Tamam. Bazıları için alkol içmek hiç birşey. Hatta bu Kore'de ise tamamen içilmesi gereken bir içecek. İçmeyen sayılı insan vardır. Dünya'da en çok içen ülke.
Ama gel gelelim bana. Ben. Asla. Bu yaşıma kadar içmedim. Bazı sebeplerim olması ile birlikte zaten alkol kötü birşey. İnsanı mal yapıyor. Niye bile bile kendimi rezil edeyim? Bilmeden içmiş olmam ile neler yapmışım bilmek istemiyorum. Simon Dominic'e ne diyecektim? Ne demek Hoddy'i G.Soul'dan uzak tut. Tamam. G.Soul'un Tequila şarkısında kıskanmış olabilirim. Ama neden öyle dedim? Ne hesap verecektim?
Bir an önce hemen gittiğimiz yere gittim. Tabi adını taksiye söyledim.
Vardık. İçeri büyük bir sinir ile girdim.
Hakuna= Merhaba. Bana bir buzlu kahve lütfen. Ama soju koymayın.
Ne diyorsun diye baktılar bana.
Gözlüğümü gözümden çıkardım.
Hakuna= Gece burada yemek yemiştim hani? Buzlu kahve istemiştim. Ne hikmet ise içinde soju da vardı.
Kadın= Kusura bakmayın. Bizim çocuk sizi çok beğenmiş. Lakin bie türlü alkol içmediğiniz için böyle bir şey yapmış.
Gülmeye başladım. Onun ne haddine böyle bir şey yapmak.
Hakuna= Amacı neydi acaba?
Kadın= Amacı sizi sarhoş edip evinize bırakmakmış.
Hakuna= Adam gibi gelip yanıma konuştu da ben mi dedim git yanımdan diye? Neden bunu yaptı? Kendi için eğlenceli oldu belki ama benim için ne kadar kötü bir şey bunu biliyor musunuz? Hem dinime göre kötü hem kendime göre.
Kadın= Gerçekten çok özür diliyorum onun adına.
Hakuna= Özrün bi önemi kalmadı. Olan oldu. İyi çalışmalar.
Ne demek sarhoş etmek ya. Beğendin o zaman yanıma gel. Niye saçma işler yapıyor? Anlamıyorum.
Sinirimden ne yapacağımı bilemiyorum. Öncelikle Simon'a mesaj attım.
Azra- Kusura bakma. Gece öğrendim. Soju içmişim bilmeden. Daha sonra da sarhoş olmuşum. Kendi halimde değilken yanlış şeyler demişim. Özür dilerim.
Sonra SM'e gittim. Chanyeol'un odasına gittim. Yatağa yattım. Gece öğrendikten sonra bayılmışım. Bana ilaç almışlar. Onları içmeden uyumak istedim. Müzik açtım. Öylece yattım.
.......
Uyandığımda Chanyeol yoktu. Çok yoğun olmalıydı.
Telefonumu elime aldım. Saat 6:40 dı. Neler gelmiş diye baktım.
●Jungkook yine 20 kere aramış.
●Jin "Bize ulaş" diye mesaj atmış.
●Taehyung" Ajan 007 işim sana ulaşmak. Bana yardım et seni bulayım." diye mesaj atmış
●Simon "Hemen AOMG'ye gel" demiş. Üstüne 10 kere aramış.
●Tanımadığım numara "Özür dilerim. Sadece seninle olmak istedim." diye mesaj atmış.
Sadece yakınlarıma mesaj attım. Tanımadığım kişiye hiçbir şey demedim.
Çok iyi birşey değil ama Chanyeol'un banyosunda duş aldım.
Giyindim. Sonra saate baktım. 7:30 du.
Önce kahvaltı yaptım. Sonra AOMG'ye gitmeye karar verdim.
Binaya vardığımda saat 9:10 du. Kapıdan içeri girdim. Masadaki kız yanıma geldi.
Xx= Merhaba. Sanırım Azra Sancar sizsiniz. Simon Dominic sizi bekliyor.
Hakuna= Pekala. Gazamız mübarek olsun.
Xx= Efendim?
Hakuna= Yok. Sana demedim. Götür sen beni.
Bir kapıya vardık. Simon beyler paraya baya kıymış. Ne güzel bir düzen.
Kapıyı tıklayıp içeri girdim.
Hakuna= Beni bekliyorsun sanırım.
Simon Dominic= 2 gündür mü? Evet. Sonunda geldin. Geç otur.
Hakuna= Mesajda anlattım sana olayı.
Simon Dominic= Kimlerle içtin?
Hakuna= Ben değil onlar. Ama bi çalışan beni beğenmiş. Beni sarhoş edip evime bırakmak gibi plan kurmuş olmayan kafasında. Buzlu kahvenin içine soju katmış.
Simon Dominic=Kim o? Kimlerle gece gece içilen yere gittin?
Hakuna= Kimler ise kimler. Çalışanı bilmiyorum. Hatta sarhoş olunca ne oldu onuda bilmiyorum.
Simon Dominic= Ne demek kimler ise kimler. Sen benim sanatçımsın. Senin hakkında herşeye sahip olmam gerek.
Hakuna= BTS ile yemek yemeye gitmiştik. Taehyung ve ben hariç hepsi soju da içmişti. Oldu mu?
Simon Dominic= Son olarak o çalışanı bulalım.
Hakuna= Gerek yok. Benim meselem. İzninizle. BigHit'e gitmem gerek. Hesap vermem gereken bir ton insan var zaten...
Simon Dominic= Bekle. Bende geliyorum. SM'e uğramam lazım.
Arabasına binip yola çıktık.
SM'e vardık.
Hakuna= Ben burdan kendim giderim BigHit'e.
Simon Dominic= Pekala. Daha sonra görüşürüz. Telefonlarıma bak. Sinir etme beni.
Hakuna= Pekala patron.
BigHit'e yola çıktım. Yarım saat sonra falan vardım. Önce başkana uğradım.
Kapıyı tıklayıp öyle girdim.
Hakuna= Merhaba.
Başkan= Neredesin sen? Buraya ne kızlar gelmek istiyor almıyoruz. Seni aldığıma pişman etme.
Hakuna= Özür dilerim. Yaşadığım birşeyler oldu.
Başkan= Zorda isen yardım iste.
Hakuna= Teşekkür ederim. Lakin ben hallederim.
Başkan= Pekala. SM'de eğitim aldın mı?
Hakuna= Aldım. Lakin tam hazır değilim.
Başkan= Yarından itibaren başlıyorsun. Hocalar var burada. Onlardan eğitim al. Gerekirse gruplara da danış. BTS ile tanıştın mı?
Ne tanışması neler bile yaşadım...
Hakuna= Evet. Arkadaş bile olduk.
Başkan=Güzel. Onlardan biraz birşeyler öğren. Sana 3 ay veriyorum. 3 ay sonra şarkı yapmanı görmek istiyorum.
Hakuna= 3 ay mı? Pekala. Nasıl isterseniz.
Herşeyi kabul ettim. Daha sonra odadan çıktım.
Taehyung'u aradım.
Dııt dııt.
Taehyung= Neredesin?
Hakuna= BigHit başkanının yanından çıktım şimdi. Bina içindeyim. Siz neredesiniz?
Taehyung= Ben de bina içindeyim. Gerisi dağıldı. Ben,Jungkook ve Jimin varız. Yanımıza gel.
Yerlerini öğrendikten sonra gittim. Kapıyı tıklamaya kalmadan kapı açıldı.
Taehyung= Sonunda. Nerelerdeydin?
Hakuna= Chanyeol'un odasındaydım sürekli.
Jungkook= Neyse. Nasılsın şimdi?
Hakuna= Bilmem.
Jimin= Geç otur.
Hakuna= Sabah Simon'un yanına gittim. Onunla konuştuktan sonra bu başkana geldim. Baya azar yedim. Yarın eğitim alacakmışım. 3 ay verdi bana. Sizinde yardım etmeniz lazım. Sizi de görevlendirdi. Yardım al onlardan dedi.
Jimin= Tabi ki ederiz. Sana modern dansı öğretirim.
Jungkook= Vokal işi bende.
Taehyung= Ben de söz yazmayı falan öğretirim. Hallederiz. Sen bize bırak kendini.
Hakuna= Size güveniyorum. Kendim 3 ay içinde nasıl mükemmel olurum?
Jimin= Ben işe el atınca mükemmel olursun. Çünkü ben mükemmelim.
Gülmeye başladık. Manyak bunlar.
Hakuna= Teşekkür ederim size.
Jungkook= Bunu bize yemek yaparak öde.
Hakuna= Mükemmel yemek yaparım.
Taehyung= Harika. Hadi evlenelim.
Jimin= Çekil. O benim karım.
Hakuna= Jimin sen benim kocam olamazsın.
Jimin= Neden?
Hakuna= Bana ait değilsin. Sen başkasına aitsin.
Jimin= Kim?
Hakuna= Gel yanıma karınla konuşturacağım.
Taehyung= Size dedim Hakuna benim karım diye. O kadar yatağına taşıdım ben.
Hakuna= Ya bi dur. İşte. Arıyorum.
Dııt dııt.
Elif= Efendim yodongum ( kız kardeşim)
Hakuna= Unni (abla). Şimdi sakin ol. Sana birini göstereceğim. Korece konuşmaya başlıyorum.
Elif= Arasso ( Tamamdır)
Hakuna= Çeki düzen ver kendine.
Elif= Hadi artık.
Hakuna= Hazır mısın?
Elif= Evet.
Telefonu yana doğru çevirdim. Jimin el sallayıp selam verdi. Elif ablam telefonu düşürmüştü.
Hakuna= Unni. İyi misin?
Jimin= Merhaba. Orada mısın? Hakuna. Karım neden bana bakmıyor?
Elif= Ne karısı. Azra. Ne dedi o?
Hakuna= Senin onun karın olduğunu.
Elif= Manyak mısın?
Jimin= Neden karım yanımda değil. Hemen buraya gelsin.
Hakuna= Dert etme Jiminie. Onu getireceğim.
Elif= Şuan bunlar gerçek değil mi?
Hakuna= Elif unni. Biliyorum. Zor inanması ama gerçek. Buraya gelebilir misin?
Elif= Manyak. Hemen bilet almaya gidiyorum. Bekleyin beni.
Hakuna= Tamam. Bana haber ver.
Jimin= Hızlı gel. Açım ben. Bu arkadaşın doyurmuyor bizi. Hemen gel ve yemek yap.
Elif= Merak etmeyin. Hızlı gelip sizi doyuracağım .
Veda edip kapattık.
Taehyung= Ama benim karım yanımda. Bu yüzden hemen bana yemek yap. Kocan aç.
Hakuna= Ya. Kendine gel. Şimdi çok özel birşey oldu. Kaç yıllık arkadaşım, ablam Kore'ye yanıma geliyor. Mükemmel birşey.
Jimin= Bence de. Çok tatlı değil mi?
Hakuna= Tabi ki tatlı. Benim ablam o.
Jungkook= Neyse. Taehyung ne ara senin karın oldu?
Taehyung= Dün.
Hakuna= Ben kimse ile evli değilim. Sevgili de değilim. Lütfen saçmalamayalım.
Daha sonra yemek birşeyler yedik.
Hakuna= SM'e gitmem lazım. Chanyeol'u görmedim. Merak ediyorum.
Taehyung= Beni aldatma sakın. Sen benimsin.
Hakuna= Ben eşya değilim ki sana ait olayım.
Jimin= Thug life.
Jungkook= Taehyung hayal kurmayı kes. O beni seçecek.
Taehyung= Göreceğiz.
Hakuna= Ne oluyor size?
Jimin= Şaka yapıyorlar. Boşver sen onları. Hadi git sen.
Hakuna= Pekala. Görüşürüz çocuklar.
Binadan çıkıp hızlıca Chanyeol'a gittim.
SM'e varınca koşarak Chanyeol'un odasına gittim.
Uyuyordu. Yorulmuş olması lazım.
Hakuna= Ya kıyamam. Çok mu yoruldun?
Usulca üstünü örttüm. Daha sonra üstümü değiştirdim. Yanına yavaşça yattım. Tam tersi tarafına. Daha sonra bacağına sarılıp uyudum.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Stajyerin Günlüğü
Подростковая литератураÖylesine bir başvuru doldurup Kore'de en ünlü şirketlerde stajyer olmak? Üstüne de ünlü gruplar ile tanışmak? Bunu başarmış mıydım? .... Adı Azra Sancar. Tıp 2. sınıf. İzmir de yaşıyor. Can sıkıntısı ile SM Enterteinment,YG Enterteinment gibi Kore'...