Gitmeli mi Kalmalı mı?

119 12 2
                                    

Artık SM'den umudum kalmamıştı. Neydik biz? Makine falan? Sevmediğim ortamlardan anında ayrılırım.
Eşyalarımı topladım. Daha sonra sadece küçük çantamı alıp başka şirketler ile konuşmaya gittim.
BigHit'e vardığımda BTS'e hiç uğramadan direk başkana doğru gittim. Fakat içeri almadılar. Onlara numaramı bıraktım. BTS'den birilerinin yardımı olmadan kendim halletmek istiyordum. Daha sonra bana ulaşacaklarını söylediler. Beklerdim ben.
Daha sonra Simon Dominic aklıma geldi. Tamam. İdeal tipim olabilir. Ama o bir abi ona o gözle bakamam. AOMG'ye gitsem mi diye düşündüm. Belki sadece Simon'u görür geri dönerdim. Yine de ona karşı söyleyebileceğim şarkı düşündüm. Beni sadece dans ederken görmüş olması gerekiyor. Ama hiç şarkı söylerken görmemişti. AOMG'de çoğunluk rapçi var. Ben rap yapamam sanırım. Yine de konuşmakta yarar var. Ama AOMG  için seçmeler olmuyor diye biliyorum. Neye göre alınıyorlar bilmiyorum. Sanırım en iyi kişileri alıyorlar. Arkadaşlarını.
Yine de Simon'u görmek adına şirketlerine gittim. Orada ki kişilere geldiğimi söyleyip Simon'a haber verebilirler mi diye ricada bulundum. Biri gidip Simon Dominic'i bilgilendirmeye gitti.
Ne işim var benim burada diye yine düşünüyordum. Burada bir kız gördüm. Onunla sohbete başladım.
Hakuna= Merhaba. Adın ne? Burada ne yapıyorsun?
Seo Yeon= Merhaba. Ben Seo Yeon. Burada gelen insanlar ile ilgileniyorum. İşim bu.
Hakuna= Sekreter gibi mi?
Seo Yeon= Öyle diyelim. Siz niye buradasınız?
Hakuna= Ahh. Ben Simon Dominic'i görmeye geldim. Ama biraz pişman oldum. Giderim herhalde birazdan.
Seo Yeon= Neden pişman oldun? Geliyor işte.
  Arkamı döndüm. Buraya neden geldin dediğinde ne diyecektim? Gerçi o çağırdı beni ben kendi kafama göre gelmedim...
Simon Dominic= Selam. Hoş geldin. Sanırım burayı tercih edeceksin.
   Öyle bir şey demedim gerçi. Burası beni zorlar.
Hakuna= Buraya sen beni bekliyorsun diye gelmiştim. Buraya gelemem sanırım. Çünkü siz çok özel ve yetenekli insanlarsınız. Ben sizin gibi olamam. Burası beni baya bir aşar.
Simon Dominic= Öyle düşünme bence. Kendini küçük görmen seni her şeyde geri plana atar.
Hakuna= Biliyorum.
Simon Dominic= O zaman seni dinlememize ne dersin?
Hakuna= Ben rap yapamam.
Simon Dominic= O zaman ne yapabiliyorsan onu yap.
   Bir odaya gittik. Daha sonra oturttu. Karşıma geçti.
Ne söylesem diye düşündüm. Onun samimi oldukları kişilerden düşündüm. Dean olabilir. Dean-Instagram ı söyleyebilirim.

   Bunu ona söyledim. Onayladı ve alt yapısını açtı. Sözlerini telefonumdan açıp söylemeye başladım.
Bittiğinde benden bu kadardı. Beğendi mi bilemem.
Simon Dominic=Belki senden bir Hoddy olabilir. Aramıza hoş geldin.
    Ayağa kalkıp sarılmak için kollarını açtı. Fakat ben burayı seçtiğimi söylememiştim. Yine de kırmamak için sarıldım. Kocaman bedeni vardı. İçinde kaybolmuştum. Daha sonra SM'e geri döndüm. Daha EXO'ya söylememiştim. Kızabilirlerdi. Ama burası beni hasta ediyordu...






Bir Stajyerin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin