakuna= Otobüslerin son durağı. Bu saatten sonra da otobüsler çıkıyormuş.
Simon Dominic= Taksiye bin.
Hakuna= Ya param yok. Sayenizde işten çıktığım için.
Simon Dominic=Tamam. Ben ayarlarım seni aldıracak birilerini. Bekle sen orada.
    Düzgün yere gidip beklemeye başladım. Bir yarım saat sonra bir araba geldi. Sanırım kahramanlarım. Hemen arabaya doğru gittim. Sürücüyü görünce 2 adım geriledim.
Hakuna= Ne işin var?
Mete= Kalmışsın burada. Gelip alayım dedim.
    Simon bunu niye arasın?
Hakuna= Nereden biliyorsun?
Mete= Seni takip ediyorum. Ne demiştim?
Hakuna= Hop orkondo olocoğom,bor kolom kodor ozokto olocokson. Mı?
Mete= Aynen. Hadi bin.
Hakuna= Dayak mı istiyorsun?
Mete= Dayak atmana izin verdim. Şuan üstüne gelip seni yere sermek hayalim ama yapmıyorum.
Hakuna= Yap. Alçım da çıktı. Hadi gel.  Gelsene. Ne oldu? Tırsık. Hadi işine. Aha bak yol orada.
Mete= Azra. Kışkırtma. Bin şuna.
Hakuna= Bak şu dönemeç tamam mı dön oradan sanırım yola çıkıyor.
Mete= Azra. Bin dedim bak. İndirme arabadan beni.
Hakuna= İn ya in. Senden korkan senin gibi olsun. Gevşek.
Mete= Ne dedin? GEVŞEK Mİ?
    Mete bir hücumla arabadan indi. Kolumdan tutup ters çevirdi.
Mete= Dayak atmana izin vermem sana zarar vermeyeceğim anlamına gelmez.
Hakuna= Hadi oradan. Ben daha kendimi gösterdim mi? Kick boksa gitmen umrumda değil. Benim de kendime göre bilgim var.
    Ters tekme attım. Bacağına vurup dönerek kolundan kurtuldum. Daha sonra döner tekme atarak koluna bir tane geçirdim. Yaşasın Teakwondo hocamdan öğrendiklerim. Yerimde bir ileri bir geri step( adım) yaparak,ellerim yumruk şeklinde bekledim. Düşmanım bana yaklaştığı anda tolyo ( kafaya tekme) atacaktım.
Hakuna= Ne oldu? Beni küçük mü görüyorsun?  Hey heyt be. Ben kimler kimleri dövdüm. Zorlama beni zorlarım seni.
    R lere vurgu yaparak söyledim. Bu onu daha çok kızdırdı. Üstüme gelirken bende ona makas tekme atarak gittim. Bu da hocamdan öğrendiğim güzel bir tekme idi. Bacaklarım bir sağa bir sola öne doğru sallaya sallaya hedefe doğru gidiyorsun. Bu onu geri geri götürür. En son bir tane çakarsın. Ohh mis.

Mete= Vay vay. Gelişmişsin.
Hakuna= Ne sandın?  Hadi defol.
Mete= Ben de sıra.
    Üstüme gelerek beni arabanın önüne sıkıştırdı. Yumruğumu tutup ellerinde tuttu. Bana doğru yaklaşırken kafa attım. Öpemez. İzin vermem.
Mete= Dudağım kanıyor. Sağlıklıkçısın sen. Durdur kanı.
Hakuna= Ay o kanamadan ne olacak? Durur 5 dakikaya. Kılcal damar kanaması.
Mete= Pekala. O zaman bin arabaya.
Hakuna= Ya bir git.
    İttirmeye çalıştım. Nafile. Daha çok sıkıştırdı. Daha sonra biri korna çalarak yanımıza geldi. İkimiz de oraya baktık. Bu Jungkook ve Jimin'di.
Jimin= Bırak kızı.
Hakuna= Sonunda geldiniz.
Jungkook= Azra. Geç bin arabaya.
Mete= Alabilen alsın.
Hakuna= Yok öyle bir dünya. Benim için kavga edip başınıza bela açmayın. Ben iyiyim zaten ya. Ağzını burnunu kırıyordum da siz geldiniz.
Jungkook= Ne demezsin. Ağız burun kırar gibi bir durum yok.
Mete= Tam da öpüyordum kızı.
Jimin= Kimi öpüyorsun sen?
Hakuna= Ne öpmesi ya? Bir kafa attım kanadı köpeğin dudağı.
Mete= Zorlama beni.
Hakuna= Çekil git yanımdan.
Mete= Asla.
Jungkook= Getirme beni oraya.
Mete= Gel.
    Jungkook bize doğru geldi. O gelene kadar ben kurtulmaya çalıştım. Kavga olmasına engel olmaya çalışıyordum. Ama nafile. Jungkook gelip Mete'ye bir yumruk attı. Yumruk etkisi ile Mete yere düştü. O an Jungkook kolumdan tutup Jimin'e doğru itti. Jimin beni alıp arabaya koydu. Hemen kapımı kilitledi. Ben cama yumruklar attım. O ara Mete kalkıp Jungkook'a tekme attı.
Hakuna= Yapma. Mete. Bırak Kookumu.
Mete= Neyini?
Hakuna= Kookumu.
Mete= O ne lan ayıcık ismi gibi.
Jungkook= Düzgün konuş.
    Jungkook Mete'nin suratına tekme attı. O kadar yüksek attı ki şort yırtılacak sandım. Tabii Teakwondo Kore'nin sanatı. Bilmeleri normal.
Hakuna= Tamamm Jungkook. Gel artık. Yalvarırım. Jimin. Bırak beni bak Elif'i senden uzak tutarım.
   Jimin anında kapıyı açtı. Ben koşarak Mete'ye tekme attım. O yerde öylece yattı. Hemen Jungkook'u alıp arabaya götürdüm. Jungkook hasar alacağına, başı belaya gireceğine bana olmasını yeğlerim. Ne kadar kızgın da olsam,masum birinin ki ünlü de olmasından dolayı adı lekelensin istemem.
Hakuna= Sür arabayı. Ben de bineceğim. Jimin bin hadi. Kalkmadan gidelim.
Jimin= Bayıldı galiba.
Hakuna= Bok yesin o. Hadi gidelim.
Jimin= Böyle olmaz.
Hakuna= Bekleyin.
    Mete'ye baktım. Sadece bayılmış. Onu arabasına götürdüm. Oraya oturtup tekrar Jimin'lerin arabaya bindim.
Hakuna= Sadece bayılmış. Gelir kendine 5 dakikaya. Güvenin bana. Hadi gidelim.
    Simon'un eve doğru gittik.
Hakuna= Elif unni.
Jimin= Evde mi?
Hakuna= ELİF UNNİ.
Elif= Efendim? Gelsene içeri ne dışarıdan bağırıyorsun?  Bırak şu alışkanlığını.
Hakuna= Hadi girelim.
    Kapıyı açıp salona girdik. Elif unnim tatlı yapıyordu.
Elif= Neredesin sen? Jimin,Jungkook hoş geldiniz. Jungkook. O surat ne öyle?  Burnun kanıyor.
Hakuna= Ne? Bekle hemen geliyorum. Ben dedim. Yapma dedim. Benim yüzümden off.
   Söylene söylene ilk yardım çantasını alıp salona gittim. Jungkook'u oturttum. Kafasını öne eğdirdim. Kanaması durana kadar öyle tuttum. Kanaması durunca tuvalette su ile yıkadım. En son burnunun deliklerine pamuk soktum.
Hakuna=Bu 5 dakika falan kalsın. Özür dilerim. Neden gidip kavga ettin ki...
Elif= Ne kavgası?
Hakuna= Son durakta kalmıştım. Simon'u aradım.
Elif= Biliyorum. Eee.
Hakuna= Birilerini ayarladı işte. Bir araba geldi aramadan yarım saat sonra ben de sandım ayarladığı kişiler. Arabaya doğru gittim. Mete çıktı. Neyse bunla tartıştık. Sonra üstüme geldi. Kolumu kıvırdı falan. Sonra ben buna tekme attım,biraz dövdüm. Sonra bu beni araba ile arasına sıkıştırdı. Tam öpecek kafa attım. Sonra biraz durdu öyle. Sonra bunlar geldi. Sonra Jungkook beni kurtarmak için Mete ile kavga etti. En son ben kavga bitsin diye koşarak Mete'ye tekme attım. Bayıldı. Biz de buraya geldik.
Elif= Bayıldı mı? Bıraktınız mı öyle?
Hakuna= Arabaya koydum. Gelir kendine. Merak etme. Durumu kötü olsa bırakmam.
Elif=Nasıl tekme o öyle bayılıyor. Helal olsun sana.
Hakuna= Jungkook'a birşey olmasın diye birden gelen bir şey.
Jungkook= Bana mı birşey olacaktı? Sen Mete'yi gördün mü?  Dudağını kanattım.
Hakuna= O benim şaheserim.
Jungkook= Olsun. Seni onun yanından ben aldım.
Hakuna= Bacaklarım eğer araba ile arasında kalmasaydı 2 saniyede kurtulmuştum. Neyse. Sağ ol.
Jimin= Jungkook çok iyi tekme atar.
Hakuna=Gördük. Kafasına nasıl attığını.
Jungkook=Ne demek. Her zaman. Adım ile dalga geçemez.
Elif= Ne dedi ki?
Hakuna= Hiç.
Jimin= Aa. Olur mu? Bak şimdi. Ben bunu arabaya kilitledim. Sonra Mete,Jungkook'a yumruk attı. Azra da bağırdı "Kookumu bırak " diye. Mete dedi "Kookun mu? O nasıl ad?" dedi ve kahkaha attı. Sonra Jungkook da buna uçan tekme attı.
Elif= Demek Kookum ha. Hani sinirliydin?
Hakuna= Hala sinirliyim. Ama Mete mi Jungkook mu yaşasın dersen Kook'u seçerim.
     Hepsi bana kahkaha attı. Ne var? Kookum demek ile ne anlaşılır?
Hepimiz salona gidip Elif unnimin tatlısını yedik. Saat 4'e gelirken de Simon eve geldi.
Hakuna= Neredesin sen bey?
Simon Dominic= Bil bakalım ne oldu?
Hakuna= Ne?
Simon Dominic= Mete yok mu. Bizim şirkete sponsor oldu.
Hakuna= NE?
Elif= NE?
Jungkook= NE?
Jimin= NE?


Bir Stajyerin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin