Canım Evim...

47 3 19
                                    

Chanyeol'un bir kol hareketi ile uyandım. Yemek vakti gelmişti sanırım.
Chanyeol= Ne yemek istersin?
Hakuna= Imm bir düşünmem lazım. Çok fazla yiyesim yok o yüzden patates kızartması,çikolatalı süt,bisküvi sonrada çay.
Chanyeol= Adam akıllı yemek ye.
Hakuna= İzmir'e inince yerim.
      Ben istediklerimi bir bir söyleyip aldıktan sonra Chanyeol ise tavuk ve kola aldı. Birlikte yiyip sohbet etmeye başladık.
Chanyeol= İzmir'de en sevdiğin şey?
Hakuna= Sahiller.
Chanyeol= Neden?
Hakuna= Çünkü kokusu ayrı,denizi ayrı, havası ayrı. Tam huzur. Zaten Kore'de de ne zaman canım sıkılsa falan ya sahile giderdim ya da parka.
Chanyeol= Pekala. Sonraki soru. İzmir'i ne kadar biliyorsun?
Hakuna= Aslında bilir misin? Çok değil. Çok gezmedim. Gezemedim. Ailem,kuzenim,dersler,sınavlar... Hiç vaktim olmadı.
Chanyeol= Kuzenin ne alaka?
Hakuna= Benim abim yok. Kuzenim var. Çok korumacı bir abi. Çok eğleniriz evet ama bazı huyları abim olmasa bile abi gibi yani. Abim yok ama var gibi öyle. Kore'de yaptıklarımı öğrense bir daha ne Koreye gitmeme izin verir bırak Koreye gitmemi Korece konuşmama izin vermez.
Chanyeol= Benimde ablam var ama ben o kadar korumuyorum. Değişik birşey.
Hakuna= Türk erkeği oğlum bu. Kıskanç ve korumacı.
Chanyeol= Pekala. Bu gezi için nasıl hissediyorsun. İyi ki getirdim mi?
Hakuna=Tabi. Hem arkadaşlarımı görürüm hem de memleketimi tam anlamı ile gezerim.
Chanyeol= Aaa Cansu'da burada değil mi? Çıkınca arayalım hemen buluşalım.
Hakuna= Benim başka planım var. Neyse. Ne zaman iniyor?
Chanyeol= 15 dakikaya. Kemerleri takalım.
     Biz inişe hazırlanır iken bazı kızlar bize bakıp konuşmaya başladı. Telaşlandığım için Türkçe şive ile konuşmaya başladım.
Hakuna= Yaa Cihat. Senin de ağzına vuruverecem artık. Yetti gayri. Hep üstüne doküveriyorsun.
     Chanyeol "Ne diyorsun?" diye bakarken çaktırma bakışı attım. Telefona "Aman bea." demesini yazdım.
Chanyeol= Haman beahh.
      Biraz sinirli baktım. Kızlara ufak bakış attığımda suratları düşük önlerine dönmüşlerdi. Kendime bir alkış tufanı yaptım. Evet ben harikayım. Evet ben kıvrak zeka Azra. Bu ödüle layık olduğum... Ah..
Hakuna= Ne vuruyorsun?
Chanyeol= Ne dedirttin bana?
Hakuna= Ya şuradaki kızlar bizden şüphe etti. Bende Türkçe şiveli konuşarak şüpheleri üstümüzden kaldırdım.
Chanyeol= Küfür söylemedim değil mi?
Hakuna= Hayır.
Chanyeol= Pekala. Hadi iniyoruz.
    Uçak indiğinde eşyaları alıp havalimanına girdik. Telefonumu alıp Cansuyu aradım.
Dııt dııt...
Hakuna= Alo canım naber?
Cansu= İyi sınavlar ile uğraşıyorum. Neyse ki kolay. Sen nasılsın?
Hakuna= İyi. Ya sana birşey diyecektim. Benim evi bir temizlesene ya toz tutmuştur. Bayadır gelemem galiba. Canım evim bebeğim aşkım nasıl kirlenmiştir...
Cansu= Tamam tamam hemen temizlerim. Nazende'ye söyleyeyim yardım etsin.
Hakuna= Tamam bebeğim hadi baybay.
    Telefonu kapattım. Yehet. Bir taşla iki kuş...
    Evime geldiğimde eşyalarımı odama attım. Chanyeol'a daha önce Baekhyun'a verdiğim odayı verdim.
Chanyeol= Baekhyun'un fotoğrafları ne alaka?
Hakuna= Daha önce gelmişti buraya hatırlar mısın?  O zaman BTS'in posterini kaldırıp bunları yaptı.
Chanyeol= EXO posteri nerede?
Hakuna= Onu bulamamıştım.
Chanyeol= Deseydin ya ben getirirdim duvar boyu.
Hakuna= Ahaha. Duvar boyu. Saçmalama. İyi böyle.
Chanyeol= Biz niye yokuz sadece Baekhyun. Bugün dışarı çıkıp poster alıyoruz. Olmaz böyle.
Hakuna= Tamam tamam olur. Önce Cansu ile Nazende gelsin.
      Eve yemek sipariş ettik. Nazende ve Cansu'nun yemeklerini mutfağa koyduk. Salonda normal birşey gibi yerken kapı açıldı. İçeriye 2 şaşkın kız bize doğru bakarken ağzımdaki yiyeceği yuttum.
Hakuna= Hoş geldiniz. Neden geç kalındı eve? Ben size saat kaçta gelin dedim neredeyse akşam oluyor. Ne işiniz vardı?
Cansu= Siz. Sen. Ne yapıyorsunuz burada?
Nazende= Bu kim?
Cansu= EXO'dan Chanyeol. Oha. Bir dakika Chanyeol.
Chanyeol= Selam. Naber? Çok özledik seni bir bilsen. Tüm EXO seni çok özledik.
Cansu= Ay canlarım benim bende sizi. Geleceğim yine sınavlar bitsin. Korece de öğreneceğim.
Nazende= Siz ne ara tanıştınız?
Chanyeol= Merhaba. Ben Chanyeol. Azra ve Cansu'nun Kore'den arkadaşı. Ben bir Kore grubu üyesiyim. EXO. Rap yapıyorum.
Nazende= Evet. Azra sizden çok bahsederdi. Bıkmıştım bir ara. En çok seni severdi oradan.
Chanyeol= Biliyorum bana aşık.
Hakuna= Hadi oradan. Neyse kızlar size de yemek aldık mutfakta hadi alın gelin de burada hep beraber yiyelim. Gelme amacımızı da anlatırım.
Nazende= İngilizce mi konuşacağız?
Hakuna= Fark etmez ama Türkçe konuşur isek bu bizi anlamaz.
Chanyeol= Bu değil Chanyeol.
Hakuna= Neyse. Hadi gelin.
 
      Yemekleri yedik. Biraz dinlenip temizlik işine başladık.
Chanyeol= Bıktım temizlik işinden. Neden seninle yaşadığım yerleri temizlemek zorundayım?
Nazende= Siz aynı yerde mi kalıyorsunuz?
Chanyeol= Duk. Bir aralar. Sonra Simon bizi ayırdı. Şimdi Simon ile kalıyor.
Nazende= O ne be?
Hakuna= İnsan. Ya olay öyle ayırmak falan olmadı. Ben SM'den ayrıldım dolaylı olarak da Chanyeol ile kalamadım. Ayrıca çıkış yaptım. Bu öğrenilse idi başımız belaya girerdi.
Cansu= Ee Jungkook nasıl? Sizin ile mi kalıyor? Ya Taehyung?
Chanyeol= Kook ne alaka?
Hakuna= Kook deme bana. Ben ona kırgınım. Zaten bana ne Kook'dan? O gitsin IU'ya. Madem sesini çok seviyor gitsin onun ile düet yapsın da dinleyelim.
Nazende= Kook ne? Yıu ne? Ne diyorsunuz siz?
Hakuna= Ya ben BTS ile de arkadaşım da oradaki üyelerden bahsediyoruz.
Cansu= Jungkook var Azra ile bir yakışıyor anlatamam. Ben onları destekliyorum. Keşke evlenseler...
Chanyeol= Nasıl ya? Jungkook ile mi? Ahahah. Güleceğim yoktu. Onlar sürekli kavga ediyor ne evlenmesi? Evlenseler 2 gün içinde boşanırlar. Haha. Jungkook ve Azra. Yok canım.
Hakuna= Kesinlikle. Bu tür hayallerden vazgeç tatlım o iş yaş. Ama sen hayal dünyanda ne yaparsan yap orası senin özgür dünyan.
Nazende= Neden? En büyük aşklar kavga ile olur. Tabi ben bir görmedim onları.
Cansu= Ay bekle videolar var.
    Cansu bir bir beni ve Jungkook'u ifşaladığı videolar ve fotoğraflar gösterdi.
Nazende= Oo. İyi gibiler ama yanyana görmem lazım. Peki o yıu kim?
Hakuna= Yıu değil IU. Jungkook o kızın sesini çok seviyormuş da çok düet yapmak istiyormuş da bla bla. Bence ona aşık. O yüzden kızlar bizi bir yapacak dua edeceğinize onlara edin.
Cansu= Olmaz. KookRa shipledim ben.
Chanyeol= Olmayacak duaya amin demeyin. Azra benimdir.
Hakuna= Ben mal değilim oradan oraya atmayın. Ağzınız değil eliniz çalışsın. Canım aşkım bebeğim evim nasıl toz olmuş. Ahh. Özür dilerim evim ben neden Koreye gittim?
Nazende= İyi oldu bak önün açıldı. Geçen biri senin videonu gösterdi dedim o benim kankam.
Hakuna= Ciddi mi? Vayy.
Cansu= Tabi. Türkiye'de ünlendin. Aleyna Tilki kimmiş senin yanında. Haha.
      Temizlik işi bitti. Biz koltuklara yığıldık.
Chanyeol= Bir temizlik işi daha başarı ile sonuçlandı. Hey Azra. Yarına hazır ol bizim gezi işi öğlen 1'de.
Hakuna= Tamamdır. İyi erken kalkmıyoruz.
Nazende= Biz de mi gezsek Cansu?
Cansu= Biz seninle bir gezelim. Onlar yalnız kalsın.
Hakuna= Kızlar burada kalın. Geç oldu.
Nazende= Zaten burada kalıyorduk.
Senden izin mi almam lazım?
Hakuna= Yaah. Nazo.
   Herkes uyumaya başladı. Yarın yoğun bir gün olacaktı...

Bir Stajyerin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin